Cactus Web

Τα Οφέλη του SEO για την επιχείρησή σας

Ο τρόπος λειτουργίας και τα Οφέλη του SEO για την επιχείρηση σας
Γιατί τα οφέλη του SEO είναι τόσο ισχυρά; Αν έχετε κάνει ποτέ μια συζήτηση σχετικά με τις τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ, πιθανότατα θα έχετε ακούσει τον όρο SEO γύρω σας. Μπορεί να γνωρίζετε ότι το SEO είναι σημαντικό και έχει να κάνει με τις μηχανές αναζήτησης. Αλλά τι ακριβώς είναι; Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε τα οφέλη του SEO, γιατί είναι καλό για την επιχείρησή σας και γιατί το χρειάζεστε.

τα οφέλη του SEO

Μια σύντομη επισκόπηση του SEO

Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Με τους απλούστερους όρους, το καλό SEO βελτιστοποιεί την ορατότητά σας στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν τον ιστότοπό σας, τόσο αυξάνεται η διαδικτυακή σας επισκεψιμότητα και τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να παρέχετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων. Ας αναλύσουμε τα οφέλη του SEO και γιατί είναι τόσο σημαντικό.

Υπάρχουν μόνο 10 θέσεις -ακριβώς 10- σε μια σελίδα αναζήτησης της Google. Αναρωτηθείτε λοιπόν, όταν πληκτρολογείτε μια αναζήτηση στο Google, πόσο συχνά επιχειρείτε να βγείτε από την πρώτη σελίδα στη δεύτερη, τρίτη ή εικοστή σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης; Οι πιθανότητες είναι ότι σπάνια χρειάζεται να το κάνετε, επειδή οι πρώτες επιλογές σε αυτή την πρώτη σελίδα της Google περιέχουν τις πληροφορίες που ζητήσατε στο ερώτημα αναζήτησής σας.

Εάν ένας υποψήφιος πελάτης πληκτρολογήσει ένα θέμα σχετικό με αυτό που μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σας, δεν θα θέλετε να βρίσκεστε στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης μαζί με τους ανταγωνιστές σας; Εάν δεν είστε σε μία από τις δέκα πρώτες θέσεις αναζήτησης, μια άλλη επιχείρηση μόλις κέρδισε έναν νέο πελάτη – ή, μόλις χάσατε έναν.

Αυτο είναι ένα από τα βασικά οφέλη του SEO για την επιχείρησή σας: Το SEO σας δίνει τη δύναμη να είστε η απάντηση στις ερωτήσεις των δυνητικών πελατών. Εκτός από την ορατότητα και την αύξηση της επισκεψιμότητας, το SEO συμβάλλει στην έγκυρη φωνή σας στον τομέα σας. Η αυθεντία στη συνέχεια οδηγεί στην εμπιστοσύνη της μάρκας, η οποία τελικά οδηγεί στην αφοσίωση της μάρκας.

Όταν θέτετε το ερώτημα ποιά είναι τα οφέλη του SEO για την επιχείρηση σας, η απάντηση είναι ότι τα οφέλη του SEO όχι μόνο προσελκύουν νέους πελάτες, αλλά με την πάροδο του χρόνου σας επιτρέπουν επίσης να εμβαθύνετε τη σχέση της επιχείρησής σας με αυτούς τους πελάτες λόγω της εμπιστοσύνης που έχετε δημιουργήσει μαζί τους.

Πώς λειτουργεί το SEO

Τα οφέλη του SEO έχουν να κάνουν με την ποσότητα και την ποιότητα. Όσο καλύτερος είναι ο ιστότοπός σας τόσο στο back end όσο και στο front end, τόσο καλύτερη επισκεψιμότητα θα έχετε και τόσο περισσότερο οι μηχανές αναζήτησης θα αυξήσουν την κατάταξή σας στην αναζήτηση. Το Building SEO λειτουργεί συνδυάζοντας στοιχεία SEO χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση βασισμένη στα δεδομένα. Αυτοί οι παράγοντες περιλαμβάνουν:

Ανάλυση λέξεων-κλειδιών
Δημιουργία backlink
Δημιουργία περιεχομένου
Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς καθένας από αυτούς ενισχύει το SEO για το ψηφιακό σας μάρκετινγκ.

