Cactus Web

Black Friday: Ο απόλυτος οδηγός για να ξεχωρίσετε

Τα τελευταία χρόνια, η Black Friday έχει αναδειχθεί σε μια από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες αγορών παγκοσμίως. Από τις μεγάλες εταιρείες λιανικής μέχρι και τα τοπικά καταστήματα, όλοι προετοιμάζονται για αυτήν την ημέρα. Επιστρατεύεται ολόκληρο το προσωπικό, σχεδιάζεται το marketing plan και ορίζεται η στρατηγική πωλήσεων της επιχείρησης. Ο λόγος είναι απλός. Το ποσοστό των ατόμων που περιμένουν την Black Friday για να αποφασίσουν να αγοράσουν ή για να αναζητήσουν ένα προϊόν ανέρχεται στο 86% (Google Smart Shopper Survey, 2019). Είναι λογικό επακόλουθο, λοιπόν, για τις επιχειρήσεις, να έχουν έντονη παρουσία την Black Friday. Η παρουσία σας, όμως, θα πρέπει να φέρει και τα ανάλογα αποτελέσματα ως προς την αύξηση των πωλήσεων. Για αυτό το λόγο, η ομάδα της Cactus σας παραθέτει κάποιες έξυπνες ιδέες για να ξεχωρίσετε αυτήν την Black Friday.

Black Friday Sales

Δημιουργήστε τη λίστα επαφών email

Λογικά θα είστε ήδη ενήμεροι σχετικά με τα οφέλη και την αποτελεσματικότητα του email marketing στην αύξηση πωλήσεων για την Black Friday. Όμως, προκειμένου το email marketing να είναι καρποφόρο, πρέπει να αναπτύξετε τη λίστα επαφών σας με συνδρομητές που ενδιαφέρονται για τις επερχόμενες προσφορές σας. Λίγες εβδομάδες πριν την Black Friday δημιουργήστε μια φόρμα εγγραφής για newsletter με στόχο νέους επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τις προσφορές σας. Το κουμπί υποβολής μπορεί να παροτρύνει τον επισκέπτη για δράση με μήνυμα “Δώστε μου τις καλύτερες προσφορές”. Μπορείτε ακόμη, ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας, να ενθαρρύνετε νέες εγγραφές προσφέροντάς τους μια επιπλέον έκπτωση, δωρεάν αποστολή ή ένα δώρο γνωριμίας. Γενικότερα, μη διστάσετε να φανείτε δημιουργικοί πριν από τη μεγάλη μέρα αγορών της Black Friday.

Προγραμματίστε τα αναδυόμενα παράθυρά σας για την Black Friday

Είτε θέλετε να καθοδηγήσετε τους επισκέπτες σας στις καλύτερες προσφορές της Black Friday είτε να μειώσετε την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αναδυόμενο παράθυρο για κάθε σκοπό. Αξιοποιήστε το χρόνο πριν την Black Friday για να δημιουργήσετε ένα αναδυόμενο παράθυρο μηνύματος και συλλέξτε δυνητικούς πελάτες στους οποίους μπορείτε να στείλετε προωθητικά email, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την Black Friday. Έχετε υπόψιν ότι οι εν δυνάμει πελάτες σας έχουν μια πληθώρα επιλογών και ελάχιστη υπομονή. Για αυτό φροντίστε να μεταφέρετε τις βασικότερες πληροφορίες σας με στοχευμένα μηνύματα.

Πειραματιστείτε με το χρόνο αποστολής προωθητικών μηνυμάτων

Ο ανταγωνισμός των e-shops για την προσοχή των καταναλωτών είναι μεγάλος. Οι καταναλωτές λαμβάνουν δεκάδες προωθητικά email την εβδομάδα της Black Friday. Δοκιμάστε να αλλάξετε το χρονοδιάγραμμά σας, ελαφρώς ή δραματικά, ώστε τα μηνύματά σας να μη χαθούν μεταξύ άλλων περισπασμών.

Δημιουργείστε μια μοναδική εμπειρία αγοράς

Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να έχει τις καλύτερες προσφορές και τις γρηγορότερες επιλογές παράδοσης, αλλά να θυμάστε πως δεν είστε οι μόνοι στην αγορά. Κατά την Black Friday, ο ανταγωνισμός γίνεται εντονότερος. Χρησιμοποιήστε το στοιχείο της έκπληξης προς όφελό σας. Οι εκπλήξεις είναι ένα δυνατό χαρτί, αρκεί να χρησιμοποιηθούν σωστά και με σύνεση. Για παράδειγμα, ενώ παρατηρείται πως αποδίδει να αναγράφεται το ποσοστό της έκπτωσης στο θέμα του email marketing, με αυτόν τον τρόπο, χάνεται κάθε στοιχείο έκπληξης και προσμονής από τον καταναλωτή. Αντ’ αυτού διατηρείστε τη μαγεία της έκπληξης μέχρι ο παραλήπτης να ανοίξει το email σας.

Επεκτείνετε τις εκπτώσεις της Black Friday εώς τη Cyber Monday

Μια αποτελεσματική ιδέα marketing που έχει γίνει αποδοτική είναι η επέκταση των προσφορών σας. Η Black Friday είναι η βασικότερη μέρα για τις καλύτερες πωλήσεις σας, αλλά πλέον οι αγορές συνεχίζονται μέχρι τη Cyber Monday. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου επεκτείνουν τις πωλήσεις τους για άλλες τέσσερις ημέρες. Μια προσέγγιση από τη μεριά σας θα ήταν να προσφέρετε εξαιρετικές προσφορές σε όλα τα προϊόντα σας τη Black Friday και να συνεχίσετε με προσφορές μόνο στα προϊόντα με τις καλύτερες πωλήσεις.

Ειδικότερα φέτος, όπου η βιομηχανία της λιανικής επηρεάστηκε έντονα από το φαινόμενο της πανδημίας, οι επιχειρηματίες αναρωτιούνται  κατά πόσο αξίζει να συνεχίσουν τα επιχειρηματικά τους πλάνα. Ενώ, παράλληλα, οι καταναλωτές εκδηλώνουν μεγάλη πιθανότητα να προβούν σε αγορές μέσω διαδικτύου, καθώς οι αναζητήσεις τους για εκπτωτικά προϊόντα αυξήθηκαν κατά 35%. Τα παραπάνω φανερώνουν την έντονη προσδοκία των καταναλωτών για την Black Friday, η οποία φαίνεται πως θα εξαπλωθεί σε ένα διάστημα 10 ολόκληρων εβδομάδων. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είστε προετοισμένοι για νέες διαδικτυακές συνθήκες στις πωλήσεις και νέες προσδοκίες εκ μέρους των καταναλωτών.