Το content marketing είναι ένας ισχυρός τρόπος να βοηθήσετε τις μικρές επιχειρήσεις να αποκτήσουν περισσότερους πελάτες και να αναπτυχθούν. Αν και για το content marketing που πρέπει να εκτελεστεί με επιτυχία, πρέπει να έχει μια στρατηγική προσέγγιση, η οποία εστιάζεται στη δημιουργία και διανομή πολύτιμου, μοναδικού, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για την προσέλκυση και διατήρηση του κοινού.
Για να βοηθήσετε τη μικρή επιχείρησή σας να αξιοποιήσει στο έπακρο τις προσπάθειες για content
marketing στην ιστοσελίδα σας ρίξτε μια ματιά στις ακόλουθες πέντε καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για ιστοσελίδα σας.
Προσδιορίστε το στοχευμένο κοινό σας
Το περιεχόμενο λειτουργεί καλύτερα όταν στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό. Αντί να δημιουργείτε τυφλά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας χωρίς να υπολογίζετε ποιος είναι το κοινό-στόχος της επιχείρησής σας, αφιερώστε χρόνο αρχικά στο να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας και να σκεφτείτε ποιος θα επωφεληθεί περισσότερο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Είναι σημαντικό να προσδιορίσετε για ποιόν δημιουργείτε το περιεχόμενο, καθώς αυτό θα εξασφαλίσει το περιεχόμενο που δημιουργείτε στην ιστοσελίδα σας να είναι πιο συναρπαστικό και αναλογικό για το κοινό-στόχο σας.
Όπως η Jennifer Yesbeck, διευθυντής μάρκετινγκ της Alexa γράφει σε ένα blog σχετικά με τη στόχευση στο μάρκετινγκ:
“Μιλήστε απευθείας σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Τα μηνύματα μάρκετινγκ αντέχουν περισσότερο στο κοινό, όταν οι αναγνώστες μπορούν να συνδεθούν άμεσα με τις πληροφορίες. Οι μάρκες που διαθέτουν μεγάλη, ποικίλη αγορά πελατών συχνά αγωνίζονται για τη δημιουργία εκστρατειών μάρκετινγκ που μιλούν άμεσα στο ακροατήριό τους. “
Κάντε σωστη χρήση των οπτικών
Το παλιό ρητό “μια εικόνα λέει 1000 λέξεις” φέρει την αλήθεια σήμερα, και πόσο μάλλον στον κόσμο του μάρκετινγκ. Τα συνοδευτικά μεγάλα γραφικά, είτε πρόκειται για εικόνες, βίντεο ή infographics, με ποιοτικό και συναρπαστικό κείμενο, είναι μια στρατηγική content marketing για την ιστοσελίδα της μικρής επιχείρησής σας, η οποία δεν πρέπει να παραβλεφθεί.
Τούτου λεχθέντος, μια εικόνα που κολλάει στην κορυφή ενός blog δεν θα είναι αρκετή και το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να συνδιάζεται συχνότερα με διεγερτικές εικόνες.Θα πρέπει να προσθέσετε σχετικές εικόνες σε όλο το άρθρο. Προσπαθήστε να διατηρήσετε την αφοσίωση του χρήστη σε όλο το περιεχόμενο και όχι μόνο στην εισαγωγή.
Δημιουργία περιεχομένου που είναι κοινόχρηστο
Μια άλλη βασική στρατηγική content marketing είναι να καταστήσετε το περιεχόμενο που δημιουργείτε στην ιστοσελίδα της μικρής επιχείρησής σας κοινόχρηστο, με σκοπό γίνει viral. Η δημιουργία περιεχομένου που ενθαρρύνει τους άλλους να το μοιραστούν θα οδηγήσει αναπόφευκτα σε υψηλότερους όγκους επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας. Συνεπώς υψηλότερα ποσοστά κυκλοφορίας σημαίνουν μεγαλύτερες πιθανότητες επισκεψιμότητας και πωλήσεις. Υπάρχουν πολλοί τρόποι προσέγγισης και καλό είναι να χρησιμοποιηθούν όσο περισσότεροι γίνονται .
Δημιουργήστε σχέδιο για content marketing
Κάθε αποτελεσματική και επιτυχημένη εκστρατεία content marketing πρέπει να ξεκινήσει με ένα σχέδιο. Αυτή η στρατηγική μάρκετινγκ βασικών περιεχομένων για τη μικρή επιχείρησή σας, θα πρέπει ιδανικά να περιλαμβάνει τη χαρτογράφηση πιθανών τίτλων ιστοσελίδας και θεμάτων για τις προσεχείς εβδομάδες και μήνες.Συμπεριλάβετε οποιονδήποτε στόχο φιλοξενίας επισκεπτών, όπου το περιεχόμενό σας δημοσιεύεται σε εξωτερική ιστοσελίδα, για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις σας να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό στο σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου. Ένα σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί επίσης να περιλαμβάνει τη σύνταξη και τη διανομή δελτίων τύπου που επικεντρώνονται σε οποιεσδήποτε ειδήσεις που μπορεί να έχει η επιχείρησή σας, όπως η δρομολόγηση ενός νέου προϊόντος ή η ανάληψη νέου υπαλλήλου.Ένα τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και να δημιουργήσετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.
Χρησιμοποιήστε τα Social Media για να μοιραστείτε το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας
Αντί απλώς να γράφετε ένα νέο ιστολόγιο και να το δημοσιεύετε στην ιστοσελίδα σας ή να δημιουργείτε μια νέα σελίδα προορισμού και να το ξεχνάτε, μοιραστείτε το φρέσκο περιεχόμενό σας σε όσους σας ακολουθούν και σε φίλους σε όλα τα κοινωνικά μέσα. Εκτός από τη χρήση των πιο προφανών κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Twitter, δημοσιεύστε τακτικά περιεχόμενο σε όσο το δυνατόν περισσότερες κοινωνικές οδούς, όπως το LinkedIn και το Google+. Να γνωρίζετε πως το Google+ είναι πολύ αποτελεσματικό και επιλεκτικό όταν χρησιμοποιείται συχνά. Μην ξεχνάτε επίσης ότι η χρήση ελκυστικών, κοινόχρηστων εικόνων, μηνυμάτων και βίντεο είναι το κλειδί για την προσέγγιση πελατών και την επίτευξη του στόχου σας
Στην Cactus αναλαμβάνουμε την
κατασκευή ιστοσελίδων αλλά και το σχεδιασμό SEO και marketing για την υπάρχουσα ιστοσελίδα σας .