Η Google και η Facebook σήμερα έχουν κατακτήσει τον χώρο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Στην Cactus θέλουμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να διαχειριστούν όσο καλύτερα μπορούν το budget που έχουνε για ηλεκτρονική διαφήμιση. Για αυτό το λόγο θα σας εξηγήσουμε ποιος από τους δύο τρόπους είναι ο καλύτερος για την επιχείρησή και την ιστοσελίδα σας. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει σωστή απάντηση. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό να καταλάβουμε τις διαφορές που έχουν οι δύο αυτές πλατφόρμες και ποια από τις δύο να χρησιμοποιήσετε για να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει.
Facebook ads vs Google ads
Πρώτα πριν σκεφτείτε τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, πρέπει να σκεφτείτε πώς χρησιμοποιεί ο κόσμος αυτές τις δύο πλατφόρμες. Η Google είναι μία μηχανή αναζήτησης που μπορείς να πας και να ρωτήσεις η να ψάξεις πληροφορίες η να ψάξεις για λύσεις σε ένα πράγμα που έχεις. Από την άλλη το Facebook είναι ένα κοινωνικό δίκτυο όπου συνδέεσαι με τους φίλους σου και μοιράζεσαι προσωπικές ιστορίες και πληροφορίες. Για παράδειγμα μπορείτε να αναζητήσετε στο Google για εταιρίες κατασκευής ιστοσελίδων ή μπορεί να δείτε από ένα φίλο σας την καινούργια του ιστοσελίδα και να θέλετε να δημιουργήσετε και εσείς μία.
Πώς χρήστες βλέπουν τις διαφημίσεις σας
Στο Google AdWords μπορείτε να επιλέξει το κοινό σας από την τοποθεσία την γλώσσα που μιλάει και από κάποιες άλλες παραμέτρους. Αλλά όλο το σύστημα βασίζεται στις λέξεις κλειδιά .Οι διαφημιστές ποντάρουν στις λέξεις-κλειδιά, έτσι ώστε όταν κάποιος ψάξε αυτή τη λέξη να εμφανιστεί η διαφήμιση τους. Για παράδειγμα, εάν κάποιος ψάξει “αγορά γυναικείων ρούχων” , ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει γυναικεία ρούχα θα μπορούσε να κάνει μία προσφορά για τη λέξη κλειδί, και να εμφανιστεί η διαφήμιση του. Κατά πλειοψηφία οι διαφημίσεις είναι συνήθως κείμενο και πρέπει να χρησιμοποιείται απλό κείμενο το οποίο θα είναι ξεκάθαρο για το προϊόν για το οποίο γίνεται η διαφήμιση. Έπειτα εξαρτάται από τον ανταγωνισμό για το πόσο θα πληρώσεις τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί που κυμαίνεται περίπου από 0.50 ευρώ έως 5 ευρώ ανά κλικ.
Στο Facebook, υπάρχουν περισσότερες επιλογές για στοχοποίηση του κοινού. Μπορείτε να στοχεύσετε πελάτες από την τοποθεσία, το φύλλο, την ηλικία, την προσωπική κατάσταση,τίτλο της δουλειάς του, και πολλά άλλα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές που μπορεί να έχει το κοινό σας, έτσι ώστε να το θέσετε σαν στόχο στη διαφήμισή σας. Παραδείγματος χάρη, μπορείτε να στοχεύσετε κοινό τους αρέσει η φωτογραφία, απολαμβάνουν εξωτερικές δραστηριότητες, εκείνους που τους αρέσουν οι διακοπές κτλπ. Η διαφήμισή σας θα εμφανιστεί σε αυτούς στο news feed τους μαζί με τα Post των φίλων τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εικόνες ή βίντεο για να τραβήξετε την προσοχή τους.
Ποια διαφήμιση είναι καλύτερη για εσάς ;
Το Google adwords είναι καλύτερο για άμεση πώληση, επειδή το κοινό σας ψάχνει για αυτό που του πουλάτε. Άρα θέλει να αγοράσει άμεσα αυτό το προϊόν για το οποίο έκανε την αναζήτηση.
Το Facebook ads είναι καλύτερο για branding και δημιουργία υποψήφιων πελατών. Στο Facebook έχετε πολλές επιλογές για αρκετά λεπτομερής στοχοποίηση του κοινού στο οποίο απευθύνεστε, και έτσι η διαφημίση σας εμφανίζεται στο κοινό το οποίο θέλετε. Οι χρήστες θα δουν τις διαφημίσεις σας στην αρχική τους, και με έναν δημιουργικό και ποιοτικό τρόπο διαφήμισης θα τραβήξετε την προσοχή τους έτσι ώστε να πραγματοποιήσουν μία αγορά.