Cactus Web

11 Λόγοι γιατί χρειάζεστε μια επαγγελματική ιστοσελίδα

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων εξακολουθούν να μην πιστεύουν ότι θα μπορέσουν να κερδίσουν περισσότερα χρήματα αν έχουν τη δική τους επαγγελματική ιστοσελίδα ή θεωρούν ότι το κόστος δημιουργίας μίας ιστοσελίδας είναι πολύ μεγάλο για τον προϋπολογισμό μιας μικρής επιχείρησης. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνες το 2018, το 64% των μικρών επιχειρήσεων έχουν δικές τους ιστοσελίδες, και εδώ υπάρχουν 11 λόγοι για τους οποίους αξίζει να κάνετε και εσείς.

Προώθηση επιχείρησης

Το ολοκληρωμένο και ενημερωτικό περιεχόμενο για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας και τον οργανισμό σας στην ιστοσελίδα της επιχείρησης σας βοηθά να κερδίσετε το σεβασμό και την προσοχή των πελατών. Το διαδικτυακό σας κέντρο επιδεικνύει στο κοινό-στόχο σας γιατί η επιχείρησή σας είναι καλύτερη από άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις και προωθεί την εταιρεία, τις ιδέες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Προσθέτοντας μια σύντομη επισκόπηση της εταιρείας στην ιστοσελίδα, μπορείτε να πείτε στον κόσμο ποιοι είστε, ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια είναι η εμπειρία που έχετε στον τομέα σας. Επιπλέον, θα έχετε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνδεδεμένη με το ονόμα domain σας, η οποία θα είναι πολύ πιο αξιόπιστη από έναν συμβατικό λογαριασμό αλληλογραφίας. Μπορείτε να μοιραστείτε τις ιδέες σας μέσω ενός ιστολογίου, που θα οδηγήσει σε περισσότερη εμπιστοσύνη στην επιχείρησή σας.
Το τμήμα συχνών ερωτήσεων, καθώς και οι κριτικές των ικανοποιημένων πελατών σας, είναι συνήθως πολύ χρήσιμες για τους πιθανούς και τους υπάρχοντες πελάτες σας. Οι χρήστες δίνουν μεγάλη προσοχή στις συστάσεις και τις απόψεις άλλων ανθρώπων και βάσει αυτών αποφασίζουν αν πρέπει να εμπιστεύονται τον πωλητή ή όχι.

Η επαγγελματική ιστοσελίδα σας εξοικονομεί χρήματα

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων συχνά αμφιβάλλουν αν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να έχουν τη δική τους ιστοσελίδα δημιουργημένη από μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων, αλλά στην πραγματικότητα χάνουν περισσότερα αν αφήσουν αυτή την ευκαιρία.
Το κόστος δημιουργίας μιας ιστοσελίδας μπορεί να είναι ποικίλλει, αλλά μετά την κυκλοφορία, δε θα ξοδέψετε τόσα πολλά για τη συντήρησή της. Σε σύγκριση με τη σύνταξη και την τοποθέτηση μιας διαφήμισης στον Τύπο ή, για παράδειγμα, σε μια πινακίδα, δεδομένης της πιθανής προβολής της ιστοσελίδας στην αγορά, το οικονομικό όφελος από αυτήν είναι περισσότερο από προφανές.

Η ιστοσελίδα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο

Δείτε την ιστοσελίδα σας ως ηλεκτρονικό φυλλάδιο ή κατάλογο. Η διαφορά είναι ότι, πρώτον, η επαγγελματική ιστοσελίδα σας ενημερώνει τους χρήστες για την εταιρεία σας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Δεύτερον, είναι πολύ πιο εύκολο να αλλάξετε ή να προσθέσετε οποιαδήποτε πληροφορία στην ιστοσελίδα παρά στον τυπωμένο τύπο. Μπορείτε να δημοσιεύσετε τρέχοντα νέα, προσκλήσεις σε εκδηλώσεις, ανακοινώσεις νέων προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς προβλήματα και ανά πάσα στιγμή.
Η δική σας επιχειρηματική ιστοσελίδα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να φροντίσετε τους πελάτες σας και να παρέχετε υποστήριξη 24/7 για να διατηρήσετε τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας. Προωθώντας την ιστοσελίδα, προσελκύετε νέους πελάτες και, συνεπώς, αναπτύσετε την επιχείρησή σας.

