Cactus Web

Διαφημίσεις Προϊόντων 2025: 4 Είδη που Αξίζει να Επενδύσετε

Διαφημίσεις Προϊόντων το 2025: 4 Είδη που Αξίζει να Επενδύσετε

Περιεχόμενα

Θυμάστε εκείνες τις παλιές διαφημίσεις στην τηλεόραση, όπως το θρυλικό “Αγαπούλα, πούλα” ή το αξέχαστο “Ομορφάντραααα μου”;

Ίσως σκεφτήκατε κι εσείς: “Δεν βγαίνουν τέτοιες διαφημίσεις πλέον..

Ας σταθούμε όμως, λίγο στο γιατί.

Η απάντηση είναι απλή: Οι διαφημίσεις προϊόντων μεταφέρθηκαν online! 

Σήμερα, μέσα σε λίγα λεπτά και σε σημαντικό χαμηλότερο κόστος (συγκριτικά με τις διαφημίσεις στα παραδοσιακά μέσα) μπορείτε όχι μόνο να επικοινωνήσετε άμεσα με το κοινό που σας ενδιαφέρει, αλλά και να μετρήσετε κάθε click, κάθε επισκέπτη και κάθε online αγορά! 

Στο σημερινό άρθρο μας, λοιπόν, θα αναλύσουμε τις πιο αποτελεσματικές επιλογές για online διαφημίσεις προϊόντων το 2025! 

#1 Διαφημίσεις Social Media

Σίγουρα έχετε σκεφτεί έστω και μία φορά ότι το κινητό σας, σας παρακολουθεί! 

Αν και δεν μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε, μπορούμε να σας πούμε με βεβαιότητα ότι η στόχευση των πλατφορμών, όπως το Facebook, είναι απίστευτα αποτελεσματική και ακριβής.

diafimiseis proionton facebook instagram - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Digital Marketing
Διαφημίσεις Meta

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι οι διαφημίσεις Facebook και Instagram (Meta) είναι το Νο1 εργαλείο που χρησιμοποιούμε για την προώθηση eshops!

Οι πλατφόρμες Social Media γνωρίζουν: 

✔ ποιος είναι ο πελάτης σας

✔ τι του αρέσει 

✔ ποιες στιγμές είναι πιο πιθανό να αγοράσει

Και φροντίζουν να του εμφανίζουν τη σωστή διαφήμιση τη σωστή στιγμή!

Οι διαφημίσεις προϊόντων στα Social Media δεν είναι απλώς στατικές εικόνες – μπορούν να είναι Carousels, Videos ή ακόμη και δυναμικές διαφημίσεις που προβάλουν προϊόντα απευθείας από την ιστοσελίδα σας.

(Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας → Πώς να σχεδιάσετε μια αποτελεσματική στρατηγική διαφημίσεων eshop)

#2 Google Ads

Όταν οι καταναλωτές θέλουν κάτι, το πρώτο που κάνουν είναι να το ψάξουν στη Google. Με τις διαφημίσεις Google, η επιχείρησή σας εμφανίζεται μπροστά τους ακριβώς τη στιγμή που το χρειάζονται.

Τα οφέλη είναι πολλά:

✔ Προσελκύετε χρήστες που είναι έτοιμοι να αγοράσουν

Ένας χρήστης που ψάχνει “αθλητικά παπούτσια online” είναι πλέον, αποφασισμένος. Με τα Google Ads, εξασφαλίζετε ότι τα προϊόντα σας θα εμφανιστούν στην κορυφή των αποτελεσμάτων, συνοδευόμενα από εικόνα, τιμή και link προς το eshop σας.

✔ Έχετε πολλές επιλογές στόχευσης

Μεταξύ άλλων, μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες με βάση:

  • Λέξεις-κλειδιά που αναζητούν 
  • Δημογραφικά στοιχεία
  • Ενδιαφέροντα (π.χ. fitness, παιδικά είδη, τεχνολογία)
διαφημίσεις google
Στόχευση διαφήμισης Google
diafimiseis-proionton-google-stoxefsi-dimografika-stoixia

✔ Εμφάνιση σε διάφορα σημεία online

Πέρα από τα αποτελέσματα αναζήτησης, μπορείτε να προβληθείτε και σε: 

  • YouTube
  • Google Maps
  • Δίκτυο ιστοσελίδων Display

Η περιβόητη διαφήμιση Remarketing

Φανταστείτε έναν πελάτη που επισκέπτεται το eshop σας, προσθέτει προϊόντα στο καλάθι του… και τελικά φεύγει χωρίς να ολοκληρώσει την αγορά του. Αυτό συμβαίνει πολύ πιο συχνά απ’ όσο νομίζετε, αλλά με το Remarketing μπορείτε να τον φέρετε πίσω!

Οι διαφημίσεις προϊόντων Remarketing υλοποιούνται τόσο στα Social Media όσο και στην Google και στοχεύουν χρήστες που έχουν ήδη επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας. 

Πώς λειτουργεί;

✔ Τους υπενθυμίζετε ακριβώς τα προϊόντα που είχαν δει, την ώρα που περιηγούνται στο Facebook, το Instagram ή σε άλλες ιστοσελίδες. 

✔ Τους οδηγείτε ξανά στο eshop σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες να ολοκληρώσουν τελικά την αγορά τους.

#3 Influencers

Οι καταναλωτές του σήμερα, εμπιστεύονται περισσότερο αυθεντικές εμπειρίες από άλλα άτομα, παρά τις παραδοσιακές διαφημίσεις. Γι’ αυτό το Influencer Marketing έχει τόσο μεγάλη δύναμη.

Οι Influencers προωθούν την επιχείρησή σας στο κοινό τους, δημιουργώντας περιεχόμενο με το δικό τους στυλ. Είναι σημαντικό, λοιπόν, να συνεργαστείτε με άτομα που ταιριάζουν με το brand σας και απευθύνονται στο ίδιο κοινό.

Ανάλογα με τη στρατηγική και το budget σας, μπορείτε να επιλέξετε “μεγάλους” influencers για μεγαλύτερη απήχηση ή micro-influencers, που έχουν μικρότερο, αλλά πιο αφοσιωμένο κοινό.

(Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας → Διαφημίσεις VS Influencers)

#4 Video Marketing & Lives

Χάρη στο TikTok, όλοι έχουμε καταλάβει τη δύναμη του Video Marketing! Το βίντεο είναι το πιο δυνατό εργαλείο για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού και να χτίσετε μια πραγματική σχέση μαζί του.

Από την εμπειρία μας ως digital marketing agency, έχουμε δει ότι τα lives είναι ακόμα πιο αποτελεσματικά για τα Eshops. Είναι ίσως, ο πιο άμεσος τρόπος για να μιλήσετε με το κοινό σας και να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας.

Με ένα καλά οργανωμένο live, μπορείτε να κερδίσετε τη συμπάθεια και την εμπιστοσύνη των χρηστών, αλλά και να ανεβάσετε άμεσα τις πωλήσεις σας, ειδικά αν συμπεριλάβετε αποκλειστικές προσφορές ή κάνετε παρουσίαση των προϊόντων.

Όλα αυτά δεν έχουν καμία σημασία αν…

Το eshop σας δεν είναι γρήγορο, όμορφο και λειτουργικό. 

Φανταστείτε για ένα λεπτό να έχετε επενδύσει ένα σημαντικό ποσό σε influencers ή διαφημίσεις και να έρχονται εκατοντάδες επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, αλλά: 

✘ το site σας κάνει πολλή ώρα να φορτώσει

✘ δεν μπορούν να βρουν εύκολα τα προϊόντα που είδαν νωρίτερα 

✘ το checkout τους φαίνεται απίστευτα περίπλοκο

Όλη η προσπάθεια προώθησης και τα χρήματα σας πέφτουν στο κενό. 

Για να το αποφύγετε, πρωτίστως φροντίστε να επενδύσετε σωστά στην κατασκευή του eshop σας, καθώς αυτό θα είναι η βάση για κάθε ενέργεια online marketing

Να θυμάστε…

Δεν υπάρχουν σωστές και λάθος επιλογές διαφήμισης προϊόντων, αλλά εκείνες που ταιριάζουν καλύτερα σε εσάς. Σκεφτείτε που βρίσκεται το κοινό σας και ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να το προσεγγίσετε για να ορίσετε τη στρατηγική σας. 

Όλη η online επιτυχία σας, ωστόσο, εξαρτάται από το πρώτο βήμα: ένα λειτουργικό και ελκυστικό eshop.