Cactus Web

Landing Page: Τι Είναι και Πώς να την Αξιοποιήσετε Σωστά

Landing Page: Τι είναι και πώς μπορεί να αυξήσει ραγδαία τις online πωλήσεις σας

Περιεχόμενα

Τι είναι μία landing page;

landing page τι είναι

Η landing page είναι μία αυτόνομη, ειδικά σχεδιασμένη σελίδα στην ιστοσελίδα σαςπου επισκέπτονται οι χρήστες μετά από μία διαφημιστική σας ενέργεια, όπως μία διαφήμιση facebook, ένα email ή ένας QR κωδικός.

Ο στόχος της είναι ξεκάθαρος: να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες ή ευκαιρίες πώλησης. Όταν, λοιπόν, ένας χρήστης φτάνει στη landing page σας, αυτή τον κατευθύνει σε μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως να αγοράσει ένα προϊόν ή να συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας.

“Μα καλά, δεν μπορώ απλά, να τους στέλνω όλους στην αρχική σελίδα;” 

Καλή σκέψη, αλλά ας δούμε γιατί αυτό δεν είναι η πιο αποδοτική στρατηγική…

Σε τι διαφέρει μία landing page από την αρχική σελίδα;

Η βασική διαφορά είναι η εστίαση.

Η homepage (αρχική σελίδα) είναι το κεντρικό σημείο στην ιστοσελίδα σας και, ως εκ τούτου:

  • Προσελκύει επισκέπτες από διάφορες πηγές
  • Παρουσιάζει πολλές πληροφορίες και επιλογές
  • Απευθύνεται σε ευρύ κοινό μέσα από γενικό περιεχόμενο
  • Περιέχει πολλούς συνδέσμους

Φανταστείτε τη landing page σαν σαν ένα εξειδικευμένο κατάστημα που πουλά μόνο αθλητικά παπούτσια, παρουσιάζοντάς σας γιατί πρέπει να τα επιλέξετε. 

Αντίθετα, η αρχική σελίδα θυμίζει ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο γεμάτο διαδρόμους, καταστήματα και περισπασμούς, όπου πρέπει να βρείτε μόνοι σας την κατάλληλη επιλογή. 

Αυτό το “χάος επιλογών” συχνά κουράζει, κάτι που ο ψυχολόγος Barry Schwartz περιγράφει ως το “Παράδοξο της Επιλογής”: Όσο περισσότερες επιλογές έχουμε, τόσο πιο δύσκολο γίνεται να αποφασίσουμε και να δράσουμε.

το παραδοξο της επιλογής

Η σημασία και τα οφέλη μιας landing page

πλεονεκτήματα landing page

Μια καλά σχεδιασμένη landing page μπορεί να απογειώσει τη στρατηγική σας στο digital marketing

Για παράδειγμα, κατά την περίοδο της Black Friday, αντί να στέλνετε τους χρήστες στην αρχική σας σελίδα όπου θα πρέπει να ψάξουν μόνοι τους για προσφορές, μπορείτε να τους οδηγήσετε σε μία Black Friday landing page. Έτσι, παρουσιάζοντας όλα τα προϊόντα σε έκπτωση, αυξάνετε σημαντικά την πιθανότητα να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Οι στοχευμένες landing pages προσφέρουν πολλαπλά οφέλη, καθώς:

  • Ενισχύουν την αξιοπιστία σας
  • Προσελκύουν περισσότερους εν δυνάμει πελάτες (leads)
  • Αυξάνουν τις πωλήσεις
  • Δημιουργούν εξαιρετική πρώτη εντύπωση 
  • Βελτιώνουν την απόδοση των καμπανιών σας

Ας δούμε τώρα, πώς μπορείτε κι εσείς να δημιουργήσετε μία επιτυχημένη landing page!