Επικοινωνία και ανατροφοδότηση

Η φόρμα ανατροφοδότησης, η αποστολή e-mail στους πελάτες και η ψηφοφορία είναι μερικά από τα πιο σημαντικά εργαλεία διαδραστικής επικοινωνίας που μπορεί να σας προσφέρει μια ιστοσελίδα. Ενώ τα φυλλάδια, τα διαφημιστικά και τα διάφορα ηχητικά και βίντεο ενημερώνουν μόνο τους πελάτες σας για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, μια φόρμα ανατροφοδότησης ενημερώνει εσάς με ακρίβεια τι επιθυμούν οι πιθανοί αγοραστές. Μπορείτε να καλέσετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να ψηφίσουν για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση μαζί τους. Αυτή η ενέργεια μπορεί να δημιουργήσει μια ακολουθία διαδόσεων ευνοϊκή για εσάς και την επιχείρησή σας και να προσελκύσετε με αυτόν τον τρόπο νέους πελάτες.

Νέες αγορές

Ανεξάρτητα από αυτό που πουλάτε, η επαγγελματική ιστοσελίδα σας θα αποτελέσει μια εναλλακτική πλατφόρμα για την πώληση των προϊόντων σας. Στο λιανικό εμπόριο, οι ιστοσελίδες αποτελούν εδώ και καιρό ένα από τα κυριότερα κανάλια πωλήσεων, λόγω της δυνατότητας εισόδου σε νέες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των διεθνών. Αμφισβητείτε ότι μπορείτε να πουλήσετε το προϊόν σας μέσω του διαδικτύου; Κοιτάξτε γύρω, τώρα μπορείτε να πουλήσετε τα πάντα στο διαδίκτυο – από ρούχα και οδοντοστοιχίες μέχρι αυτοκίνητα και ακίνητα!

Εκθεσιακός χώρος

Όποια και αν είναι η επιχείρησή σας, έχετε την ευκαιρία να επιδείξτε τα επιτεύγματα και τα καλύτερα έργα σας στη δική σας ιστοσελίδα. Δείξτε ότι η επιχείρησή σας είναι μοναδική με τη συλλογή προϊόντων και των πραγματικών κριτικών από τους πελάτες σας και οι πωλήσεις σας θα αυξηθούν αμέσως. Αν θέλετε η ιστοσελίδα σας να κερδίσει ακόμα περισσότερους πελάτες, τότε είναι καλύτερο να επικεντρωθείτε στο SEO.

Δημιουργήστε μια κοινότητα

Στη σελίδα σας μπορείτε να ενσωματώσετε φόρουμ ή ιστολόγια, όπου χρήστες με κοινά ενδιαφέροντα μπορούν να επικοινωνούν και να μοιράζονται τις απόψεις τους. Αυτό είναι το καλύτερο εργαλείο για να αυξήσει τη δημοτικότητα της ιστοσελίδας σας. Στην ιδανική περίπτωση, η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να αποτελεί μια κοινότητα. Αν προσθέσετε εικόνες, αρχεία ήχου ή βίντεο, θα φέρετε την ιστοσελίδα σας ακόμα πιο κοντά στους χρήστες και, κατά συνέπεια, θα τραβήξετε την προσοχή στην επιχείρησή σας.

