Cactus Web

Marketing για Ιατρικές υπηρεσίες

Το Marketing για Ιατρικές Υπηρεσίες αποτελεί πάντα μια ιδιαίτερη περίπτωση ως προς τη διαχείρισή του. Το εκάστοτε ευαίσθητο ζήτημα που απασχολεί τον ασθενή ή ενδιαφερόμενο για αισθητικές ιατρικές υπηρεσίες θα πρέπει να γίνει άμεσα κατανοητό από το κάθε σύμβουλο marketing που θα αναλάβει να διεξάγει ενέργειες. 

Στην Cactus χωρίζουμε τις ιατρικές υπηρεσίες σε 3 ομάδες, εκ των οποίων κάθε μία προσδιορίζει μια συγκεριμένη persona marketing. Πιο συγκεκριμένα: 

  • Ομάδα αισθητικών ή παραϊατρικών μη επείγοντων υπηρεσιών: Σε αυτές τις περιπτώσεις το κοινό έχει την ανάγκη για την υπηρεσία μας αλλά μπορούμε παράλληλα και να τη δημιουργήσουμε
  • Ομάδα κλινικών υπηρεσιών μη επειγόντων. Σε αυτές τις περιπτώσεις το κοινό έχει κάποια ασθένεια ή κλινική περίπτωση που χρίζει ιατρικής υπηρεσίας αλλά δεν είναι επείγον. 
  • Ομάδα κλινικών επειγόντων υπηρεσιών. Σε αυτές τις περιπτώσεις το κοινό αναζητεί άμεσα ιατρό – ιατρικές υπηρεσίες. 
Ανάλογα με την ομάδα την οποία απευθυνόμαστε ακολουθούμε και διαφορετική στρατηγική marketing

Ποια είναι τα κανάλια προώθησης στο Marketing για Ιατρικές Υπηρεσίες;

Σε κάθε στρατηγική Marketing έχουμε στην διάθεση μας τα παρακάτω κανάλια που μπορούμε να επικοινωνήσουμε στο κοινό μας τα μηνύματα που θέλουμε. 

  • Τηλεόραση
  • Ραδιόφωνο 
  • Έντυπα Μέσα
  • Google 
  • Facebook / Instagram 
  • Advertorials

Τα διαφημιστικά μηνύματα στις ιατρικές υπηρεσίες

Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στα μηνύματα που θα προωθήσουμε προς το κοινό στις διαφημίσεις που γίνονται για ιατρικές υπηρεσίες. Σε περιπτώσεις αισθητικών ιατρικών υπηρεσιών τα Concept που μπορούμε να επικοινωνήσουμε είναι σχετικά με το αποτέλεσμα αν είναι εμφανές. Ουσιαστικά προσπαθούμε να δείξουμε την διαφορά πριν την ιατρική υπηρεσία και μετά. 

Ένα δεύτερο Concept πάντα είναι η παρουσίαση αριθμών ή τίτλων ή οποιουδίποτε άλλου στοιχείου που παρουσιάζει την επάρκεια γνώσεων αλλά και εμπειρίας του ιατρού που ασκεί την υπηρεσία. Για παράδειγμα, είναι οφέλιμο να αναφέρουμε τα έτη προϋπηρεσίας του ιατρού, τις σπουδές του, το βιογραφικό του αναλυτικά, ενώ αν έχουμε την δυνατότητα να αναφέρουμε και το πλήθος των περιστατικών. 

Τρίτο Concept είναι στο Marketing ιατρικών υπηρεσιών είναι το γνωστό Content Marketing. Σε αυτήν την περίπτωση παρουσιάζουμε στο κοινό όλες τις λεπτομέριες που θέλει να γνωρίζει για μια ασθένεια ή θεραπεία που σχετίζονται με τις ιατρικές μας υπηρεσίες. Σε αυτό το concept είναι συμαντικό να αναφέρουμε με ακρίβεια,  πληροφορίες που διαβάζοντας τες κάποιος ασθενής μην παραπληροφορείται. Τέλος, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι τέτοιου είδους κείμενα θα πρέπει να γράφονται αποκλειστικά από τον Ιατρό ή εξειδικευμένο προσωπικό. 

 

Έχετε απορίες; 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε περισσότερο για το Marketing της δικής σας επιχείρησης!