Cactus Web

Δημιουργία e shop : Τι Χρειάζεται για την Επιτυχημένη Κατασκευή ενός e-shop

  • Αρχική
  • Blog
  • Δημιουργία e shop : Τι Χρειάζεται για την Επιτυχημένη Κατασκευή ενός e-shop

Ενδιαφέρεστε να ξεκινήσετε την δική σας ηλεκτρονική επιχείρηση και δεν γνωρίζετε τι χρειάζεται για την δημιουργία ενός επιτυχημένου eshop; Η δημιουργία e-shop απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και εκτέλεση, καθώς περιλαμβάνει διάφορα αλληλένδετα στοιχεία που συμβάλλουν σε μια επιτυχημένη δημιουργία eshop. 

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει ολοένα και πιο δημοφιλές λόγω των πολυάριθμων πλεονεκτημάτων του, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας να προσεγγίζει ένα παγκόσμιο κοινό, του χαμηλότερου λειτουργικού κόστους σε σύγκριση με τα καταστήματα και της ευκολίας των αγορών για τους καταναλωτές. Ωστόσο, η έναρξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτεί μια σαφή κατανόηση των στόχων της επιχείρησής σας, του κοινού-στόχου και των τεχνικών απαιτήσεων που σχετίζονται με τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Μάθετε παρακάτω τα πάντα για την δημιουργία eShop τι χρειάζεται για την κατασκευή του.

Καταναλωτής eshop

Γιατί να Δημιουργήσετε ένα eShop να προσφέρετε τα προϊόντα σας;

Για πολλές εταιρείες, ιδίως τις μικρές επιχειρήσεις και τις νεοφυείς, η προσέγγιση νέων πελατών σε αγορές μπορεί να είναι μια δύσκολη πρόκληση, ειδικά όταν βασίζονται αποκλειστικά σε φυσικές βιτρίνες. Σε αυτό το πλαίσιο, η δημιουργία ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου αποδεικνύεται καθοριστική στρατηγική.

Προσέγγιση Νέων Πελατών

Ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν νέους πελάτες στο διαδίκτυο, διευρύνοντας σημαντικά την αγορά τους. Μέσω της διαδικτυακής παρουσίας, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να φτάσουν σε κοινότητες και αγορές που δεν θα ήταν εύκολα προσβάσιμες με παραδοσιακούς τρόπους.

Δημιουργία Μοναδικής Εμπειρίας Αγορών

Οι διαδικτυακές επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να επηρεάζουν άμεσα το ταξίδι των πελατών τους, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία αγορών. Μέσω της χρήσης βίντεο, ιστοριών και εξατομικευμένων υπηρεσιών, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν μια πιο ελκυστική και διαδραστική εμπειρία για τους πελάτες τους.

Οικονομικά Οφέλη

Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος συνήθως συνεπάγεται χαμηλότερο κόστος σε σύγκριση με τη διατήρηση ενός φυσικού καταστήματος. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να απολαμβάνουν καλύτερα περιθώρια κέρδους και να επενδύουν περισσότερους πόρους στην ανάπτυξή τους.

Διαρκής Διαθεσιμότητα

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα λειτουργούν όλο το 24ωρο, παρέχοντας στους πελάτες την ευκολία να κάνουν αγορές οποιαδήποτε στιγμή. Αυτή η ευελιξία ενισχύει την εμπειρία του πελάτη και μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες πωλήσεις.

Πολύτιμες Αναλύσεις Δεδομένων

Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρουν πολύτιμες αναλύσεις δεδομένων που βοηθούν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των πελατών τους. Αυτές οι πληροφορίες είναι κρίσιμες για την βελτιστοποίηση των προσφορών και των στρατηγικών μάρκετινγκ.

Παρά τα πλεονεκτήματα αυτά, η έναρξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό και εκτέλεση.

eshop

Ποια Είναι τα Βήματα για την Δημιουργία eShop, τι χρειάζεται να κάνετε

1. Κατανόηση του κοινού-στόχου σας

Αρχικά είναι πρωτεύουσας σημασίας η κατανόηση του κοινού-στόχου για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Όταν γνωρίζετε ποιοι είναι οι πελάτες σας, μπορείτε να προσαρμόσετε τα προϊόντα και τις στρατηγικές μάρκετινγκ με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταγωνίζεστε αποτελεσματικά στην αγορά. Η διαδικασία αυτή απαιτεί μια συστηματική προσέγγιση, ξεκινώντας από τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς. 

Δεδομένα από έρευνα αγοράς όπως τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας, όπως η ηλικία, το φύλο, η γεωγραφική τοποθεσία και το εισόδημα. Αυτά τα δεδομένα είναι κρίσιμα για την κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων του κοινού σας. Επιπλέον, η ανάλυση των αγοραστικών συμπεριφορών μπορεί να αποκαλύψει πώς οι πελάτες σας αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα σας και ποιες είναι οι συνήθειές τους κατά την αγορά.

Αφού συγκεντρώσετε αυτές τις πληροφορίες, είναι σημαντικό ο καθορισμός στρατηγικών στόχων σας. Οι στόχοι αυτοί μπορεί να περιλαμβάνουν την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας, την αύξηση του όγκου πωλήσεων ή την ενίσχυση της αφοσίωσης των νέων πελατών. Η σαφής καθορισμένη στρατηγική θα σας βοηθήσει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας και να διασφαλίσετε ότι οι ενέργειές σας είναι ευθυγραμμισμένες με τις ανάγκες του κοινού-στόχου.

2. Δημιουργία Ισχυρής Επωνυμίας

Η διαδικασία δημιουργίας μιας ισχυρής επωνυμίας είναι επίσης καθοριστική για την επιτυχία του e-shop σας, καθώς συντελεί στη διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές. Η επιλογή του ονόματος της επωνυμίας σας πρέπει να αντικατοπτρίζει την επιχείρηση και το ηλεκτρονικό κατάστημά σας. Η ανάπτυξη λογοτύπου, χρωμάτων επωνυμίας δημιουργούνται από επαγγελματία γραφίστα. Η δημιουργία μιας μοναδικής ταυτότητας δεν περιορίζεται μόνο στο οπτικό κομμάτι, αλλά επεκτείνεται και στη φωνή και τον τόνο της επικοινωνίας σας, ενισχύοντας τη σύνδεση με τους πελάτες. Μια ισχυρή επωνυμία δεν είναι απλώς μια εικόνα. Μην ξεχνάτε οτι είναι η υπόσχεση που δίνετε στους καταναλωτές για την ποιότητα και την αξία των προϊόντων σας.

3. Κατοχύρωση Domain

Όταν πλέον, θα έχετε αποφασίσει την επωνυμία της επιχείρησης σας, έχετε κατανοήσει την αγορά σας και τους ανταγωνιστές σας, προχωράμε στην κατοχύρωση του Domain name. Το Domain name είναι κρίσιμο για το ηλεκτρονικό κατάστημά σας καθώς είναι η διαδικτυακή διεύθυνση που θα χρησιμοποιούν οι δυνητικοί πελάτες σας για να συνδεθούν στον ιστότοπό σας.

Το Domain name πρέπει να είναι εύκολο να θυμηθεί και να πληκτρολογηθεί, να είναι αναγνωρίσιμο και σχετικό με την επιχείρησή σας. Επιλέξτε μια κατάληξη τομέα που ταιριάζει στον τύπο της επιχείρησής σας (π.χ.com, .gr, .info) καθώς οι καταλήξεις μπορούν να επηρεάσουν την αξιοπιστία και την αναγνωσιμότητα του ονόματος. Αρχικά ελέγχουμε αν το επιθυμητό όνομα τομέα είναι διαθέσιμο από έναν αξιόπιστο καταχωρητή ονομάτων τομέα όπως είναι το pointer.gr και TopHost.gr για Ελλάδα και έπειτα προχωράμε στην πληρωμή του. Το κόστος κατοχύρωσης domain δεν είναι υψηλό και ξεκινάει από 10 ευρώ περίπου τον χρόνο.

4. Ενσωμάτωση ERP Συστήματος

Η ενσωμάτωση ενός συστήματος ERP με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας αποτελεί έναν κρίσιμο παράγοντα για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Ένα σύστημα ERP συνδυάζει και αυτοματοποιεί τις βασικές διαδικασίες της επιχείρησης, όπως η διαχείριση αποθέματος, η επεξεργασία παραγγελιών και η οικονομική διαχείριση, προσφέροντας έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα της λειτουργίας σας.

Η βελτίωση της διαχείρισης αποθέματος είναι ένα από τα κύρια οφέλη της ενσωμάτωσης ενός ERP. Με τη δυνατότητα παρακολούθησης των επιπέδων αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι έχετε πάντα τα απαραίτητα προϊόντα διαθέσιμα για τους πελάτες σας. Αυτό όχι μόνο μειώνει τον κίνδυνο εξάντλησης αποθεμάτων, αλλά και ελαχιστοποιεί το κόστος που σχετίζεται με την υπερβολική αποθήκευση.

5. Επιλογή Πλατφόρμας eShop

Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας για την δημιουργία ενός eshop μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επιτυχία και την ανάπτυξη του online καταστήματος σας. Το κόστος της πλατφόρμας, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομών και της συντήρησης καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το συνολικό κόστος λειτουργίας του eshop. Για παράδειγμα, το Shopify προσφέρει διάφορα πλάνα συνδρομής, ενώ το WooCommerce μπορεί να είναι πιο οικονομικό, αν και ενδέχεται να απαιτήσει πρόσθετα έξοδα για plugins.

Η ευκολία χρήσης της πλατφόρμας και το φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον διαχείρισης είναι επίσης σημαντικοί παράγοντες. Επίσης, η επιλογή μιας πλατφόρμας με καλές δυνατότητες επεκτασιμότητας και προσαρμογής είναι κρίσιμη για την μελλοντική ανάπτυξη του eshop. Η ασφάλεια των δεδομένων των πελατών και της πλατφόρμας είναι ζωτικής σημασίας. Όλες οι πλατφόρμες παρέχουν βασικά επίπεδα ασφαλείας.

