Cactus Web

Ιατρικό Μάρκετινγκ | Πλήρης Οδηγός 2024 | Cactus Digital

Περιεχόμενα

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Ιατρικό Μάρκετινγκ

Πριν από 10 χρόνια, όταν χρειαζόμασταν έναν ιατρό, το πρώτο που κάναμε ήταν να ρωτήσουμε φίλους και οικογένεια: “Ξέρεις κανέναν καλό καρδιολόγο;”

Σήμερα, όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει.
Με μία απλή αναζήτηση στην Google, βρίσκουμε όλα όσα χρειαζόμαστε—και όχι μόνο τη διεύθυνση και το τηλέφωνο. Μπορούμε να δούμε φωτογραφίες του ιατρείου, το βιογραφικό του ιατρού, και, το πιο σημαντικό, κριτικές από άλλους ασθενείς.

Αλλά τι γίνεται όταν σας χρειάζονται άτομα που δε σας γνωρίζουν, και εσείς δεν έχετε αξιοποιήσει το ιατρικό μάρκετινγκ;

Χωρίς ισχυρή online παρουσία, χάνετε ασθενείς από μεγάλες πλατφόρμες, όπως το Doctoranytime και ο Χρυσός Οδηγός, που συγκεντρώνουν ιατρούς ανά ειδικότητα.

Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε πώς το ιατρικό μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει το ιατρείο σας να ξεχωρίσει και ποιοι είναι οι πιο αποδοτικοί τρόποι προώθησης για εσάς.

Τα οφέλη του Ιατρικού Μάρκετινγκ

Μία σωστά σχεδιασμένη στρατηγική ιατρικού μάρκετινγκ μπορεί βελτιώσει σημαντικά, τόσο τη λειτουργία, όσο και την εικόνα του ιατρείου σας. 

Τα στατιστικά μιλούν από μόνα τους!

ιατρικό μαρκετινγκ

Τα οφέλη για εσάς είναι πολλαπλά. 

Προσέλκυση Νέων Ασθενών

Η μεγαλύτερη προβολή σας φέρνει πιο κοντά στους ασθενείς σας τη στιγμή που αναζητούν τις υπηρεσίες σας. Με μία ξεκάθαρη και ελκυστική παρουσία, τους διευκολύνετε να σας βρουν και να σας εμπιστευτούν.

Εδραίωση Επαγγελματικής Φήμης

Το ιατρικό μάρκετινγκ σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μία online προέκταση της εικόνας σας. έχετε κερδίσει την εμπιστοσύνη των μελλοντικών ασθενών σας, είναι πιθανό όταν σας χρειαστούν να σκεφτούν απευθείας εσάς.

Διαφοροποίηση από τον Ανταγωνισμό

Μέσα από στοχευμένες ενέργειες, μπορείτε να αναδείξετε την προσέγγιση και τις μοναδικές πτυχές του έργου σας , προβάλλοντας όσα σας κάνουν να ξεχωρίζετε από άλλους ιατρούς στον κλάδο σας.

Ενίσχυση συστάσεων

Με μία προσεγμένη online παρουσία, είτε μέσα από τα Social Media είτε με μία επαγγελματική ιστοσελίδα, αυξάνετε τις πιθανότητες όσοι σας γνωρίζουν να σας προτείνουν σε φίλους και γνωστούς τους. Έτσι, χτίζετε ένα δίκτυο που συνεχώς μεγαλώνει. 

Τα 2 βήματα που πρέπει οπωσδήποτε να υλοποιήσετε

Δημιουργία ιστοσελίδας παρουσίασης

Το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα είναι η κατασκευή ιατρικής ιστοσελίδας, καθώς είναι το μέρος που θα επισκέπτονται οι ασθενείς σας, πριν αποφασίσουν αν θα σας επιλέξουν.

Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να:

  • Περιλαμβάνει ορατά και εύκολα προσβάσιμα στοιχεία επικοινωνίας
  • Προσφέρει εύκολη και γρήγορη περιήγηση στους χρήστες
  • Παρουσιάζει βασικές πληροφορίες για εσάς και τις υπηρεσίες σας 
  • Ενισχύει την αξιοπιστία σας με θετικές κριτικές ασθενών

Αυτή η “ψηφιακή γνωριμία” έχει ως στόχο να πείσετε τον ασθενή να επικοινωνήσει μαζί σας.

