Το facebook και γενικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να αποτελούν μέρος της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης. Είναι ένας βασικός τρόπος για την κοινοποίηση περιεχομένου, την δημιουργία συνδέσμων και την προώθηση. Ωστόσο, χάνετε το πλήρες δυναμικό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αν τα χρησιμοποιείτε μόνο για οργανική επισκεψιμότητα.
Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε ακόμη περισσότερο κοινό, συχνά με χαμηλό κόστος. Στη συνέχεια, μπορείτε να μετατρέψετε αυτούς τους χρήστες σε πιστούς πελάτες και να συνεχίσετε το μάρκετινγκ σε αυτούς.
Ωστόσο, υπάρχει μια κοινωνική πλατφόρμα συγκεκριμένα στην οποία πρέπει να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις, αν θέλετε να δουλεύετε σωστά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Facebook.
Το Facebook είναι μακράν το πιο δημοφιλές μέρος για το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook είναι ιδιαίτερα δημοφιλές για τους τοπικούς διαφημιστές και χρησιμοποιείται πλέον από το 62% αυτών – και για καλό λόγο.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε 10 λόγους για τους οποίους τόσες πολλές μάρκες κάνουν διαφημίσεις στο facebook και γιατί θα πρέπει να το κάνετε κι εσείς.
1. Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι προσιτές
Οι διαφημίσεις στο Facebook μπορεί να κοστίζουν όσο θέλετε. Ορίζετε εξαρχής τον προϋπολογισμό σας και το Facebook σταματά να προβάλλει τη διαφήμισή σας όταν φτάσετε σε αυτό το ποσό. Ωστόσο ,όσο υψηλότερος είναι ο προϋπολογισμός σας, τόσο περισσότερους χρήστες θα προσεγγίσετε.
2. Οι διαφημίσεις στο Facebook λειτουργούν
Μια έρευνα της eMarketer διαπίστωσε ότι το 96% των social media marketers θεωρούν το Facebook την καλύτερη πλατφόρμα social media για ROI. Αυτό ισχύει σε όλους τους τομείς, τόσο για τις εταιρείες B2C όσο και για τις εταιρείες B2B.
3. Το κοινό σας είναι στο Facebook
Τα άτομα στα οποία θέλετε να στοχεύσετε όχι μόνο έχουν λογαριασμούς στο Facebook, αλλά περνούν κατά μέσο όρο 40 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα. Περισσότεροι από 2 δισεκατομμύρια χρήστες έχουν λογαριασμό και 1,55 δισεκατομμύρια έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα κάθε μήνα.
4. Μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένους χρήστες
Η πλατφόρμα διαθέτει πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τους χρήστες του. Μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό, στοχεύοντας ακριβώς στα άτομα που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες σας.
Οι διαφημίσεις στο facebook σας επιτρέπουν να καθορίσετε κριτήρια όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία, ο τίτλος εργασίας, ο κλάδος, η οικογενειακή κατάσταση και τα ενδιαφέροντα. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να φιλτράρετε με βάση τις συνδέσεις (για παράδειγμα, τους φίλους των χρηστών που τους αρέσει ήδη η σελίδα σας) και τη συμπεριφορά, η οποία περιλαμβάνει πρόσφατες αγορές και γεγονότα ζωής.
Μια άλλη επιλογή στόχευσης είναι η χρήση κοινών ομοιώματος. Αυτά αποτελούνται από χρήστες παρόμοιους με το τρέχον κοινό σας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να μαντεύετε δημογραφικά στοιχεία εάν δεν έχετε αυτές τις πληροφορίες.
5.Το Facebook προσφέρει επαναστόχευση
Ένας ακόμη τρόπος για να προσεγγίσετε τους σωστούς χρήστες είναι η επαναστόχευση. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσετε σε χρήστες που επισκέφθηκαν προηγουμένως τον ιστότοπό σας, χρησιμοποίησαν την εφαρμογή σας για κινητά ή σας έδωσαν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Καθώς είναι ήδη εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας, είναι πιο πιθανό να κατεβάσουν premium περιεχόμενο, να ξεκινήσουν μια δωρεάν δοκιμή ή να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
6. Οι διαφημίσεις ρυθμίζονται εύκολα
Το Facebook διευκολύνει τη δημιουργία μιας διαφήμισης, καθοδηγώντας σας μέσω βημάτων όπου επιλέγετε τον τύπο της διαφήμισης, ορίζετε το κοινό σας ,τον προϋπολογισμό αλλά και το χρονικό πλαίσιο.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι η διαδικασία είναι απλή, μπορεί να προσαρμοστεί σε μεγάλο βαθμό. Μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία μορφών διαφήμισης, επιλογών παράδοσης και προσφορών.
Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις στο Facebook χρησιμοποιούν ένα μοντέλο πληρωμής ανά κλικ, όπως ακριβώς και η πλειονότητα των διαδικτυακών διαφημίσεων, αλλά η πληρωμή ανά εντύπωση, η πληρωμή ανά like ή η πληρωμή ανά δράση είναι επίσης επιλογές.
7. Το Facebook παρέχει χρήσιμα αναλυτικά στοιχεία
Οι διαφημίσεις στο Facebook σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε χρήστες όταν αυτοί μπορεί να μην είναι σε αγοραστική διάθεση. Αντί για περιορισμό, αυτό μπορεί να είναι μια ευκαιρία. Ενώ οι διαφημίσεις σας μπορεί να είναι αναποτελεσματικές για την προώθηση μιας πώλησης, μπορεί να είναι χρήσιμες για τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και τη σύλληψη leads για την ανάπτυξη τους.