Branding

Κατά τη διαδικασία απόκτησης της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία αλληλογραφίας και άλλα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε ανάμεσα στους ανταγωνιστές. Ενημερώστε τους πελάτες σας όχι μόνο για εκπτώσεις και διάφορες «σούπερ προσφορές», καθώς οι χρήστες χρειάζονται επίσης και χρήσιμο περιεχόμενο: δώστε θεματικές συμβουλές, αγγίξτε το θέμα της επιτυχίας σας, δώστε συναρπαστικά κείμενα κλπ. Η θετική αντίδραση στην παραλαβή των μηνυμάτων σας θα μεταφραστεί σε θετική στάση απέναντι στη μάρκα σας. Μια επαγγελματική ιστοσελίδα σας, που περιέχει όλα όσα μιλήσαμε παραπάνω, θα βοηθήσει την επιχείρηση να κατακτήσει την τρέχουσα αγορά.

Εκπαίδευση

Αν ο στόχος σας είναι να εκπαιδεύσετε ή να εκφράσετε την άποψή σας σε ορισμένα κοινωνικά ή οικονομικά ζητήματα, τότε μια ιστοσελίδα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιραστείτε τις ιδέες σας με τους ανθρώπους. Μπορείτε να οργανώσετε εργαστήρια, σεμινάρια, διαδικτυακή εκπαίδευση, μιας και αυτοί είναι οι καλύτεροι τρόποι για να αποκτήσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται οι πολυάσχολοι άνθρωποι. Οι εφημερίδες και η τηλεόραση χάνουν σταδιακά τη δημοτικότητά τους ως πηγές πληροφοριών, ενώ ο αριθμός των επισκεπτών του διαδικτύου αυξάνεται καθημερινά. Επωφεληθείτε από αυτό και δημιουργήστε τη δική σας ιστοσελίδα όπου μπορείτε να δημοσιεύσετε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Δοκιμάστε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, διαδικτυακή αποκλειστικότητα

Ένα μεγαλο πλεονέκτημα των ιστοσελίδων για τους εμπόρους λιανικής πώλησης είναι η δυνατότητα να δοκιμάσουν τις πωλήσεις ενός νέου προϊόντος χωρίς να ξοδεύουν τεράστια χρηματικά ποσά σε αυτό. Αν έχετε ένα νέο προϊόν που σκοπεύετε να πουλήσετε σε ένα ευρύ κοινό, μην βιαστείτε να παράξετε ή να προμηθευτείτε μια τεράστια παρτίδα – δοκιμάστε τις πωλήσεις του μέσω της επαγγελματικής σας ιστοσελίδας. Αν τα νέα προϊόντα δεν απορροφηθούν από μια μικρή ομάδα ανθρώπων, πιθανότατα, δε θα απορροφηθούν καθόλου και το αντίστροφο.

Καταστήστε το ευκολότερο

Ο κύριος σκοπός της ιστοσελίδας είναι να απλοποιήσει τη ζωή του χρήστη. Με μια ιστοσελίδα, όλες οι λειτουργίες, από το internet banking μέχρι την αναζήτηση νέων υπαλλήλων, είναι πολύ πιο εύκολο να υλοποιηθούν. Σήμερα, οι επιτυχημένοι άνθρωποι κινούνται στο διαδικτυακό χώρο για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Στον 21ο αιώνα, μια επαγγελματική ιστοσελίδα γίνεται καθοριστική για κάθε επιχείρηση. Η ιστοσελίδα διαφημίζει, πωλεί και προωθεί τις ιδέες σας, οπότε αν δεν έχετε μία ακόμα, τότε κινδυνεύετε να μείνετε πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας πολύ σύντομα.
Στην πραγματικότητα, τα πλεονεκτήματα της δημιουργίας μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας για οποιαδήποτε εταιρεία είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο. Και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι, αφού έχετε δημιουργήσει τη δική σας ιστοσελίδα και θα τεθεί σε λειτουργία σωστά, θα τα ανακαλύψετε όλα αυτά αργά ή γρήγορα.