Καταχώρηση Google My Business

Όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μία τοπική αναζήτηση, όπως “καρδιολόγος καλαμαριά” ή “παθολόγος χαλάνδρι”, η Google εμφανίζει σχετικά ιατρεία με βάση την τοποθεσία.

καταχώρηση ιατρού στο google my business

Δημιουργώντας και βελτιστοποιώντας την Google My Business καταχώρησή σας, διεκδικείτε μια θέση σε αυτές τις αναζητήσεις. Παράλληλα, παρέχετε βασικές πληροφορίες, όπως:

  • Διεύθυνση
  • Ώρες λειτουργίας
  • Στοιχεία επικοινωνίας

Με αυτόν τον τρόπο, βοηθάτε τους ασθενείς να σας βρουν πιο γρήγορα και να σας εμπιστευτούν.

(Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε στον αναλυτικό οδηγό μας για το Local SEO για ιατρεία)

Οι 3 Κύριοι Τρόποι Προώθησης που χρησιμοποιούμε στο Ιατρικό Μάρκετινγκ

SEO

Το SEO είναι, συνήθως, η βασική μας προσέγγιση στο μάρκετινγκ για ιατρούς για να εξασφαλίσουμε ότι θα εμφανίζεστε στις πρώτες θέσεις της Google, ακριβώς τη στιγμή που οι ασθενείς αναζητούν τις υπηρεσίες σας.

Αυτό περιλαμβάνει αναζητήσεις που:  

  • Αφορούν απευθείας την ειδικότητά σας, όπως “γυναικολόγος δυτική Θεσσαλονίκη”
  • Σχετίζονται έμμεσα με εσάς, όπως “πώς κάνω αυτοεξέταση μαστού”

Social Media (Tik Tok)

Όπως πιθανόν ήδη γνωρίζετε, η προώθηση μέσω Social Media κερδίζει συνεχώς έδαφος στον ιατρικό κλάδο ιδιαίτερα με τη δημοτικότητα του TikTok. 

Με τη δύναμη των βίντεο, μπορείτε να: 

  • Χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης, παρέχοντας δωρεάν συμβουλές 
  • Αυξήσετε την ορατότητά σας online, φτάνοντας χιλιάδες ανθρώπους που διαφορετικά δεν θα μπορούσατε να προσεγγίσετε

Διαφημίσεις

Οι διαφημίσεις Google και Social Media αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο για να ενισχύσετε ακόμη περισσότερο την προβολή σας.

Με τις διαφημίσεις, μπορούμε να: 

  • Στοχεύσετε συγκεκριμένες περιοχές γύρω από το ιατρείο σας
  • Προσαρμόσουμε τις καμπάνιες σε συγκεκριμένα κοινά (π.χ., Γυναίκες άνω των 35 ετών)

Τι να προσέξετε όταν επιλέγετε συνεργάτες στο Ιατρικό Μάρκετινγκ

Αξίζει να τονίσουμε ότι πολλές από τις μεθόδους προώθησης που εφαρμόζονται σε άλλους κλάδους, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν άκριτα στον ιατρικό τομέα.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η διαφημιστική εταιρεία που θα επιλέξετε, πρέπει όχι μόνο να κατανοεί αυτές τις ιδιαιτερότητες, αλλά και να έχει αποδεδειγμένη εμπειρία στο ιατρικό μάρκετινγκ. 

Οι διαφημίσεις και το περιεχόμενό σας, πρέπει να συμμορφώνονται τόσο με τις οδηγίες του Ιατρικού Συλλόγου, όσο και με τις αυστηρές πολιτικές πλατφορμών, όπως η Google και η Meta (Facebook, Instagram). 

Επενδύστε σε ειδικούς που θα προβάλλουν το ιατρείο σας επαγγελματικά και με σεβασμό στη δεοντολογία. Η σωστή συνεργασία είναι το κλειδί για να ξεχωρίσετε και να προσελκύσετε τους ασθενείς που σας χρειάζονται.

Ελπίζουμε να σας καθοδηγήσαμε επαρκώς σχετικά με τo ιατρικό μάρκετινγκ!

Επιλέξαμε μερικά επιπλέον άρθρα που πιστεύουμε ότι μπορεί να σας ενδιαφέρουν: