Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη, ιδίως η επεξεργασία φυσικής γλώσσας, είναι μια σημαντική πτυχή της τεχνολογίας που είχε σημαντικό αντίκτυπο σε όλους τους κλάδους. Και με το νέο μοντέλο γλωσσικής επεξεργασίας που εκπαιδεύεται από το OpenAI, ο αντίκτυπός του ChatGPT στο digital marketing μπορεί να είναι επαναστατικός.
Το ChatGPT είναι σήμερα ένα μεγάλο buzzword στις κοινότητες της τεχνολογίας και του marketing. Ενώ πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και έμποροι ελπίζουν ότι το ChatGPT θα επηρεάσει σημαντικά την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των προσπαθειών marketing, άλλοι πιστεύουν ότι είναι υπερεκτιμημένο και μπορεί να μην επιτύχει αυτές τις προσδοκίες.
Έτσι, με τη σωστή οπτική, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο και να δούμε τον πιθανό αντίκτυπο του ChatGPT στο digital marketing. Θα εξετάσουμε αναλυτικά το τι είναι και τι δεν είναι το ChatGPT, πριν εμβαθύνουμε σε λεπτομέρειες.
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το ChatGPT στο Digital Marketing
Το ChatGPT είναι ένα ισχυρό μοντέλο επεξεργασίας φυσικής γλώσσας που χρησιμοποιεί βαθιά εκμάθηση για να παράγει ανθρώπινες απαντήσεις κειμένου που βασίζονται στην εισαγόμενη πληροφορία. Σε αντίθεση με άλλα chatbots που χρησιμοποιούν προ-προγραμματισμένες απαντήσεις, το ChatGPT παρέχει πιο δυναμικό και ποικίλο περιεχόμενο για να βοηθήσει τους χρήστες του να λάβουν πλούσιες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Αυτό είναι εφικτό, ευτυχώς, επειδή είναι μια παραλλαγή του Generative Pretrained Transformer 3 (GPT-3), ενός ισχυρού μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης που εκπαιδεύεται από το OpenAI.
Τι είναι το Generative Pretrained Transformer 3 (GPT-3);
Το GPT-3 είναι ένα προηγμένο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης επεξεργασίας γλώσσας που δημιουργήθηκε από το OpenAI. Μπορεί να επεξεργάζεται και να παράγει πιο ακριβείς απαντήσεις κειμένου. Χρησιμοποιεί βαθιά μάθηση για να παράγει κείμενο που συνεχίζει το αρχικό σας μήνυμα κειμένου. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στη γλωσσική μετάφραση, τη μοντελοποίηση γλωσσικών μοντέλων και τα chatbots.
Πώς λειτουργεί το ChatGPT
Τυπικά, το ChatGPT λειτουργεί όπως οποιοδήποτε άλλο chatbot AI. Με βάση τη συγκεκριμένη εκπαίδευση που έλαβε το ChatGPT, μπορεί να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες συζητώντας, ακριβώς όπως ένας άνθρωπος. Αυτό το μοντέλο χρησιμοποίησε το Reinforcement Learning from Human Feedback (RLHF), όπου οι εκπαιδευτές ανθρώπινης τεχνητής νοημοσύνης το συντονίζουν με ακρίβεια παρέχοντας συνομιλίες που παίζουν τον βοηθό AI και τον χρήστη. Μπορείτε να επισκεφθείτε το chat.openai.com για να το δοκιμάσετε. Το ChatGPT βρίσκεται επί του παρόντος σε ερευνητικό επίπεδο και είναι δωρεάν.
Περιορισμοί του ChatGPT
Το ChatGPT στο digital marketing έχει μερικές ελλείψεις που μπορεί να επηρεάσουν τη στρατηγική σας. Ορισμένοι από τους περιορισμούς περιλαμβάνουν τα εξής:
- Μπορεί περιστασιακά να παρέχει ανακριβείς αλλά αληθοφανείς πληροφορίες
- Υψηλή ευαισθησία στη διατύπωση, η οποία μπορεί να επηρεάσει το αποτέλεσμα
- Ενδέχεται περιστασιακά να παράγει μεροληπτικό ή επιβλαβές περιεχόμενο
- Μπορεί να είναι υπερβολικά φλύαρο και να κάνει υπερβολική χρήση ορισμένων φράσεων
- Συχνά μαντεύει την πρόθεση του χρήστη αντί να κάνει ερωτήσεις για διευκρίνιση
- Έχει περιορισμένες γνώσεις για τον κόσμο και τα γεγονότα μετά το 2021
Με ποιον τρόπο συμβάλει το ChatGPT στο Digital Marketing;
Το ChatGPT στο digital marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε εξατομικευμένες, αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών, να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο για email ή social media marketing καμπάνιες και να καθοδηγήσετε τους πελάτες σας κατά τη διαδικασία αγοράς.
Ας δούμε, λοιπόν, τους συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επηρεάσει τη στρατηγική σας το ChatGPT στο digital marketing.
Το ChatGPT παράγει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας
Το ChatGPT μπορεί να είναι σημαντικά αποτελεσματικό στην ανάπτυξη περιεχομένου marketing υψηλής ποιότητας για social media ή email marketing καμπάνιες. Η δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου για το digital marketing είναι ένας τρόπος για να παρέχετε αξία στους πελάτες σας χωρίς να ξοδεύετε περισσότερο χρόνο και χρήμα.
Το ChatGPT μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα μηνύματα marketing για συγκεκριμένα κοινά-στόχους. Και με εξατομικευμένο περιεχόμενο, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τις πιθανότητές σας να έχετε τεράστιο αντίκτυπο στις αγοραστικές αποφάσεις των υποψήφιων πελατών σας.
Έτσι, υπάρχει τεράστιο ενδεχόμενο αυτό το εργαλείο να βελτιώσει σημαντικά την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας στο marketing περιεχομένου, βοηθώντας σας να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο. Έτσι, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και πόρους που μπορείτε να αφιερώσετε σε άλλους κρίσιμους τομείς της επιχείρησής σας.
Το ChatGPT απλοποιεί και κλιμακώνει τις προσπάθειες Digital Marketing
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του ChatGPT είναι η ικανότητά του να παρέχει γρήγορες και λεπτομερείς απαντήσεις στις συνομιλίες ώστε να αυξήσει τη συνολική εμπειρία των πελατών σας. Είτε ένας χρήστης αναζητά εξυπηρέτηση πελατών είτε ερωτήματα σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες, το ChatGPT τα δίνει όλα.
Το ChatGPT στο digital marketing μπορεί να το επηρεάσει σημαντικά, καθώς χειρίζεται γρήγορα και αποτελεσματικά πολλαπλές αλληλεπιδράσεις πελατών. Πρόκειται για μια αξιοσημείωτη βελτίωση σε σχέση με τα παλιά, προ-προγραμματισμένα chatbots. Αυτό το νέο εργαλείο παρέχει πιο ακριβείς και πολύτιμες πληροφορίες που είναι επωφελείς για τους πελάτες.
Επιπλέον, δεν χρειάζεστε περισσότερο προσωπικό υποστήριξης για την κλιμάκωση του φόρτου εργασίας σας ή των δραστηριοτήτων εξυπηρέτησης πελατών. Με τη βοήθεια αυτού του ισχυρού μοντέλου, μπορείτε να επηρεάσετε σημαντικά τις εμπειρίες των πελατών σας για να ενισχύσετε και να συμπληρώσετε τις προσπάθειες digital marketing.
Το ChatGPT μπορεί να μειώσει δραματικά το χρόνο αναμονής
Δεδομένου ότι το ChatGPT επωφελείται από τις εξελίξεις στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, οι χρήστες μπορούν να έχουν άμεσες, ανθρώπινες συνομιλίες για τα ερωτήματά τους.
Επιπλέον, τα οφέλη από τη μείωση των χρόνων διακοπής της εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικά τεράστια. Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι επιχειρήσεις σας θα συνεχίσουν να παρέχουν 24 ώρες το 24ωρο υψηλής ποιότητας υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, καθώς το ChatGPT δεν χρειάζεται διαλείμματα και διακοπές.
Ως εκ τούτου, αυτή η νέα τεχνολογία θα είναι ένα μεγάλο κέρδος για την εταιρεία σας λόγω των γρήγορων υπηρεσιών marketing για επιχειρήσεις, επιτρέποντάς σας να εντείνετε τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών σας ταχύτερα και πιο ζωντανά.
Το ChatGPT ενισχύει την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών
Το ChatGPT βελτιώνει την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών. Παρέχει χρήσιμες και πιο ακριβείς απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών σας, ενώ παράλληλα μειώνει τον φόρτο εργασίας σας. Η χρήση των chatbots εξυπηρέτησης πελατών σας με το ChatGPT σας επιτρέπει να παρέχετε πιο σαφείς απαντήσεις που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών.
Αυτή η ορατή ενίσχυση της ποιότητας της εξυπηρέτησης των πελατών σας θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τα σημαντικότερα σημεία προβληματισμού των πελατών σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε πραγματικές, οργανικά εξελισσόμενες συζητήσεις για να απαντήσετε στις ερωτήσεις, τα αιτήματα και τις ανησυχίες τους σε όλα τα κανάλια marketing που διαθέτετε.
Το ChatGPT μπορεί να αντιμετωπίσει τα ακόλουθα κοινά ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών:
- Μεγάλος χρόνος απόκρισης
- Εξατομικευμένες συνομιλίες
- Λήψη απόφασης και απόρριψη ακατάλληλων αιτημάτων
- Βαρετές ή προβλέψιμες απαντήσεις chatbot
- Ακατάλληλες συμπεριφορές των υπαλλήλων
- Αναξιόπιστα κανάλια επικοινωνίας
Είναι το μέλλον το ChatGPT στο Digital Marketing?
Σε κάθε περίπτωση, το digital marketing εξελίσσεται διαρκώς και οι εξελίξεις στην τεχνολογία marketing τεχνητής νοημοσύνης πιθανότατα θα το επηρεάσουν θετικότερα. Ωστόσο, αυτές οι νέες τεχνολογίες μπορεί να μην είναι τέλειες. Επομένως, είναι απαραίτητο να ελέγχετε συνεχώς πώς μπορούν να βελτιώσουν τις στρατηγικές digital marketing για την επιχείρησή σας.
Είναι λοιπόν, το ChatGPT πιθανό να γίνει τόσο δημοφιλές λόγω των δυνατοτήτων του; Πιθανότατα. Το ChatGPT στο digital marketing θα γίνει, ίσως, μια απαραίτητη πτυχή του, που θα παρέχει πιο εξατομικευμένες και χρήσιμες απαντήσεις στους πελάτες.
Πηγή: bit.ly/3IWKHnf