Cactus Web

Marketing

Marketing

SEO

Asset 23 - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Digital Marketing

SEO

Το Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης) αποτελεί για τους περισσότερους ειδικούς του τομέα το βασικό digital marketing εργαλείο για κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται online.

Τί είναι όμως ακριβώς το SEO?

Πρόκειται για την στρατηγική βελτιστοποίησης ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων, με στόχο να κατακτήσουν τις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης για τις σχετικές “λέξεις-κλειδιά” που αναζητούν οι χρήστες.

Το SEO διακρίνεται σε επιμέρους στρατηγικές, αυτές του Onpage, Offpage και Technical που όλες όμως αποσκοπούν στην επίτευξη υψηλής κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Γιατί πρέπει να εντάξετε το SEO στη digital marketing στρατηγική σας;

Σήμερα, όλοι οι χρήστες που επιθυμούν να βρουν κάποιο προϊόν, υπηρεσία ή πληροφορία για κάτι που τους ενδιαφέρει, θα στραφούν σε μία μηχανή αναζήτησης (όπως η Google) για να το βρουν. Εάν σκεφτείτε πως το 93% των χρηστών δε θα φτάσει καν μέχρι την τρίτη σελίδα, δεν θα θέλατε να βρίσκεται και η δική σας επιχείρηση στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αυτής της αναζήτησης;

Το Search Engine Optimization είναι η ιδανική λύση για εσάς:

Είτε η επιχείρηση σας είναι μεγάλη και γνωστή, είτε νέα στο χώρο και άγνωστη, είτε είναι τοπική ή πολυεθνική, το Search Engine Optimization μπορεί να είναι η κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη της.

Στην Cactus, μπορούμε να σας υποστηρίξουμε πλήρως σε αυτή την προσπάθεια ανάπτυξης της επιχείρησής σας και στην επίτευξη των στόχων σας, με το εξειδικευμένο μας προσωπικό. Εφαρμόζοντας μία στρατηγική προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες και επιχειρηματικούς στόχους, αλλά και στις τάσεις της αγοράς, σε συνδυασμό με τη δική μας τεχνική κατάρτιση, η επιτυχία είναι μονόδρομος …all the way to the top of the SERPs!

Πόσο γρήγορα μπορεί η ιστοσελίδα μου να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google ;

Το παραπάνω ερώτημα είναι το συχνότερο που απασχολεί περισσότερο τους επιχειρηματίες που αποφασίζουν να επενδύσουν στον SEO.  Αυτό συμβαίνει γιατί πραγματικά όφελος από το SEO θα δει ένας επιχειρηματίας όταν η ιστοσελίδα του εμφανιστεί όχι μόνο στην πρώτη σελίδα αλλά στα πρώτα 4 – 5 αποτελέσματα. 

Για να συμβεί κάτι τέτοιο είναι 2 οι βασικοί παράγοντες. Ο πρώτος είναι η ανταγωνιστικότητα και άρα η δυσκολία της λέξεως που στοχεύουμε. Για μια δύσκολη και πολύ ανταγωνιστική λέξη ένας μέσος χρόνος είναι 6 έως 12 μήνες μπορεί και περισσότερο. Για μια όχι τόσο δύσκολη λέξη μπορούμε να έχουμε και γρηγορότερα αποτελέσματα. Ως ελάχιστο χρόνο για οποιαδήποτε λέξη κλειδί μπορούμε να ορίσουμε τους 3 μήνες. Υπάρχουν παραδείγματα που ιστοσελίδες έφτασαν στην πρώτη σελίδα και σε λιγότερο από 15 ημέρες αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις αποτελούν εξαιρέσεις και συνήθως πρόκειται για λέξεις κλειδιά οι οποίες δεν έχουν εμπορικό ενδιαφέρων ή οι τεχνικοί ακολούθησαν αθέμιτες τεχνικές για να προκαλέσουν ένα μάλλον εφήμερο αποτέλεσμα. 

Ποιες είναι οι διαδικασίες για να κάνει μια ιστοσελίδα επιχείρησης SEO ;

Στο SEO υπάρχουν διαδικασίες που ακολουθούμε περιοδικά και για αυτόν τον λόγο αυτή η υπηρεσία είναι μια υπηρεσία που πληρώνεται κάθε μήνα. Οι διαδικασίες αυτές έχουν 3 φάσεις. Η πρώτη φάση είναι αυτή της ανάλυσης και στόχευσης. Η δεύτερη φάση είναι αυτήν της ανάπτυξης και τοποθέτησης και η τρίτη φάση είναι αυτή του απολογισμού των αποτελεσμάτων και της επαναστόχευσης.

Social Media Marketing

Τα Social Media σήμερα αποτελούν το μέσο που σήμερα περισσότερο από ποτέ, οι μελλοντικοί σας πελάτες χρησιμοποιούν όταν θέλουν να έρθουν σε επαφή με την εταιρεία σας και να αλληλεπιδράσουν μαζί της.

Google Ads

Η Google παρέχει εδώ και αρκετά χρόνια την δυνατότητα διαφήμισης στα αποτελέσματα αναζήτησης της για λέξεις και φράσεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες.

E-mail Marketing

Πώς μπορείτε να κρατήσετε το brand και την επιχείρηση σας κοντά στους πελάτες σας όταν δραστηριοποιείστε online;

Social Media Advertising

Τα Social Media σήμερα αποτελούν το μέσο που σήμερα περισσότερο από ποτέ, οι μελλοντικοί σας πελάτες χρησιμοποιούν όταν θέλουν να έρθουν σε επαφή με την εταιρεία σας και να αλληλεπιδράσουν μαζί της.