Τώρα, αυτό μπορεί να κάνει τη μέτρηση της επιτυχίας των διαφημίσεών σας πιο περίπλοκη. Ωστόσο, το Facebook απλοποιεί τη διαδικασία παρέχοντάς σας πληροφορίες που σχετίζονται με τους στόχους σας. Πολλές από αυτές αφορούν τον κοινωνικό ROI – ή το πώς αντέδρασαν οι χρήστες στις διαφημίσεις σας.
Για παράδειγμα, εκτός από τα δεδομένα σχετικά με τις εμφανίσεις, την εμβέλεια και τη συχνότητα, λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τα likes, τις κοινοποιήσεις, τα σχόλια, τα likes σελίδας και τα ποσοστά των κλικ. Όλες αυτές οι μετρήσεις είναι σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντάς σας να κάνετε αλλαγές στις διαφημίσεις στο facebook σας ανάλογα με τις ανάγκες.
8. Μπορείτε να προσθέσετε προσαρμοσμένο κουμπί
Οι περισσότεροι τύποι ψηφιακών διαφημίσεων διαθέτουν ένα κουμπί CTA που οδηγεί σε μια σελίδα προορισμού στον ιστότοπο της επιχείρησης. Αυτό μπορεί να είναι αποτελεσματικό όταν οι χρήστες χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες προτού είναι πρόθυμοι να λάβουν μια απόφαση. Ωστόσο, τείνει να έχει ως αποτέλεσμα μόνο ένα ποσοστό των χρηστών να σας παρέχει πραγματικά τα στοιχεία επικοινωνίας τους.
Με τις διαφημίσεις στο Facebook, μπορείτε να στείλετε τους χρήστες στον ιστότοπό σας, αλλά έχετε και άλλες επιλογές. Τα κουμπιά CTA περιλαμβάνουν τα εξής: Apply Now, Book Now, Contact Us, Download, Sign Up και Learn More.
9. Το Facebook προσφέρει διαφημίσεις βίντεο
Πιθανόν να έχετε παρατηρήσει ότι η πλειοψηφία των δημοσιεύσεων στο newsfeed του Facebook σας είναι βίντεο. Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότεροι χρήστες προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο από το να διαβάζουν περιεχόμενο. Το Facebook σας επιτρέπει να δημιουργήσετε διαφημίσεις βίντεο για να τραβήξετε περισσότερη προσοχή.
10. Οι διαφημίσεις υποστηρίζουν την οργανική σας στρατηγική
Η πληρωμή για εμβέλεια μπορεί να συμπληρώσει την οργανική σας στρατηγική, ειδικά όταν πληρώνετε για να ενισχύσετε τις δημοσιεύσεις. Αυτό είναι πιο αποτελεσματικό όταν σκέφτεστε προσεκτικά ποιες αναρτήσεις θα μετατρέψετε σε διαφημίσεις.
Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις σας δίνουν την ιδανική ευκαιρία να στοχεύσετε συγκεκριμένους χρήστες που θα βρουν μια συγκεκριμένη ανάρτηση υπερ-σχετική. Είναι πιθανό ένα ποσοστό αυτών των χρηστών να κοινοποιήσει την ανάρτηση, πράγμα που σημαίνει ότι το περιεχόμενό σας θα γίνει ορατό σε περισσότερους χρήστες χωρίς να χρειαστεί να πληρώσετε για την εμβέλεια.
Ένας άλλος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις στο facebook είναι να αποκτήσετε πρόσβαση σε άτομα που θα επωφεληθούν από το να ακολουθήσουν τη σελίδα σας. Για το σκοπό αυτό, θα πρέπει να προωθήσετε τις δημοσιεύσεις σας με τις καλύτερες επιδόσεις. Φυσικά, ο στόχος μιας στρατηγικής διαφημίσεων δεν θα πρέπει ποτέ να είναι απλώς να κερδίσετε περισσότερα likes για τη σελίδα σας.
Ωστόσο, αν στοχεύετε σε σχετικά δημογραφικά στοιχεία, θα λάβετε likes από χρήστες που θα συνεχίσουν να ασχολούνται με τις δημοσιεύσεις σας. Μόλις αυτοί οι χρήστες κάνουν like στη σελίδα σας, θα βρίσκουν όλο αυτό το περιεχόμενο οργανικά.
Μια τελευταία επιλογή είναι να προωθήσετε μια εκδήλωση. Αυξάνοντας την ορατότητα μιας εκδήλωσης χρησιμοποιώντας μια διαφήμιση στο Facebook, εμφανίζεται στις ροές ειδήσεων των χρηστών. Εάν επιλέξουν να παρευρεθούν, η εκδήλωσή σας θα εμφανιστεί οργανικά στους φίλους τους.
Συμπερασματικά
Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ένας ουσιαστικός τρόπος για να επεκτείνετε την εμβέλειά σας στην κοινωνική πλατφόρμα. Επιπλέον, οι διαφημίσεις στο Facebook παίζουν ρόλο στο συνολικό ψηφιακό μάρκετινγκ σας, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας, προσελκύοντας leads και μερικές φορές μετατρέποντας ακόμη και χρήστες σε πελάτες.Έχετε δοκιμάσει τις διαφημίσεις στο Facebook; Αν όχι μπορείτε να επισκεφτείτε το site μας cactus ή να έρθετε σε επαφή μαζί μας για να σας παρέχουμε τις κατάλληλες πληροφορίες και συμβουλές για την επιχείρηση σας. Στην Cactus μπορούμε να σας προσφέρουμε όλες τις υπηρεσίες, οι οποίες ταιριάζουν στην επιχείρηση σας και μπορούν να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς σας στόχους, με την βέλτιστη απόδοση!
πηγή:Disruptive