Methodos
case study
Λίγα Λόγια για το Έργο
Η Μέθοδος είναι ένα φροντιστήριο που ξεκίνησε την πορεία του το 1994 στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης. Έκτοτε μετράει 3570 επιτυχόντες και το ποσοστό εισαγωγής των μαθητών στη σχολή 1ης ή 2ης επιλογής ανέρχεται στο 88%!
Το όραμά της Μεθόδου περικλείεται στις λέξεις υψηλή γνώση, ποιότητα εκπαίδευσης, επιτυχία κι επίτευξη στόχων. Ήταν, λοιπόν, αναγκαίο να δημιουργηθεί μια νέα εταιρική ταυτότητα, η οποία θα αντικατοπτρίζει τις αξίες του Brand.Στοχεύοντας με υλικά όπως χρώματα Pantone, πολυτελή χαρτιά και animations σε ταμπέλες led, είχαμε σκοπό να αναδείξουμε την τόσο διαφορετική και μη αποστειρωμένη προσέγγιση τους στην εκπαίδευση.
Δείτε παρακάτω το Rebranding του φροντιστηρίου!