Εν τέλει, η επιλογή της σωστής πλατφόρμας εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας. Αν αναζητάτε μια εύκολη στη χρήση λύση με καλή υποστήριξη πελατών, το Shopify μπορεί να είναι μία καλή επιλογή. Για μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμογή, το WooCommerce είναι ιδανικό, ενώ αν η επιχείρησή σας στοχεύει σε γρήγορη ανάπτυξη, το BigCommerce μπορεί να προσφέρει τα εργαλεία που χρειάζεστε.

6. Ρύθμιση ενός Διακομιστή Φιλοξενίας (Server)

Η αξιόπιστη φιλοξενία είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του ηλεκτρονικού σας καταστήματος χωρίς διακοπές λειτουργίας. Επιλέξτε έναν πάροχο φιλοξενίας που προσφέρει ισχυρά χαρακτηριστικά ασφαλείας, γρήγορες ταχύτητες φόρτωσης και εξαιρετική υποστήριξη πελατών με υψηλή ασφάλεια, όπως τακτικά backups. Δύο servers που προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες είναι SiteGround και το Papaki.

7. Ρύθμιση αυτόματων μεθόδων πληρωμής

Εφαρμόστε διάφορες επιλογές πληρωμής για να καλύψετε τις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών. Οι κοινές επιλογές περιλαμβάνουν πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, κατάθεση μέσω IBAN, PayPal, Αντικαταβολή και άλλα ψηφιακά πορτοφόλια. Βεβαιωθείτε ότι το σύστημα επεξεργασίας πληρωμών σας είναι ασφαλές για την προστασία των δεδομένων πελατών. Σε περίπτωση που θέλετε να παρέχετε την δυνατότητα πληρωμής με κάρτα στους πελάτες σας 

θα πρέπει να επιλέξετε με ποια τράπεζα ή υπηρεσία θα συνεργαστείτε.

Σας προτείνουμε να ξεκινήσετε έγκαιρα τις διαδικασίες καθώς είναι αρκετά χρονοβόρες στις Ελληνικές τράπεζες. Οι προμήθειες για συναλλαγές με κάρτα είναι περίπου στο 1% μέσω τραπέζης.

Άλλες υπηρεσίες όπως η Viva Wallet έχουν ευκολότερη και πιο σύντομη διαδικασία εγγραφής, αλλά έχει ελαφρώς μεγαλύτερες προμήθειες ενώ η Paypal είναι μία ασφαλής και παγκόσμια πλατφόρμα.

Διαδικασία eshop

8. Ρύθμιση Αποστολών

Καθιερώστε σαφείς πολιτικές αποστολής σχετικά με τους χρόνους παράδοσης, το κόστος και τις διαδικασίες επιστροφής. Εξετάστε το ενδεχόμενο να ενσωματώσετε λύσεις αποστολής που αυτοματοποιούν την εκτύπωση ετικετών και τις ειδοποιήσεις παρακολούθησης για τους πελάτες. Η επιλογή της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) είναι κρίσιμη για τη λειτουργία ενός e-shop. Απαιτείται έρευνα αγοράς για να συγκεντρωθούν προσφορές από γνωστές μεταφορικές. Σημαντικά κριτήρια επιλογής περιλαμβάνουν τη φήμη, το κόστος, τον χρόνο παράδοσης και την κάλυψη περιοχών.

Πώς θα σας Βοηθήσει ένα Digital Marketing Agency να Διεκπεραιώσετε όλα όσα Χρειάζονται για την Δημιουργία eShop

Επιχείρηση κατασκευής eshop

Ένα digital marketing agency μπορεί να σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα, εξασφαλίζοντας ότι το ηλεκτρονικό κατάστημά σας θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της αγοράς. Αρχικά, θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του eShop σας, επιλέγοντας την κατάλληλη πλατφόρμα και διασφαλίζοντας άριστη εμπειρία χρήστη (UX/UI).

Παράλληλα, η τεχνογνωσία  στον τομέα της προώθησης θα εξασφαλίσει την άμεση αναγνωρισιμότητα του καταστήματός σας. Μέσω στρατηγικών SEO στο eShop σας, θα ενισχυθεί η ορατότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος σας στις μηχανές αναζήτησης, προσελκύοντας στοχευμένο κοινό. 

Στην Cactus φροντίζουμε για τη βέλτιστη ενσωμάτωση συστημάτων πληρωμών και τη διασφάλιση ασφαλών συναλλαγών, καλύπτοντας όλες τις απαιτήσεις που αφορούν τη δημιουργία eShop τι χρειάζεται για την επιτυχία του.

Μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ που οδηγούν την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μπορούν να βοηθήσουν με το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τις καμπάνιες μέσω email (e-mail Marketing) καθώς και τις διαφημιστικές καμπάνιες για τη βελτίωση της προβολής και των πωλήσεων. Μόλις το e-shop σας είναι ζωντανό, η συνεχής βελτίωση είναι απαραίτητη για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία.