Cactus Web

Τα 10 συχνότερα λάθη ιστοσελίδων και πώς να τα διορθώσετε

Έχετε ήδη μια ιστοσελίδα και επιθυμείτε να την ελέγξετε ή να την βελτιώσετε; Επικοινωνήστε μαζί μας από τη φόρμα επικοινωνίας για μας συμβουλευτείτε. Στην πολύχρονη εμπειρία της Cactus, συναντούμε συχνά πελάτες που διαθέτουν ήδη μια κακοσχεδιασμένη ή απαρχαιωμένη ιστοσελίδα και ζητούν να τη βελτιώσουν και να την εκσυγχρονίσουν στα επίκαιρα δεδομένα της αγοράς. Ακολουθούν μερικά από τα πιο συχνά προβλήματα που παρατηρούμε, καθώς και τρόποι για να διορθωθούν.

Πολύ μεγάλος τίτλος σελίδας (πάνω από 70 χαρακτήρες)

Οι ιστοσελίδες πρέπει να μεταφέρουν το σκοπό της σελίδας στους πελάτες γρήγορα και απλά. Είναι καλό ο τίτλος να παραμένει σύντομος. Μάλιστα πολλοί περιηγητές μπορεί να τον περικόψουν. Επίσης, από πλευρά SEO, είναι ορθό ο τίτλος να παραμένει σύντομος και περιεκτικός. Σκεφτείτε έναν συντομότερο τίτλο και ορίστε τον για την ιστοσελίδα σας. Πολύ μεγάλη meta περιγραφή (πάνω από 150 χαρακτήρες)

Εκτός από τον τίτλο, ένα ακόμα στοιχείο που πρέπει να κρατηθεί σύντομο και πληροφοριακό είναι η meta περιγραφή. Οι χρήστες αποθαρρύνονται να πατήσουν σε μια ιστοσελίδα αν οι περιγραφικές λέξεις της μοιάζουν σαν διαφήμιση. Οι πρώτες λέξεις είναι οι πιο σημαντικές στο να τραβήξουν την προσοχή των επισκεπτών. Γράψτε μια σύντομη, ευχάριστη περιγραφή, χωρίς να αναφέρετε το όνομα της εταιρίας σας. Θέλετε να σας βρουν και χρήστες που δε γνωρίζουν την επωνυμία σας. Οι λέξεις κλειδιά είναι όλες οι ίδιες

Κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι ικανή να ανακαλυφθεί διαδικτυακά. Μη χαραμίζετε την ευκαιρία χρησιμοποιώντας ξανά και ξανά τους ίδιους τίτλους σελίδων ή τις ίδιες εσωτερικές λέξεις κλειδιά. Διαφοροποιήστε τις υποσελίδες σας. Προσδιορίστε τι είναι αυτό που τις ξεχωρίζει και ορίστε στοχευμένες λέξεις κλειδιά αναλόγως.

Το όνομα τομέα (domain name) πρόκειται να λήξει

Οι μηχανές αναζήτησης τείνουν να προτιμούν ιστοσελίδες σταθερές που έχουν διαρκή παρουσία και μεγάλη ιστορία. Το να έχετε το όνομα τομέα σας κατοχυρωμένο για τα επόμενα χρόνια δείχνει δέσμευση και αξιοπιστία. Ανανεώστε λοιπόν το όνομα τομέα σας για τα επόμενα χρόνια για μια ώθηση στο SEO.

Οι εικόνες δεν έχουν εναλλακτικό (ALT) κείμενο

Οι μηχανές αναζήτησης δε «διαβάζουν» εικόνες. Σαρώνουν κυρίως για κείμενο. Ευτυχώς με το εναλλακτικό κείμενο, μπορεί να συσχετίσετε κείμενο με μια εικόνα. Το κείμενο αυτό δεν έχει τόση μεγάλη επίδραση στις λέξεις κλειδιά της ιστοσελίδας όσο το κυρίως κείμενο, αλλά και πάλι αξίζει να το έχετε. Μη ξεχάσετε επομένως να προσθέσετε εναλλακτικό κείμενο σε εικόνες όπου είναι δυνατό.

Δεν υπάρχει CSS

Τα Cascading Style Sheets (CSS) δεν είναι μόνο ένας καλός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας έχει σταθερό σχεδιασμό, βοηθάει επίσης το SEO σας. Πολλές ιστοσελίδες ακόμα και σήμερα έχουν πληροφορίες διάταξης στο HTML τους. Αφού το HTML είναι η γλώσσα που αντιλαμβάνονται καλύτερα οι μηχανές αναζήτησης, καλό είναι να το κάνετε όσο πιο συμπαγές γίνεται. Ορίστε τις πληροφορίες εμφάνισής σας σε CSS και όχι σε HTML, που θα έχει ως αποτέλεσμα την εύκολη εξαγωγή των πιο χρήσιμων πληροφοριών και λέξεων κλειδιών από τις μηχανές αναζήτησης.

Πολύ μεγάλη φόρμα επικοινωνίας

Οι φόρμες επικοινωνίες είναι ζωτικές στη σύναψη και χτίσιμο σχέσεων με τους πελάτες. Ιδανικά θα θέλετε ο κόσμος να μπορεί να επικοινωνεί μαζί σας εύκολα και γρήγορα. Αυτό σημαίνει μια απλή φόρμα επικοινωνίας. Χρειάζεστε στα αλήθεια τη διεύθυνση του σπιτιού τους; Κρατήστε μόνο τα απολύτως απαραίτητα για να μην αποθαρρύνεται τους επισκέπτες και δυνητικούς πελάτες σας. Πολύ λίγο ή πάρα πολύ κείμενο Όπως αναφέραμε ήδη, οι μηχανές αναζήτησης διαβάζουν κείμενο. Είναι σημαντικό να έχετε κείμενο στην ιστοσελίδα σας. Υπάρχουν όμως ιστοσελίδες που κατακλύζουν τους επισκέπτες με μακροσκελή κείμενα, που δυσκολεύουν τις μηχανές αναζήτησης στο να βρουν κομβικές λέξεις κλειδιά και κουράζουν τους επισκέπτες. Η σελίδα σας πρέπει να είναι ευανάγνωστη και από μηχανές αναζήτησης και από ανθρώπους. Φροντίστε να αφαιρέσετε ασήμαντο κείμενο.

Δεν χρησιμοποιούνται αναλύσεις

Ακόμα και αν έχετε δημιουργήσει ενδιαφέρον περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας, βελτιστοποιήσει και μετατρέπετε κίνηση σε πελάτες είναι επιτακτικό να παρακολουθείτε τις οικονομικές αναλύσεις και τις αναλύσεις επισκεψιμότητας. Οι τάσεις της αγοράς αλλάζουν συνεχώς και θα πρέπει να είστε πάντα ένα βήμα μπροστά για να είστε επιτυχημένοι. Εγκαταστήστε και μάθετε να χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα ανάλυσης ιστοσελίδων, ή επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να ελέγξετε την ιστοσελίδα σας.