Η δομή μίας αποτελεσματικής landing page

Για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της σελίδας σας, βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνει τα εξής βασικά στοιχεία:

1. Εντυπωσιακό Hero Section

Το hero section είναι το τμήμα της σελίδας που εμφανίζεται ακριβώς κάτω από το λογότυπο και το μενού. Είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο επισκέπτης και πρέπει να τραβήξει αμέσως την προσοχή του. Συμπεριλάβετε: 

  • Έναν ξεκάθαρο και ελκυστικό τίτλο
  • Έναν σύντομο υπότιτλο που δίνει περισσότερες λεπτομέρειες
  • Γραφικά στοιχεία (εικόνες ή βίντεο) που κινούν το ενδιαφέρον 
Landing page hero section paradeigma - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Digital Marketing

(Ένα παράδειγμα hero section που έχουμε σχεδιάσει για την Kiddoboo)

2. Ένας μοναδικός στόχος

Μην ενδώσετε στον πειρασμό να κατευθύνετε τους χρήστες σε πολλές ενέργειες (π.χ. αγορά, εγγραφή, ανάγνωση άλλου περιεχομένου). Θέστε έναν στόχο και προσαρμόστε τα CTAs (Call-to-Action) για να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα της σελίδας.

3. Οφέλη και Αποδείξεις

Παρουσιάστε τα οφέλη που προσφέρει το προϊόν ή η υπηρεσία σας και πώς επιλύει τα προβλήματα των πελατών σας. Ενισχύστε την αξιοπιστία σας με αξιολογήσεις ή παραδείγματα επιτυχημένων συνεργασιών σας.

Landing page vasika stoixeia axiologiseis - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Digital Marketing

(Ένα παράδειγμα με section επιτυχημένων συνεργασιών που έχουμε σχεδιάσει για τα Φροντιστήρια Μπαχαράκη)

4. Ποιοτικό περιεχόμενο

Σχεδιάστε μία εξαιρετική εμπειρία περιήγησης για το κοινό σας με ελκυστικές και υψηλής ποιότητας εικόνες, βίντεο και κείμενα.

4 Tips για να φτιάξετε μία landing page που θα αυξήσει τις online πωλήσεις σας

1. Κάντε την προεργασία σας

Για να είναι η σελίδα σας στοχευμένη και αποδοτική, απαντήστε πρώτα στις εξής ερωτήσεις:

  • Τι θέλω να πετύχω με αυτήν;
  • Ποιο είναι το κοινό που θα την επισκεφθεί;
  • Πώς θα οδηγήσω αυτό το κοινό στην επιθυμητή ενέργεια;
  • Πώς θα προωθηθεί (μέσω διαφημίσεων, social media, emails);

2. Δημιουργήστε την καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες σας

Ο σχεδιασμός ενός site συνδυάζει 3 χαρακτηριστικά: αισθητική, καθαρή δομή και λειτουργικότητα. Θυμηθείτε: ο στόχος μίας landing page δεν είναι να εντυπωσιάζει, αλλά να πουλάει. Φροντίστε, λοιπόν, η σελίδα σας να: 

  • Έχει καθαρό σχεδιασμό χωρίς περισπασμούς και πολλά links
  • Φορτώνει γρήγορα και να λειτουργεί σωστά σε όλες τις συσκευές
  • Περιλαμβάνει εύχρηστες φόρμες επικοινωνίας.

3. Δώστε Έμφαση στην Κειμενογράφηση

Το κείμενο της landing page παίζει καθοριστικό ρόλο: 

  • Δημιουργήστε αλληλουχίες μεταξύ των διαφημίσεων σας και της landing page
  • Μιλήστε τη “γλώσσα” των πελατών σας τονίζοντας τα οφέλη που θα αποκομίσουν
  • Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα και δυναμικά CTAs

4. Ελέγξτε την απόδοση και δοκιμάστε ξανά

Η δημιουργία μιας landing page δεν σταματά στη δημοσίευσή της! Αναλύστε βασικά στοιχεία, όπως ο μέσος χρόνος παραμονής και οι μετατροπές (conversions) και βελτιώστε την απόδοση της σελίδας, κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές.

Να θυμάστε ότι…

Μία όμορφη και λειτουργική landing page παίζει καθοριστικό ρόλο στο να αυξήσετε την απόδοση των καμπανιών σας και να επεκτείνετε τις πωλήσεις και το πελατολόγιό σας!

Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να δημιουργήσετε μια landing page που πραγματικά αποδίδει, οι ειδικοί μας στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι εδώ για εσάς! 

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να μας πείτε περισσότερα για το project σας! 

Ελπίζουμε να σας φάνηκε χρήσιμο το άρθρο μας! 

Επιλέξαμε μερικά ακόμη για εσάς που πιστεύουμε ότι μπορεί να σας ενδιαφέρουν: