case study
Η δημιουργία του brand της Ζαχαριάδης Κατασκευαστική, μιας σύγχρονης κατασκευαστικής εταιρείας, ήταν μια διαδικασία που απαιτούσε στρατηγική σκέψη και δημιουργική προσέγγιση.
Ξεκινήσαμε με εκτενή έρευνα της αγοράς, αναλύοντας τις τάσεις και τις ανάγκες στον τομέα των κατασκευών, προκειμένου να καθορίσουμε το μοναδικό προσανατολισμό της εταιρείας.
Καθορίσαμε τις βασικές αξίες της εταιρείας: καινοτομία, ποιότητα και αξιοπιστία. Δημιουργήσαμε μια μοντέρνα και επαγγελματική εταιρική ταυτότητα που αντικατοπτρίζει την τεχνογνωσία και την προσήλωση στην ποιότητα.