fbpx

Κατασκευή Eshop

Βρίσκεστε σε αυτήν την σελίδα γιατί πιθανότατα ενδιαφέρεστε να κατασκευάσετε ένα eshop ή αλλιώς ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην Cactus θα βρείτε μια ομάδα ταλαντούχων και έμπειρων επαγγελματιών που έχουμε τον τρόπο εκτός από την δημιουργία του e-shop σας να το κάνουμε να πουλάει. Το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας μας είναι ότι έχουμε φτιάξει μια πολύ συγκεκριμένη διαδικασία με βήματα που θα σας οδηγήσουν στην απόκτηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος – eshop άριστης ποιότητας και άμεσης κερδοφορίας.

Η Διαδικασία που ακολουθούμε

Κατασκευή Eshop

Βήμα 1: Έρευνα και Στρατηγική.

Στο πρώτο βήμα συλλέγουμε όλες τις πληροφορίες για να φτιάξουμε την στρατηγική σας. Θα φτιάξουμε ένα Marketing Plan με σκοπό να απαντήσουμε σε κρίσιμα ερωτήματα. Στη συνέχεια θα αναλύσουμε τον ανταγωνισμό για να βρούμε ευκαιρίες και αδυναμίες.

Βήμα 2: Επιλογή της κατάλληλης σχεδίασης.

Αφού έχουμε όλη την γνώση από το προηγούμενο βήμα θα σας προτείνουμε σχεδιαστικές λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Δεν σας αφήνουμε απλά να επιλέξετε ένα έτοιμο Template και απλά να προσθέσουμε σε αυτό πληροφορίες. Επιλέγουμε την σχεδίαση που ταιριάζει στις ανάγκες σας σύμφωνα με το πλάνο που κάναμε στο πρώτο βήμα.

Βασικοί στόχοι αυτού του βήματος είναι:

  • Απλή και λειτουργική σχεδίαση που δεν μπερδεύει τους χρήστες.
  • Καλή αισθητική ώστε το αποτέλεσμα να είναι ελκυστικό στα μάτια των επισκεπτών.

Βήμα 3: Περισυλλογή περιεχομένου.

Σε αυτό το βήμα συγκεντρώνουμε σε συνεργασία μαζί σας και με τυποποιημένο τρόπο όλα τα προϊόντα, τις κατηγορίες προϊόντων, τα σχετικά φίλτρα και κάθε πληροφορία που θα αναρτήσουμε στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Δεν περιμένουμε απλά να μας στείλετε το περιεχόμενό σας αλλά σας βάζουμε σε μια διαδικασία καταχώρησης με κατάλληλα εργαλεία για να μπορέσουμε γρήγορα και σωστά να ολοκληρώσουμε το έργο.

Εάν έχετε όλα τα δεδομένα σας καταχωρημένα σε κάποιο σύστημα αποθήκης ή ERP μπορούμε να διασυνδεθούμε εκεί και να τα πάρουμε με αυτόματο τρόπο.

Βήμα 4: Ρύθμιση όρων χρήσης, μεταφορικών και πληρωμών.

Σε αυτό το βήμα ρυθμίζουμε στο e-shop τον τρόπο που θα χρεώνουμε τον κάθε πελάτη για τα μεταφορικά. Υπάρχουν αρκετές επιλογές με την πιο διαδεδομένη να είναι ανάλογα με το βάρος των προϊόντων. Επίσης ρυθμίζουμε όλους του επιθυμητούς τρόπους πληρωμής που θέλετε να παρέχετε στου πελάτες σας. Τέλος, καταχωρούμε κάθε χρήσιμη πληροφορία, όλους τους όρους χρήσης και κάθε άλλο περιεχόμενο σχετικό με την επιχείρησή σας.

Βήμα 5: Διορθώσεις

Σε αυτό το βήμα σας παρουσιάζουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα και αναμένουμε διορθώσεις. Άμεσα τροποποιούμε το έργο σύμφωνα με τις καινούριες απαιτήσεις που ενδεχομένως να υπάρχουν μετά την παρουσίαση του e-shop.

