H κατασκευή eshop για πολλές επιχειρήσεις θεωρείται ως μία «πολυτέλεια» που οι επιχειρηματίες διστάζουν να προσφέρουν στην επιχείρηση τους. Είναι όμως έτσι;
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου, στη χώρα μας υπάρχουν 7 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου με τα 3 εκατομμύρια από αυτούς να είναι και διαδικτυακοί καταναλωτές. Πράγμα που σημαίνει ότι το 40 % του δείγματος δεν χρησιμοποιεί το internet μόνο για να σερφάρει αλλά και για να αγοράσει διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες.
Δεν έχω eshop αλλά το φυσικό μου κατάστημα πάει καλά.. γιατί να μπω στον κόπο να δημιουργήσω;
Για τον απλούστατο ότι ο αριθμός των χρηστών που προτιμούν να μην ψωνίζουν από κάποιο φυσικό κατάστημα αλλά και από το internet μέσω (e-shop) συνεχώς αυξάνεται. Το γεγονός αυτό είναι εύκολο να αποδειχθεί καθώς τζίρος που προέρχεται από το internet στην πλειοψηφία των κλάδων κάθε χρόνο είναι και μεγαλύτερος.
Αυτό με λίγα λόγια μας δείχνει: ότι αφενός, οι χρήστες που προτιμούν να ψωνίζουν μέσω internet ολοένα και αυξάνονται, ενώ αφετέρου, ότι αν δεν πάρετε εσείς το μερίδιο που σας αναλογεί από την αγορά του Internet τότε θα το πάρουν οι ανταγωνιστές σας.
Τι μας κρατάει πίσω;
Το να βγούμε όμως από μία κατάσταση και το να επενδύσουμε σε κάτι νέο που δεν γνωρίζουμε και τόσο καλά μπορεί όπως είναι φυσιολογικό κάποιους από εμάς να μας φοβίζει ή ακόμη καλύτερα να μας.. τρομοκρατεί.
Ο φόβος όμως δεν αποτελεί για εμάς δυσκολία γιατί πολύ απλά δεν στάθηκε εμπόδιο στους ανταγωνιστές μας. Αυτό που θα πρέπει να θυμόμαστε, ενώ προχωράμε μπροστά είναι ότι, το μόνο που αλλάζει σε μία αγορά μέσω internet είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται και όχι η ουσία.
Η κατασκευή eshop, για την επιχείρηση σας δεν πρόκειται να επηρεάσει τις αξίες και τον χαρακτήρα της αλλά αντ’ αυτού έρχεται για να τονίσει και να αναδείξει τα δυνατά της σημεία σε ένα διαφορετικό κανάλι επικοινωνίας. «Βιτρίνα» της επιχείρησης σας σε αυτόν το νέο κόσμο είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα σας που όπως συμβαίνει και με τη βιτρίνα του φυσικού σας καταστήματος θα πρέπει να είναι σχεδιασμένο με γνώση και σύνεση.
Η καλύτερη χρονική στιγμή να φυτέψεις ένα δέντρο είναι 20 χρόνια πριν. Η επόμενη καλύτερη στιγμή είναι τώρα.
Κινέζικη παροιμία
Σταματήστε λοιπόν να χάνετε πελάτες από τους ανταγωνιστές σας και κάντε σήμερα το επόμενο σας επιχειρηματικό βήμα μέσα από την κατασκευή ενός αποδοτικού eshop.