Cactus Web

Διαχείριση Eshop – Ηλεκτρονικού Καταστήματος – 4 Κανόνες Επιτυχίας

  • Αρχική
  • Blog
  • Διαχείριση Eshop – Ηλεκτρονικού Καταστήματος – 4 Κανόνες Επιτυχίας

H διαχείριση ενός Eshop μπορείς να δύσκολη, η τήρηση όμως των θεμελιωδών κανόνων των διαδικτυακών πωλήσεων και του μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό και να αποκτήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να μειώνει την διαφορά  στο ποσοστό των αγορών από το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο. Με κάθε έτος που περνάει, το ποσοστό των συνολικών εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται σε σχέση με τις πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα. Αυτό το φαινόμενο είναι άμεσο αποτέλεσμα της αυξημένης προσβασιμότητας στο διαδίκτυο και είναι έτοιμη να εξαλείψει πολλές κλασικές μεθόδους πωλήσεων που χρησιμοποιούν οι πωλητές λιανικής εδώ και δεκαετίες.

Ωστόσο και ο ανταγωνισμός μεταξύ των ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εξίσου υψηλός. Ένας νέος πωλητής στο διαδίκτυο, ή ένας μικρός πωλητής, πιστεύει πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποκτήσει πιστούς πελάτες ή ακόμα και να εμφανιστεί και να ακουστεί περισσότερο από τον ανταγωνισμό του. Εάν είστε ένας μικρός πωλητής στο διαδίκτυο, ακολουθούν μερικά σημαντικά βήματα για να πάρετε που μπορεί να σας μεταφέρουν από την απλή επιβίωση στην επιτυχία.

Προκαλέστε δημόσια αξιολόγηση

Ανεξάρτητα από το πόσο σπουδαίο είναι το μάρκετινγκ σας, τίποτα δεν μπορεί να επηρεάσει την αγορά ενός καταναλωτή περισσότερο από την κριτική ενός άλλου πελάτη. Σύμφωνα με έρευνες, περισσότεροι από τους μισούς πελάτες σας θα ελέγξουν τις διαδικτυακές κριτικές σας πριν από την αγορά τους, ωστόσο οι περισσότεροι καταναλωτές παραδέχονται ότι σπάνια αφήνουν μια δική τους κριτική. Είναι δική σας δουλειά όταν διαχειρίζεστε το eshop σας να βεβαιωθείτε ότι συλλέγετε οποιεσδήποτε θετικές συστάσεις από προηγούμενες αγορές και να τις συμπεριλάβετε στην ιστοσελίδα σας.

Για να αρχίσετε να συλλέγετε αυτά τα ισχυρά και προσοδοφόρα σχόλια, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ρωτήσετε. Ένα μεγάλο ποσοστό των πελατών θα αφήσει μια κριτική αν του ζητηθεί, οπότε φροντίστε να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου που ενθαρρύνει τους αγοραστές να αφήσουν ανατροφοδότηση. Με αυτόν τον τρόπο θα αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία για διαδικτυακές κριτικές.

Κατασκευάστε ένα ένα σύστημα ταξινόμησης με αστεράκια για να είναι εύκολο για τους πελάτες σας, να αξιολογήσουν τις αγορές τους και επίσης εύκολο για τους μελλοντικούς πελάτες να εκτιμήσουν τη χρηστικότητα του προϊόντος από αυτές τις αξιολογήσεις. Μπορείτε επίσης να στείλετε αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας ζητήσουν την καταγραφή μια κριτικής, τέτοια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν αποδειχθεί αρκετά αποτελεσματικά.

Καλλιεργήστε την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία

Για να ολοκληρώσει ένας πελάτης μια ηλεκτρονική αγορά, πρέπει να αισθάνεται σίγουρος ότι οι προσωπικές του πληροφορίες είναι ασφαλείς. Αν υπάρχει ακόμη και ένας υπαινιγμός για την αξιοπιστία μιας ιστοσελίδας, οι καταναλωτές είναι πολύ πιθανό να εγκαταλείψουν το καλάθι τους. Ανησυχίες όπως η ασφάλεια, η κακή πλοήγηση, οι ασαφείς διαδικασίες πληρωμής, το απροσδόκητο επιπλέον κόστος ή ακόμα και οι αργοί χρόνοι φόρτωσης μπορούν να φέρουν τέλος στις πωλήσεις.

Αυτές οι λεπτομέρειες είναι συχνά αυτό που ενθαρρύνει έναν πελάτη να ολοκληρώσει μια πώληση, οπότε αν σας λείπουν αυτά τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά θα μπορούσε να προκαλέσει αμφιβολία για το brand σας ή την ιστοσελίδα σας. Για το σκοπό αυτό, είναι σημαντικό να επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου και πλατφόρμα καλαθιού αγορών για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να λειτουργεί ομαλά και να καθοδηγεί απρόσκοπτα από το ένα βήμα στο άλλο τους πελάτες σας στη διαδικασία αγοράς.

Επίσης, βεβαιωθείτε ότι προσθέτετε σαφείς περιγραφές προϊόντων με πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές, εικόνες υψηλής ποιότητας και πρόσθετα που επιτρέπουν πολλαπλές μεθόδους αποστολής και πληρωμής για να ενθαρρύνετε τους νέους πελάτες να πραγματοποιήσουν αυτή την πρώτη αγορά.

Ποτέ μην χάσετε την ευκαιρία να συμπεριλάβετε πληροφορίες και χαρακτηριστικά που ενθαρρύνουν την εμπιστοσύνη στην ιστοσελίδα σας. Η εμφάνιση ετικετών εμπιστοσύνης που εγγυώνται την ασφάλεια και την αξιοπιστία της μάρκας σας συμβάλλουν επίσης στην βελτίωση της εμπιστοσύνης των πελατών.

Διαχείριση του Eshop – Πουλήστε περισσότερο

Πόσες φορές πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ και επιστρέφετε μόνο με τα αγαθά που υπήρχαν αρχικά στη λίστα αγορών σας; Αν είσαι σαν εμένα, ποτέ. Η πώληση παρεμφερών αλλά ακριβότερων προϊόντων και οι παράλληλες πωλήσεις είναι τα παλαιότερα κόλπα για τους πωλητές λιανικής πώλησης.

Αυτές τις μέρες, οι περισσότερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως αυτές που συζητήσαμε παραπάνω, έχουν απλά πρόσθετα που χρησιμεύουν ως μηχανές συστάσεων. Αυτά παρακολουθούν αυτόματα τους επισκέπτες και τους πελάτες στις σελίδες σας, βελτιστοποιούν το περιεχόμενο ανάλογα με τη τοποθεσία τους ή τις προηγούμενες αγορές τους και μπορούν ακόμα και να στείλουν αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υπενθυμίζοντας τους να αγοράσουν αντικείμενα που έχουν προσθέσει στο καλάθι, αλλά δεν έχουν αγοράσει ακόμα.

Προφανώς, οι συστάσεις των προϊόντων και οι πωλήσεις ακριβότερων παρεμφερών προϊόντων λειτουργούν αρκετά καλά για το Amazon, αλλά ισχύει αυτό και για άλλες εταιρείες; Η απάντηση είναι αναμφίβολα, ναι. Οι διαδικτυακές επιχειρήσεις αναφέρουν ότι μέχρι και το 30% των εσόδων τους παράγεται μέσω διάφορων τέτοιων προτάσεων.

Αυτοματοποιήστε τις αναφορές

Για να διατηρήσετε την ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου σας λειτουργική σε άριστη κατάσταση, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα αναλυτικά δεδομένα. Η διαχείριση ενός Eshop και η παρακολούθηση των δεδομένων για σημαντικούς αριθμούς όπως οι πωλήσεις και οι μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες μπορεί να είναι μια ταλαιπωρία, ειδικά αν είστε νέοι στη χρήση του Google Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ωστόσο, η διατήρηση αυτών των σημαντικών αριθμών μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερες πωλήσεις και βελτιώσεις για μελλοντικούς πελάτες.

Αν θέλετε να εξοικονομήσετε χρόνο με αυτές τις αναφορές, μπορείτε να ρυθμίσετε την αυτοματοποιημένη παρακολούθηση με το Google Analytics ενσωματώνοντάς την στην ιστοσελίδα σας.

Για παράδειγμα, αν θέλετε να δείτε τις πληροφορίες σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες, μπορείτε να εκδώσετε μια αναφορά συμπεριφοράς από την Google. Αυτή η αναλυτική επισκόπηση θα σας δείξει τα πάντα, από τα ποσοστά εγκατάλειψης και τις τυπικές συνήθειες αγορών, όπως το χρόνο και τα ποσά που δαπανούνται, μέχρι και τον αριθμό των προβολών σελίδας και των αιχμών στις επισκέψεις με βάση την ώρα και τις ημερομηνίες. Μπορείτε να ρυθμίσετε αυτές τις αναλύσεις ώστε να αποστέλλονται αυτόματα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας σε τακτική βάση, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να οργανώνετε κάθε φορά τις ίδιες αναφορές για την επόμενη επαγγελματική σας συνάντηση.

Για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με περιορισμένα κεφάλαια θα είναι πάντα δύσκολο να επιτύχει μια ιδανική ισορροπία μεταξύ μάρκετινγκ και λειτουργιών τεχνολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ευτυχώς, αν κατορθώσετε τα βασικά σωστά, μπορείτε να αφήσετε πίσω πολλούς από τους ανταγωνιστές σας και να δημιουργήσετε μια πιστή βάση πελατών ταυτόχρονα.

Ενημερωθείτε για το πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα ή ένα eshop .