Βήμα 6: Διασφάλιση ποιότητας

Πριν σας παραδώσουμε το έργο κάνουμε περισσότερους από 50 τεχνικούς ελέγχους για να διαπιστώσουμε πως το ηλεκτρονικό κατάστημα θα λειτουργεί χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Σας παραδίδουμε σχετική γραπτή αναφορά με όλους του ελέγχους που έχουν ολοκληρωθεί.

Ενδεικτικά μερικοί έλεγχοι είναι:

  • Γρήγορη Ταχύτητα φόρτωσης ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Άψογη λειτουργία σε Smartphone και Tablet
  • Έχει εγκατασταθεί SSL Certificate

Βήμα 7: Εκπαίδευση και Παράδοση έργου

Στο τελευταίο βήμα της ολοκλήρωσης του έργου, σας εκπαιδεύουμε στη χρήση του. Παρακολουθείτε τυποποιημένο σεμινάριο έως 4 ωρών με σκοπό να μπορεί ο χειριστής του ηλεκτρονικού καταστήματος να λειτουργεί αυτόνομα. Μετά την κατασκευή δεν σας εγκαταλείπουμε, καθώς έχουμε ειδικά σχεδιασμένα πακέτα υποστήριξης eshop αλλά και προώθησης.

Γιατί να συνεργαστείτε μαζί μας ;

  • Είμαστε από τις ελάχιστες εταιρείες που δεν κατασκευάζουμε απλά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά αντιμετωπίζουμε το έργο σας ολοκληρωτικά. Από το Marketing έως και τα γραφιστικά σας.
  • Έχουμε περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας και έχουμε συνεργαστεί με αρκετούς αναγνωρισμένους πελάτες.
  • Σας παρέχουμε άμεση υποστήριξη. Διαθέτουμε τηλεφωνικό κέντρο που δίνει άμεσα λύσεις στο πρόβλημά σας.
  • Σας παρέχουμε ιδιωτικό συμφωνητικό με ρήτρα παράδοσης σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
  • Μετά την κατασκευή η ομάδα μας μπορεί να αναπτύξει τις πωλήσεις σας μέσα από κάποιο πλάνο διαφήμισης.

Τι κερδίζει ένας επιχειρηματίας από την δημιουργία ενός σωστού ηλεκτρονικού καταστήματος ;

  • Αύξηση πωλήσεων.
  • Αύξηση της αναγνωσιμότητας του Brand – επωνυμίας του.
  • Αύξηση του πελατολογίου.
  • Αύξηση του όγκου των πωλήσεων στο υφιστάμενο πελατολόγιο.
  • Αύξηση της κίνησης στο φυσικό κατάστημα.
  • Αύξηση των κερδών της επιχείρησης.
  • Μείωση του κόστους λειτουργίας της επιχείρησης σε περίπτωση λειτουργείας μόνο διαδικτυακά.

Αυξήστε τις πωλήσεις σας

Κάρτες Ηλεκτρονικό Κατάστημα

Ηλεκτρονικό Κατάστημα ή Eshop είναι εκείνη η ιστοσελίδα που έχει ως πρώτο και κυριότερο στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις των προϊόντων σας. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι εύκολο στην χρήση και άμεσο στο καταναλωτή, δηλαδή να του παρουσιάζει εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν με πλούσιο περιεχόμενο σε κείμενο και εικόνα.

Ολοκληρωμένη παρουσίαση κάθε προϊόντος

Μπορείτε να παρουσιάσετε κάθε προϊόν σας με πολλές φωτογραφίες, περιγραφή καθώς και Video. Η σελίδα του κάθε προϊόντος είναι πλήρως παραμετρική με σκοπό να προσαρμόζεται πολύ εύκολα στις ανάγκες του εκάστοτε προϊόντος. Υπάρχει η δυνατότητα σε κάθε προϊόν να έχετε παραλλαγές του όσον αφορά το χρώμα, μέγεθος ή πακέτο. Όλες οι παραπάνω λειτουργίες ρυθμίζονται από ένα φιλικό στο χρήστη περιβάλλον που μπορεί να χειριστεί πολύ εύκολα ο οποιοσδήποτε μετά από μερικές ώρες εκπαίδευσης.

