Cactus Web

Πως να επιλέξετε domain για την ιστοσελίδα σας

 

Έχετε μια μεγάλη ιδέα για μια online επιχείρηση; Στη συνέχεια, το επόμενο βήμα είναι η καταχώρηση ενός domain και η κατασκευή της ιστοσελίδας σας. Η επιλογή του σωστού domain είναι δύσκολη καθώς θα μπορούσε να είναι η διαφορά μεταξύ της επιτυχίας και της αποτυχίας της επιχείρησής σας. Δεν είστε σίγουρος από πού να αρχίσετε;

Αρχικά αποφασίστε αν θέλετε το όνομα της ιστοσελίδας σας να περιγράφει την επιχείρησή σας ή να δημιουργήσετε ένα νέο εμπορικό σήμα. Μερικές φορές ένας συνδυασμός των δύο είναι ιδανικός.
 

Δημιουργία ενός νέου σήματος ή domain το οποίο περιγράφει την επιχείρηση σας

Θέλετε οι δυνητικοί πελάτες σας να γνωρίζουν τι κάνει η επιχείρησή σας με βάση το domain;
Θέλετε να δημιουργήσετε μια μοναδική εταιρία και brand name ;

Λαμβάνοντας τη δημιουργική προσέγγιση;

Αν πάτε με τη στρατηγική “δημιουργώντας μια νέα μάρκα”  είναι πιθανό να δημιουργείτε μια λέξη που δεν έχει σαφή σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας σας.
Αυτό δημιουργεί την πρόκληση στους δυνητικούς χρήστες να μην γνωρίζουν τι είναι η εταιρεία σας με το όνομά της, αλλά μπορεί τελικά να είναι το πιο ισχυρό πλεονέκτημα για τη διαμόρφωση της ταυτότητας της εταιρείας σας.
Υπάρχουν πολλά ονόματα τα οποία δεν σημαίνουν τίποτα και δεν υπήρχαν πριν τα δούμε στο Internet όπως η Google, το Yelp, η Trivago, το Youtube και πολλά άλλα. Πριν ακούσετε για τις εταιρείες αυτές, δεν θα γνωρίζετε ποτέ ποια ήταν η δραστηριότητά τους με το όνομά τους.
Μια άλλη στρατηγική για την επιλογή ενός brandable domain name, είναι να χρησιμοποιήσετε μια λέξη που προκαλεί συναίσθημα, αλλά δεν συνδέεται άμεσα με την επιχείρησή σας.
Για παράδειγμα, η λέξη “Amazon” έκανε τους ανθρώπους να σκεφτούν αμέσως μια τεράστια ζούγκλα στη Νότια Αμερική. Τώρα όταν ένας άνθρωπος ακούει αυτή τη λέξη, σχεδόν πάντα σκέφτεται πρώτα το γνωστό online superstore.

Λαμβάνοντας μια περιγραφική προσέγγιση;

Μερικά από τα πιο αποτελεσματικά domain περιγράφουν σαφώς τι κάνει μια επιχείρηση ή τι είδους περιεχόμενο θα βρει ο χρήστης στην ιστοσελίδα. Για παράδειγμα, οι επισκέπτες στο Weather.com, Dictionary.com και Realtor.com γνωρίζουν τι πρόκειται να δούν όταν  επισκέπτονται αυτές τις online ιστοσελίδες.
Το να βρείτε μια ονομασία ιστοσελίδας με μία λέξη μπορεί να είναι πολύ δύσκολο για να γίνει, οπότε μην φοβάστε να συγκεντρώσετε πολλές λέξεις μαζί.
Κοιτάξτε τον κορυφαίο ταξιδιωτικό οδηγό του TripAdvisor.com, ή το ειδησεογραφικό site protothema.gr. Τα περιγραφικά domains δεν πρέπει απαραιτήτως να είναι σύντομα για να είναι αποτελεσματικά.
Ο δυνητικός κίνδυνος του να δώσετε ένα περιγραφικό όνομα είναι, ότι είναι πιο δύσκολο να δημιουργηθεί μια ταυτότητα γύρω από αυτό. Οι πιθανοί πελάτες μπορεί να είναι σε θέση να καταλάβουν τι πουλάτε, αλλά μπορεί να μην καταλαβαίνουν ποιοι είστε, ή πώς οι υπηρεσίες της εταιρείας σας διαφέρουν από αυτές των ανταγωνιστών σας .
Επιπλέον, τα περιγραφικά ονόματα μπορούν να περιγράψουν την επιχείρησή σας μόνο για να προσφέρουν όσα περιγράφει domain σας, καθιστώντας δύσκολη την επέκταση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας σας, αν χρειαστεί.

Τι είναι το καλύτερο για το μάρκετινγκ και το SEO;

Ίσως το καλύτερο πράγμα για τη δημιουργία μιας νέας μάρκας με το domain, είναι να βρείτε μία νέα λέξη από την αρχή. Από την αρνητική πλευρά, οι δυνητικοί πελάτες δεν θα συνδέσουν αυτόματα τα προϊόντα και τις προσφορές υπηρεσιών σας με το όνομά σας.
Αν δημιουργείτε μια νέα λέξη, μπορεί επίσης να είναι δύσκολο για τους χρήστες να σας θυμούνται.Πολλές φορές δημιουργώντας μια εντελώς νέα μάρκα απαιτεί ένα πιο εξελιγμένο και δαπανηρό σχέδιο μάρκετινγκ προκειμένου να δημιουργηθεί έκθεση και να εκπαιδεύσουμε τους πιθανούς χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί να επενδύσετε πολύ περισσότερο στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), σε διαδικτυακή / ψηφιακή διαφήμιση ή ακόμα και σε δημόσιες σχέσεις.
Από την άλλη πλευρά, εάν έχετε ένα περιγραφικό domain, είναι πιθανό οι λέξεις-κλειδιά σας να έχουν ήδη ενσωματωθεί στο όνομα της ιστοσελίδα σας. Αυτό μπορεί να είναι ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο, και να παρέχει άμεσα δωρεάν SEO και ψηφιακό μάρκετινγκ για την ιστοσελίδα σας.
Αν και αυτή η τακτική ήταν ένας πιο αποτελεσματικός τρόπος για να βελτιώσετε την κατάταξη SEO πριν από χρόνια, έχει γίνει όλο και λιγότερο αποτελεσματικό πλέον καθώς ο αλγόριθμος της Google μπορεί να τιμωρήσει ιστοσελίδες χαμηλής ποιότητας ή λιγότερο επισκεπτόμενες, ακόμη και αν το όνομα τομέα τους ταιριάζει ακριβώς με τους όρους αναζήτησης.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε λέξεις κλειδιά για το domain. Επιπλέον, οι περιγραφικές ιστοσελίδες ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερο ανταγωνισμό στις μηχανές αναζήτησης για το domain σας από άλλες που λειτουργούν στον ίδιο χώρο.

Ποια είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς;

Μερικές φορές το καλύτερο σχέδιο ονοματοδοσίας ενσωματώνει στοιχεία που συνδυάζουν και τα δύο. Ίσως μπορείτε να σκεφτείτε ένα νέο εμπορικό σήμα που διεγείρει μια εικόνα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας ή που χρησιμοποιεί κάποιες πτυχές μιας στρατηγικής ονοματοδοσίας περιγραφικού domain για τη δημιουργία ενός νέου εμπορικού σήματος.
Η εφαρμογή Flickr.com είναι ένα παράδειγμα μιας νεοδημιουργημένης μάρκας με ένα όνομα που κάνει τους χρήστες να σκέφτονται εικόνες. Ένα άλλο παράδειγμα υβριδικής ονομασίας είναι το Groupon.com. Συνδυάζοντας “ομάδα” και “κουπόνι” για να δημιουργήσετε μια νέα λέξη και εμπορικό σήμα.
Τέλος, εξετάστε το πιθανό domain name σας δημοφιλή καταχωρητή www.easy.gr για να δείτε εάν είναι διαθέσιμο.
Σαν εταιρεία σας