Cactus Web

Τι είναι Google Ads και γιατί πρέπει να τα χρησιμοποιείτε;

Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και τα Google Ads είναι μία από τις πλατφόρμες που οδηγεί σε αυτόν τον μετασχηματισμό. Η απάντηση στο ερώτημα τι είναι Google Ads, στην πραγματικότητα είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους πληρωμένης διαδικτυακής διαφήμισης.

Τα Google Ads μπορούν να κάνουν μια εταιρεία πιο επιτυχημένη, εάν η καμπάνια υλοποιηθεί σωστά.

Τα Google Ads επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν οποιονδήποτε χρησιμοποιεί τη Google για αναζήτηση πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, τα Google Ads έχουν τη δυνατότητα να σας στείλουν μεγάλο αριθμό ατόμων που θέλουν ακριβώς αυτό που έχετε να προσφέρετε. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό Google Ads για την επιχείρησή σας ή δεν χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας στα Google Ads στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, θα πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά να αξιοποιήσετε πλήρως αυτήν την πλατφόρμα.

τι είναι Google Ads

Τι είναι Google Ads;

Σχεδόν κάθε φορά που βλέπετε μια διαφήμιση για τη σελίδα προορισμού μιας εταιρείας (landing page) να κατατάσσεται ως το πρώτο (ή δεύτερο ή τρίτο) αποτέλεσμα αναζήτησης σε μια αναζήτηση Google, δεν είναι μόνο αποτέλεσμα ενός καλού SEO. Η εταιρεία πιθανότατα έχει μια καμπάνια Google Ads σε εξέλιξη. Μέσω των διαφημίσεων Google (παλαιότερα γνωστή ως Google AdWords), πληρώνετε για να εμφανίζεται μια διαφήμιση της επιχείρησής σας στη Google σε πελάτες που αναζητούν σχετικούς όρους στην Αναζήτηση και τους Χάρτες Google.

Τι είναι Google Ads ; Τα Google Ads είναι ένα βασικό εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να προβάλλει ουσιαστικό διαφημιστικό κείμενο μπροστά στο κοινό-στόχο της.

Μέσω Google Ads, πληρώνετε μόνο για πραγματικά, μετρήσιμα αποτελέσματα, όπως κλικ σε ιστότοπους και επαγγελματικές κλήσεις. Αυτή η δομή είναι γνωστή ως καμπάνια πληρωμής ανά κλικ (PPC). Μπορείτε να ορίσετε ένα μηνιαίο ανώτατο όριο δαπανών για την καμπάνια των Google Ads που θα ακολουθεί αυτόματα η Google και μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε το κοινό-στόχο σας παγκόσμιο ή τοπικό.

Πώς λειτουργούν τα Google Ads;

Τώρα που ξέρετε τι είναι Google Ads, ίσως αναρωτιέστε πώς λειτουργούν. Όταν ξεκινάτε μια διαφημιστική καμπάνια στη Google, πρώτα θα πείτε στη Google ποιον από αυτούς τους τρεις στόχους σκοπεύετε να επιτύχετε:

  • Αύξηση των κλήσεων προς την επιχείρησή σας
  • Κατεύθυνση περισσότερων επισκεπτών στο κατάστημά σας
  • Καθοδήγηση των χρηστών στον ιστότοπο ή τη σελίδα προορισμού της εταιρείας σας (landing page).

    Στη συνέχεια, θα καθορίσετε εάν το αντίγραφο της διαφήμισής σας θα παραδοθεί σε παγκόσμιο ή τοπικό κοινό.Στη συνέχεια, θα χρησιμοποιήσετε εικόνες ή τρεις σύντομες προτάσεις για να πείτε στην Google τι κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει και η Google θα χρησιμοποιήσει αυτά τα δεδομένα για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε το αντίγραφο της διαφήμισής σας. Τέλος, θα ορίσετε τον προϋπολογισμό σας, τον οποίο θα χρησιμοποιήσει η Google για να προβλέψει την επιτυχία της καμπάνιας σας στα Google Ads και η Google θα κάνει ζωντανή τη διαφήμισή σας.

    Το κοινό-στόχος σας θα δει την κατάταξη της διαφήμισής σας σε υψηλή θέση και θα εμφανίζεται ως κορυφαίο αποτέλεσμα αναζήτησης και όσο περισσότεροι άνθρωποι κάνουν κλικ στις διαφημίσεις της καμπάνιας σας PPC, η επιχείρησή σας θα πλησιάζει στην εκπλήρωση του προκαθορισμένου προϋπολογισμού της.

Οι πέντε τύποι Google Ads

Τα προαναφερθέντα βήματα είναι συνεπή σε όλες τις καμπάνιες των Google Ads. Ωστόσο, δεν υπάρχουν δύο καμπάνιες που να είναι ακριβώς όμοιες. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πέντε διαφορετικοί τύποι Google Ads:
h - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Digital Marketing

Καμπάνια Search Network

Μέσω μιας καμπάνιας Search, η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται όχι μόνο στο Google Search και τους Χάρτες Google, αλλά και σε εκατοντάδες άλλους συνεργάτες αναζήτησης της Google, συμπεριλαμβανομένων όπως το YouTube και το Google Shopping. Σε οποιονδήποτε από αυτούς τους ιστότοπους, όταν οι χρήστες αναζητούν όρους που σχετίζονται με μια λέξη-κλειδί για την καμπάνια σας, θα βλέπουν τη διαφήμισή σας.

καμπάνια Display Network

Μέσω μιας καμπάνιας Display, μπορείτε να προβάλλετε οπτικές διαφημίσεις μπροστά σε άτομα, χρησιμοποιώντας προϊόντα στο Δίκτυο Display της Google, συμπεριλαμβανομένων των Gmail και YouTube.

Καμπάνια Shopping

Μέσω μιας καμπάνιας Shopping, η Google θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, αντί για τη λέξη-κλειδί ενός χρήστη, για να καθορίσει πώς και πού εντός των Google Shopping θα εμφανίσει τη διαφήμισή σας.

Καμπάνια Video

Μέσω μιας καμπάνιας Video, η εταιρεία σας θα προωθηθεί μέσω μιας διαφήμισης βίντεο που εμφανίζεται στο YouTube και σε άλλες ιδιότητες του δικτύου Google Display Network.

Καμπάνια App

Μέσω μιας καμπάνιας app, η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στην αναζήτηση Google, στο YouTube, στο Google Play, στο AdMob, στο Google Display Network, στο Google Discover, στους συνεργάτες αναζήτησης της Google και σε πολλούς άλλους publishers που προβάλλουν διαφημίσεις app.

TIP: Ανεξάρτητα από τον τύπο καμπάνιας που θα επιλέξετε, πιθανότατα θα περιλαμβάνει περισσότερες από μία ομάδες διαφημίσεων. Κάθε ομάδα διαφημίσεων μπορεί να αντιπροσωπεύει ένα διαφορετικό προϊόν που θέλετε να προωθήσετε στο ίδιο κοινό και κάθε ομάδα διαφημίσεων μπορεί να έχει ένα μοναδικό σύνολο λέξεων-κλειδιών.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των διαφημίσεων Google Ads και του Google AdSense;

Screen Shot 2019 01 27 at 6.27.07 PM 1024x428 1 - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Digital Marketing

Οι διαφημίσεις Google Ads επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να διαφημίζονται εύκολα στις ιδιότητες της Google. Αντίθετα, το Google AdSense επιτρέπει σε άτομα που είναι ιδιοκτήτες πλατφορμών – όπως ιστολόγια, ιστότοποι και φόρουμ – να εκμεταλλεύονται αυτές τις ιδιότητες μέσω διαφημίσεων για άλλες επιχειρήσεις. Η Google χρησιμοποιεί τη λειτουργία δημοπρασίας διαφημίσεων Google Ads για να καθορίσει ποιες διαφημίσεις εμφανίζονται μέσω του AdSense και οι χρήστες των διαφημίσεων Google Ads ενδέχεται να χρειαστεί να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις τους ώστε να επιτύχουν καλύτερη απόδοση στη δημοπρασία διαφημίσεων Google Ads.

Πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις Google Ads;

Ένας σημαντικός λόγος για να χρησιμοποιήσετε τα Google Ads είναι ότι έχετε τον πλήρη έλεγχο του κόστους. Εάν ορίσετε έναν προϋπολογισμό, τα Google Ads δεν θα τον υπερβούν ποτέ και το πρόγραμμα θα προβλέψει τα αποτελέσματά σας με βάση τον προϋπολογισμό που έχετε ορίσει.

istockphoto 1183107625 612x612 1 - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Digital Marketing

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα Google Ads

Ακολουθούν ορισμένα από τα οφέλη της χρήσης των Google Ads στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

1. Αυξάνει τους leads και τους πελάτες

Τα Google Ads είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Εάν οι καμπάνιες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχουν τη δυνατότητα να στείλουν εξαιρετικά στοχευμένους δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπό σας, στη φόρμα επικοινωνίας ή σε άλλη ηλεκτρονική ιδιοκτησία.

Τα Google Ads σας επιτρέπουν να εστιάσετε στα άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρει η επιχείρησή σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να βελτιώνετε συνεχώς τις αναζητήσεις σας, ώστε μόνο άτομα που θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας να αποστέλλονται στους ιστότοπούς σας μέσω αυτής της πλατφόρμας.

2. Είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ

Όποιος χρησιμοποιεί τακτικά τα Google Ads θα σας πει ότι είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ. Είναι κατάλληλη για όλα τα είδη και τα μεγέθη οργανισμών. Μπορείτε κυριολεκτικά να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε το traffic στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα. Είναι επίσης συμβατό με ένα ευρύ φάσμα άλλων πλατφορμών μάρκετινγκ και συστημάτων λογισμικού.

Μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε τις καμπάνιες για να εστιάζετε σε συγκεκριμένους τύπους χρηστών στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα με βάση την τοποθεσία, τον τύπο της συσκευής που χρησιμοποιούν και τον ιστότοπο που ανήκει στην Google στον οποίο έχουν πρόσβαση (π.χ. αναζήτηση Google, Χάρτες Google, YouTube).

Μπορείτε επίσης να ορίσετε τον δικό σας προϋπολογισμό για συγκεκριμένους τομείς μιας καμπάνιας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ορίσετε ημερήσιους προϋπολογισμούς και όρια στο ποσό που είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε σε κλικ για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.

3. Έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης

Σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, τα Google Ads σας κάνουν να πληρώνετε μόνο για διαφημίσεις στις οποίες κάνουν κλικ οι χρήστες. Αφού βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες των Google Ads, μπορείτε να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης, κάτι που μπορεί να μην είναι δυνατό με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Ωστόσο, αυτό απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε ποια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς και την επιχείρησή σας. Για να έχετε μια σαφέστερη εικόνα του τι θα σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να δοκιμάζετε και να παρακολουθείτε συνεχώς τις καμπάνιες σας. Τα Google Ads είναι ιδανικά για αυτό, επειδή οι πληροφορίες που χρειάζεστε είναι άμεσα διαθέσιμες.

Όταν βρείτε στοιχεία της καμπάνιας που σας αποφέρουν καλή απόδοση της επένδυσης, θα πρέπει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας και τον προϋπολογισμό σας σε αυτά τα στοιχεία. Εάν μια καμπάνια ή τμήματα μιας καμπάνιας σας κοστίζουν χρήματα, απορρίψτε τα. Επενδύστε την εξοικονόμηση αυτή σε επιτυχημένες καμπάνιες και καμπάνιες που θα δοκιμάσετε στο μέλλον.

4. Βλέπετε γρήγορα και ξεκάθαρα αποτελέσματα

Τα Google Ads είναι γνωστά για την παροχή γρήγορων, ξεκάθαρων αποτελεσμάτων και αναφορών των καμπανιών σας. Είναι εύκολο να αναλύσετε την πρόοδο των καμπανιών σας, επειδή ο πίνακας ελέγχου σας παρέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια, όπως οι διαφημίσεις στις οποίες έγιναν κλικ, οι λέξεις-κλειδιά που εισήγαγαν οι επισκέπτες του ιστότοπου και το κόστος των κλικ.

5. Αξιοποιεί τεράστιες, υψηλής ποιότητας πηγές επισκεψιμότητας

Λόγω της κυριαρχίας της Google στην αγορά και της τεράστιας πελατειακής βάσης, ο γίγαντας της αναζήτησης μπορεί να στέλνει στις επιχειρήσεις τεράστιο όγκο επισκεψιμότητας κάθε μέρα, εφόσον οι επιχειρήσεις αυτές διαθέτουν τον απαιτούμενο προϋπολογισμό.

Η Google υπερηφανεύεται για την προβολή σχετικού περιεχομένου και διαφημίσεων και η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσει και να βελτιώνει τους αλγόριθμους της μηχανής αναζήτησής της για να παράγει τα πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης και διαφημίσεις. Αυτό έχει θετική επίδραση για τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται μέσω των Google Ads, καθώς αυτές οι διαφημίσεις στέλνουν δυνητικούς πελάτες και επισκέπτες υψηλής ποιότητας στον ιστότοπο της επιχείρησής σας, στο κατάστημα ηλεκτρονικού καταστήματος, στη φόρμα επικοινωνίας ή σε άλλα στοιχεία στο διαδίκτυο. Τα άτομα που σας στέλνει η Google είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες, να εγγραφούν στη λίστα email σας, να ζητήσουν πληροφορίες ή να προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια θέλετε.

6. Μάθετε περισσότερα για την αγορά σας

Είναι σημαντικό να μπείτε στο μυαλό των ιδανικών πελατών σας. Η κατανόηση του κοινού σας καθιστά πολύ πιο εύκολο να ασχοληθείτε με τους πελάτες και να μάθετε τι θέλουν.

Ωστόσο, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει. Οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως τα ερωτηματολόγια και οι συνεντεύξεις, παράγουν περιορισμένα αποτελέσματα.

Τα Google Ads, από την άλλη πλευρά, παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες και τις απαιτήσεις των πελατών που οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προηγούμενων γενεών θα μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν. Μερικά από τα πολύτιμα δεδομένα που σας δίνουν τα Google Ads να μάθετε για τους πελάτες σας, περιλαμβάνουν τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν για να βρουν τον ιστότοπό σας, την τοποθεσία τους, τις συσκευές που χρησιμοποιούν και τις ώρες και τις ημέρες που αναζητούν.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, καθώς και για να βελτιώσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ, ώστε να μην σπαταλάτε χρήματα για διαφήμιση σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται για αυτά που έχετε να προσφέρετε.

Τα Google Ads είναι ένα από τα πιο ισχυρά διαφημιστικά εργαλεία που δημιουργήθηκαν ποτέ. Ασχολείται με εκατομμύρια αναζητήσεις από χρήστες του Διαδικτύου καθημερινά και στη συνέχεια δίνει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μια μοναδική ευκαιρία να μετατρέψουν πολλά από αυτά τα άτομα σε δυνητικούς leads και πελάτες.

Πολλές επιχειρήσεις απωθούνται απο το κόστος της διαφήμισης στα Google Ads, ειδικά αν δεν είναι εξοικειωμένες με τον τρόπο λειτουργίας αυτής της πλατφόρμας. Ωστόσο, εάν είστε έξυπνοι σχετικά με τη στρατηγική διαφήμισης στο διαδίκτυο, τα κέρδη από τα Google Ads μπορεί να είναι τεράστια.

Πώς να ρυθμίσετε μια καμπάνια Google Ads

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ξεκινήσετε μια καμπάνια Google Ads:

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Google Ads
  2. Κάντε κλικ στην επιλογή Καμπάνιες στην αριστερή πλευρά
  3. Κάντε κλικ στο κουμπί συν
  4. Επιλέξτε “Νέα καμπάνια”
  5. Επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας ή δημιουργήστε μια καμπάνια χωρίς στόχους
  6. Επιλέξτε έναν τύπο καμπάνιας
  7. Κάντε κλικ στο κουμπί Συνέχεια 
  8. Αποφασίστε τις ρυθμίσεις της καμπάνιας σας
  9. Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση και συνέχεια

Τώρα που καταλάβατε τι είναι Google Ads και τη χρησιμότητά τους, χρησιμοποιήστε τις παραπάνω συμβουλές για να δημιουργήσετε την ιδανική καμπάνια Google Ads. Αν από την άλλη επιθυμείτε να εμπιστευτείτε τους ειδικούς της ομάδας της Cactus για να σας φέρουν τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα με το χαμηλότερο κόστος επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας!  

Πηγή: bit.ly/3YKIEch