Εύκολη διαχείριση από τον καταστηματάρχη

Διαχειριστείτε μόνοι σας τα πάντα μέσα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα εύκολα και γρήγορα. Η διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος από τον ίδιο τον κάτοχό του και όχι κάποιον τεχνικό είναι ιδιαίτερης σημασίας. Ένας τεχνικός δεν ξέρει το προϊόν, ούτε τους πελάτες της επιχείρησής του. Ο κάτοχος του E shop πρέπει να είναι σε θέση να ενημερώνει το απόθεμα των προϊόντων του, τις περιγραφές, τις φωτογραφίες, αλλά και να διαχειρίζεται τις παραγγελίες του.

Βοηθητικές λειτουργίες

Εξοπλίστε το E shop σας με όλες εκείνες τις λειτουργίες που θα βοηθήσουν το επισκέπτη να βρει το προϊόν που θέλει. Φίλτρα σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά και ανά κατηγορία προϊόντων καθώς και πεδία έξυπνης αναζήτησης με λέξεις κλειδιά θα οδηγήσουν του επισκέπτες σας γρήγορα στα σωστά προϊόντα. Η λειτουργία σύγκρισης θα βοηθήσει τον πελάτη σας να επιλέξει ανάμεσα σε παρόμοια προϊόντα το κατάλληλο. Βοηθητικές λειτουργίες όπως εγγραφή μελών, λίστα αγαπημένων και σύστημα πόντων (Point System) μπορούν να χτίσουν μια διαρκή σχέση με τους επισκέπτες – πελάτες σας.

Αναλυτικά δεδομένα

Τα δεδομένα των πωλήσεων σας είναι πλούτος για εσάς. Δείτε διαχρονικά το τι πουλήσατε, πότε και  σε ποιους πελάτες. Με τις πληροφορίες αυτές έχετε μια συνολική εικόνα των πωλήσεων σας. Επίσης συνδέουμε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με τα Google Analytics με σκοπό να βλέπετε και όλες τις πληροφορίες των επισκεπτών σας πριν γίνουν πελάτες.  Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να ελέγχετε την κίνηση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να εντοπίζετε αστοχίες ή επιτυχίες ανάλογα με την συμπεριφορά των καταναλωτών.

Google Analytics

Σύνδεση με συστήματα μηχανογράφησης

Μπορούμε να συνδέσουμε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με οποιοδήποτε μηχανογραφικό σύστημα χρησιμοποιείτε. Μπορείτε για παράδειγμα να παίρνετε τις παραγγελίες σας κατευθείαν στο ERP σας αυτόματα. Επίσης, μπορούμε να ρυθμίσουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα έτσι ώστε να ενημερώνει αυτόματα τα αποθέματα των προϊόντων στο ERP σας. Μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικού καταστήματος σας παρέχουμε πακέτα Υποστήριξης. Για το σύνολο των υπηρεσιών μας επισκεφτείτε την αρχική μας: κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη. Επίσης μπορείτε να Δείτε μερικές από τις ιστοσελίδες που έχουμε κατασκευάσει.

Χαρακτηριστικά

Απεριόριστα Προϊόντα

Σύνδεση με όλες τις Ελληνικές Τράπεζες για να δέχεστε κάρτες (VISA, Mastercard, AMEX)

Αντικαταβολή, PayPal, Stripe

Υπολογισμός Μεταφορικών με βάση την απόσταση και το βάρος

Φίλτρα Αναζήτησης - Check Box.

Παραλλαγές σε κάθε προϊόν - Χρώμα, μέγεθος.

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά - Search Bar

Αποστολή Tracking Code για παρακολούθηση της μεταφοράς της παραγγελίας από τον πελάτη

Τύποι Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Ηλεκτρονικό Κατάστημα Λιανικών πωλήσεων - (B2C)

Ηλεκτρονικό Κατάστημα Χονδρικών πωλήσεων - (C2C) Οι πελάτες σας βλέπουν τιμές μετά από σύνδεση.

Ηλεκτρονικό Κατάστημα μη φυσικών προϊόντων (Υπηρεσίες, Κρατήσεις, Λογισμικό, Εισιτήρια, Συνδρομές)

Υπηρεσίες

SEO - Βελτιστοποίηση στις Μηχανές αναζήτησης

SSL - Πράσινη κλειδαριά

Σύνδεση Παραγγελιών με ERP

Αυτόματη Ενημέρωση προϊόντων από ERP

Σχετική Αρθρογραφία