Ανάλυση λέξεων-κλειδιών

Οι λέξεις είναι ισχυρές και ορισμένες λέξεις έχουν τη δύναμη να ελέγχουν την κατάταξή σας στο διαδίκτυο. Οι λέξεις-κλειδιά μπορεί να είναι μεμονωμένες λέξεις ή φράσεις που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν συχνά για να βρουν αυτό που ψάχνουν. Οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να ερευνώνται και να τοποθετούνται στρατηγικά στο περιεχόμενό σας, ώστε η ποιότητα του περιεχομένου σας να είναι υψηλή, ενώ παράλληλα να χρησιμοποιούνται λέξεις που αναζητούνται συχνά.

Οι λέξεις-κλειδιά είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους χρειάζεστε το SEO για την επιχείρησή σας. Οι υποψήφιοι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν ορισμένες λέξεις ή φράσεις για να αναζητήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Εάν το περιεχόμενό σας περιέχει αυτές τις λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούνται από τους πελάτες, θα αυξήσετε την προβολή σας επειδή παρέχετε τις απαντήσεις χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά. Οι πιο αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά SEO θα είναι αυτές που έχουν ερευνηθεί και αναλυθεί προσεκτικά.

Δημιουργία backlink

Οι backlinks είναι στοιχεία στον ιστότοπό σας που παραπέμπουν σε άλλους αξιόπιστους, υψηλής ποιότητας ιστότοπους. Η οικοδόμηση backlinks βελτιώνει την αξιοπιστία σας επειδή παραπέμπετε σε πηγές που είναι σχετικές με τον τομέα της εξειδίκευσής σας. Για παράδειγμα, το να συμπεριλάβετε τρέχοντα, επίκαιρα γεγονότα κατευθείαν από την πηγή τους μπορεί να αυξήσει την αξιοπιστία σας.

Η δημιουργία backlink θα πρέπει να γίνεται στρατηγικά, ώστε το περιεχόμενό σας να μην χάνεται σε μια θάλασσα άλλων πηγών, κάτι που μπορεί να είναι προβληματικό. Για παράδειγμα, η λογοκλοπή λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη και δεν θέλετε να παρουσιάζετε το περιεχόμενο άλλων ανθρώπων ως δικό σας. Η Metric Marketing πραγματοποιεί καθαρισμό backlink, αν αυτό είναι απαραίτητο για τον ιστότοπό σας. Η δημιουργία backlink μπορεί οπωσδήποτε να ενισχύσει τα οφέλη του SEO σας, αλλά πρέπει να γίνεται προσεκτικά και ηθικά.

Δημιουργία περιεχομένου

Το περιεχόμενο είναι το σημείο όπου το SEO σας πραγματικά αποδίδει καρπούς. Το περιεχόμενό σας σάς επιτρέπει να επικοινωνείτε απευθείας με το κοινό των υφιστάμενων και μελλοντικών πελατών σας. Σε αυτό το σημείο οι λέξεις-κλειδιά σας βοηθούν στην οικοδόμηση κύρους, εμπιστοσύνης, συνέπειας και δέσμευσης. Το ισχυρό περιεχόμενο μπορεί να εξισορροπήσει την ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας που βασίζεται στους πελάτες με τις αναλυτικές πληροφορίες που βασίζονται στα δεδομένα και είναι απαραίτητες για τη βελτιστοποίηση της ψηφιακής σας παρουσίας.

Περιεχόμενο είναι οτιδήποτε βλέπει ή ακούει το κοινό σας, όπως

Blogs
Κείμενο ιστοσελίδας
Infographics
Βίντεο
αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Podcasts
Ενημερωτικά δελτία
Το περιεχόμενό σας ενισχύει το SEO με την άμεση επαφή με τους σημερινούς και δυνητικούς πελάτες, οδηγώντας έτσι στην κυκλοφορία. Το περιεχόμενό σας λέει στο κοινό σας ποιοι είστε και τι προσφέρετε.

Ποια είναι τα οφέλη του SEO για την επιχείρησή σας
Χτίστε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας

Το SEO και η εμπειρία χρήστη (UX) λειτουργούν χέρι-χέρι μεταξύ τους. Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης με οργανικό τρόπο είναι ένα απο τα οφέλη του SEO που βοηθά την επιχείρησή σας. Η εμπειρία χρήστη είναι ο τρόπος με τον οποίο το κοινό σας αλληλεπιδρά με τον ιστότοπό σας. Όταν οι πελάτες σας έχουν μια θετική εμπειρία με την επιχείρησή σας, έχετε περισσότερα κλικ στο διαδίκτυο, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα και τελικά αυξάνοντας το SEO σας. Καθώς αυτό συμβαίνει οργανικά με την πάροδο του χρόνου, η κατάταξή σας σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) θα πλησιάζει όλο και περισσότερο σε αυτές τις πρώτες 10 θέσεις.

Η εμπειρία χρήστη περιλαμβάνει το πόσο καλά οι πελάτες σας μπορούν να πλοηγηθούν στον ιστότοπό σας. Τα θεμέλια του ιστοτόπου σας πρέπει να είναι σταθερά και ανθεκτικά. Η UX (User experience) είναι ένα μείγμα του τρόπου με τον οποίο ο σχεδιασμός ιστοσελίδων, ο τόνος και το branding συνδυάζονται για να κάνουν την εμπειρία του χρήστη την καλύτερη δυνατή.

Το καλό SEO και UX σημαίνουν ότι η επιχείρησή σας θα χτίσει εμπιστοσύνη οργανικά. Οι οργανικές αναζητήσεις είναι τα αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζονται στο SERP αυστηρά μέσω της αναζήτησης ενός χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι δεν πληρώσατε για να βρεθείτε στην κορυφή του SERP. Με την οικοδόμηση εμπιστοσύνης οργανικά που χτίζει το SEO ,με την πάροδο του χρόνου θα συνεχίσετε να αναπτύσσεστε και να βελτιστοποιείτε το ψηφιακό μάρκετινγκ και την επιχείρησή σας στο σύνολό της.

Εάν παρέχετε αυτό που αναζητούν οι πελάτες, γίνεστε μια αξιόπιστη πηγή στην οποία μπορούν να βασιστούν. Οι χρήστες γνωρίζουν τι θέλουν. Έτσι, αν δεν ανταποκρίνεστε στα πρότυπα των χρηστών, το SEO σας θα υποφέρει. Εάν η πλατφόρμα σας παρέχει αυτό που αναζητούν οι χρήστες σας ,είτε αυτό έχει τη μορφή πληροφοριών, απαντήσεων σε ερωτήσεις, προϊόντων ή υπηρεσιών τότε αρχίζετε να δημιουργείτε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας. Όσο περισσότερη εμπιστοσύνη κερδίζετε, τόσο καλύτερα είναι τα οφέλη του SEO και το UX του ψηφιακού μάρκετινγκ σας.

Η προβολή προσελκύει πελατεία

Η προσέλκυση ορατότητας με οργανικό τρόπο σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας εμφανίζεται εξαιτίας αυτού που αναζήτησαν οι πελάτες σας. Οι πελάτες μπορούν να σας αναζητήσουν με βάση τις ανάγκες τους, και σε αυτό το σημείο οι λέξεις-κλειδιά μπαίνουν πραγματικά στο παιχνίδι. Όταν οι πελάτες σας βλέπουν ως κάποιον που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες τους, ενθαρρύνετε τη δέσμευση. Η δέσμευση δεν μπορεί να ξεκινήσει, ωστόσο, μέχρι να σας γνωρίσουν. Ένα απο τα βασικά οφέλη του SEO είναι ότι επιτρέπει σε πιθανούς πελάτες να σας δουν, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία της δέσμευσης.

Τα οφέλη του SEO είναι μια οδός για την ορατότητα, η οποία, ανάλογα με τον σκοπό σας, μπορεί να επηρεάσει τον κύκλο αγοράς. Η γνώση του τι αναζητούν οι άνθρωποι με τη διεξαγωγή ενδελεχούς έρευνας SEO είναι το κλειδί. Σε αυτό το σημείο το τοπικό SEO αποκτά καθοριστική σημασία για τη γνώση του κοινού σας και των αναγκών και των επιθυμιών του. Τι είναι λοιπόν το SEO στις επιχειρήσεις όταν πρόκειται για το τοπικό SEO;

Το τοπικό SEO χρησιμοποιεί τη γεωγραφική θέση της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η τοποθεσία σας μπορεί να συμβάλει στην online ορατότητά σας. Όταν ένας δυνητικός πελάτης αναζητά μια ερώτηση ακολουθούμενη από το “κοντά μου” ή εντός της γεωγραφικής σας εγγύτητας, θέλετε να είστε η επιχείρηση που εμφανίζεται πρώτη. Η αύξηση του τοπικού SEO θα αυξήσει τη διαδικτυακή σας ορατότητα, οδηγώντας σε αύξηση της πελατειακής σας βάσης.

Τα οφέλη του SEO: Γνωρίζοντας τη διαφορά μεταξύ πληρωμένων και οργανικών αναζητήσεων.

Ένα μεγάλο μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM). Το SEM είναι το μάρκετινγκ πληρωμένων αναζητήσεων. Αυτό δεν είναι κακό ,οι εκστρατείες μάρκετινγκ pay-per-click χρησιμοποιούν στρατηγική έρευνα για να βοηθήσουν στην αύξηση της απόδοσης της επένδυσής σας (ROI). Απλώς πρέπει να γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι αναγνωρίζουν ποια αποτελέσματα SERP είναι διαφημίσεις και ποια οργανικά. Και η απόκτηση οργανικής επισκεψιμότητας είναι ο απώτερος στόχος.

Η οργανική επισκεψιμότητα μπορεί να βελτιωθεί με τη χρήση εργαλείων όπως οι καμπάνιες πληρωμένης αναζήτησης για να φέρει μεγαλύτερη προβολή. Ωστόσο, ως καταναλωτής ο ίδιος, μπορεί να βρείτε τον εαυτό σας να επιθυμεί τα αποτελέσματα που δεν έχουν τη λέξη “διαφήμιση” δίπλα τους στην αναζήτησή σας στο Google. Οι πελάτες σας πιθανότατα αισθάνονται το ίδιο.

Και πάλι, οι καμπάνιες πληρωμένης αναζήτησης μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς όφελός σας αν γίνουν σωστά και μπορούν να προωθήσουν σκόπιμα την επιχείρησή σας στο κοινό-στόχο σας. Η οργανική αναζήτηση θα χρησιμοποιήσει περισσότερες τακτικές SEO, όπως οι αναζητήσεις με λέξεις-κλειδιά, πράγμα που τελικά σημαίνει ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται σε ένα ευρύτερο φάσμα δυνητικών θεατών που θέλουν να ικανοποιήσουν μια συγκεκριμένη ανάγκη.

Πώς οι οργανικές αναζητήσεις οδηγούν στο Click Share

Για να κατανοήσετε τα οφέλη του SEO για την επιχείρησή σας, πρέπει πρώτα να κατανοήσετε το μερίδιο κλικ. Το μερίδιο κλικ είναι μια εκτίμηση όλων των κλικ που λαμβάνει η επιχείρησή σας. Θα είστε σε θέση να το δείτε μόνο για τις καμπάνιες αναζήτησης και αγορών. Είναι ένα εργαλείο για να επεκτείνετε την επιχείρησή σας, καθώς έχει τη δυνατότητα να επιτύχετε ακόμη περισσότερα κλικ. Όσο καλύτερο είναι το SEO σας, τόσο μεγαλύτερη ποσότητα μεριδίου κλικ θα έχετε, επειδή τα οργανικά αποτελέσματα λαμβάνουν μεγάλο μερίδιο κλικ.

Τα δεδομένα μεριδίου κλικ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για καμπάνιες αναζήτησης και αγορών σε διάφορα επίπεδα, συμπεριλαμβανομένων των καμπανιών αναζήτησης με λέξεις-κλειδιά, των ομάδων διαφημίσεων, των ομάδων προϊόντων και των χαρακτηριστικών αγορών. Το κλειδί για τα μερίδια κλικ είναι ότι απαιτούν εντυπώσεις προκειμένου να λάβουν ακόμη και κλικ.

Τι συνεπάγεται με την αύξηση των εντυπώσεων; Το βρήκατε, τα οφέλη του SEO! Το μερίδιο κλικ είναι, φυσικά, μια εκτίμηση, αλλά είναι μια εκτίμηση που βασίζεται στο προηγούμενο ψηφιακό σας αποτύπωμα και στο πόση προβολή λαμβάνουν οι διαφημίσεις και το λοιπό περιεχόμενό σας. Η ποιότητα, η συνάφεια και η ποσότητα της ψηφιακής παρουσίας της επιχείρησής σας συμβάλλουν στην ορατότητα, η οποία καθορίζεται από το SEO σας.

Ο ρόλος και τα οφέλη του SEO στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Οι ειδικοί του ψηφιακού μάρκετινγκ της Cactus κατανοούν ότι το SEO μπορεί να είναι λίγο δύσκολο. Είναι προφανές ότι τα οφέλη του SEO είναι σημαντικά, αλλά από πού να ξεκινήσετε; Και, αφού ξεκινήσετε, πώς ξέρετε ότι αυτό που κάνετε έχει ακόμη και θετικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας; Τα καλά νέα είναι ότι είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.

Στην Cactus είμαστε από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Προσεγγίζουμε με βάση τα δεδομένα το ρόλο του SEO στο ψηφιακό μάρκετινγκ, εστιάζοντας το χρόνο και την προσπάθειά μας στη δημιουργία περιεχομένου και ιστότοπων που γνωρίζουμε ότι θα φέρουν αποτελέσματα. Τα δεδομένα είναι πάντα ειλικρινή και γνωρίζουμε πώς να αξιοποιήσουμε τα ερευνητικά δεδομένα προς όφελος των ατομικών σας αναγκών.

Μαζί με την προσέγγιση που βασίζεται στα δεδομένα, η ομάδα SEO μας χρησιμοποιεί μια προσέγγιση White Hat SEO για τη βελτιστοποίηση. Το White Hat SEO είναι η εναλλακτική λύση στις ανήθικες τακτικές Black Hat SEO. Ενώ το Black Hat SEO παρουσιάζει γρήγορα αποτελέσματα, οι μηχανές αναζήτησης διαθέτουν νέες τεχνικές για να εντοπίζουν ποιες εταιρείες χρησιμοποιούν πρόχειρες τεχνικές όπως το keyword stuffing και το cloaking.

τα οφέλη του SEO

Η νοημοσύνη των μηχανών αναζήτησης ενημερώνεται διαρκώς, οπότε η προσπάθεια να τις ξεγελάσετε για να επωφεληθείτε εσείς θα οδηγήσει μόνο σε βλάβη και ‘τιμωρία’. Η ομάδα SEO μας αναπτύσσεται με την πάροδο του χρόνου. Πιστεύουμε ότι η υπομονή μας με τη δημιουργία ηθικών μέσων οικοδόμησης SEO αποδίδει μακροπρόθεσμα. Ο σκοπός του SEO είναι η οικοδόμηση αξιοπιστίας με τις μηχανές αναζήτησης. Αφήστε μας να σας βοηθήσουμε να καλλιεργήσετε μια θετική σχέση με μηχανές όπως η Google, το YouTube και άλλες, αφιερώνοντας χρόνο για να αναλύσουμε τα γεγονότα και τα δεδομένα.

Πρέπει να χρησιμοποιώ το SEO;

Η σύντομη απάντηση είναι ναι! Το SEO είναι μια σκόπιμη, βασισμένη στα δεδομένα προσέγγιση για την αύξηση της ποιότητας του ψηφιακού μάρκετινγκ της επιχείρησής σας και της προβολής που λαμβάνει η επιχείρησή σας. Τα οφέλη του SEO μπορούν μόνο να βοηθήσουν την επιχείρησή σας, καθιστώντας το άξιο του χρόνου που δαπανάται για την έρευνα. Το SEO απαιτεί πολλή σκόπιμη ανάλυση. Πρόκειται για μια πολύπλοκη, διαρκώς μεταβαλλόμενη πρακτική.

Καθώς εμφανίζεται και εξελίσσεται η νέα τεχνολογία, το ίδιο συμβαίνει και με τα οφέλη του SEO. Το SEO οδηγεί στην κυκλοφορία, προωθεί την επωνυμία σας, δεσμεύει τους πελάτες και σχετίζεται άμεσα με την εμπειρία του χρήστη. Το SEO αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του επιτυχημένου ψηφιακού μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για τις ανάγκες σας σε ψηφιακό μάρκετινγκ SEO

Η ύπαρξη μιας ισχυρής ομάδας SEO σας είναι απαραίτητη για την επιτυχία του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το γιατί τα οφέλη του SEO είναι σημαντικά για τις επιχειρήσεις ή σχετικά με το SEO γενικότερα, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!
Θα θέλαμε πολύ να συζητήσουμε μαζί σας για τα οφέλη του SEO και πώς μπορεί να υποστηρίξει την επιτυχία της επιχείρησής σας. Καλέστε μας στο 231 182 2997 ή συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας μας για να μας πείτε τι ψάχνετε. Ανυπομονούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας!