Εξερευνήστε πώς αλληλοεπιδρούν οι Gen Zers και Millennials με εταιρίες στα κανάλια επικοινωνίας, τη σημασία των brand values και τις μορφές εξατομικευμένης αλληλεπίδρασης που εκτιμούν περισσότερο οι νεότερες γενιές.
Βρείτε τα σωστά κανάλια επικοινωνίας
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα ψηφιακά κανάλια είναι σημαντικά για τις νεότερες γενιές. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις Η.Π.Α., υπολογίζεται ότι κάθε άτομο δαπανά περισσότερες από 1.500 ώρες ετησίως στα Social Media. Αυτό ισοδυναμεί με περισσότερες από 4 ώρες ημερησίως. Οι ώρες, λοιπόν που καταναλώνουμε στο διαδίκτυο συνολικά είναι ακόμη περισσότερες.
Φυσικά ο χρόνος αυτός αυξάνεται για τις νεότερες ηλικίες. Μάλιστα, η “Γενιά Ζ” (ηλικίας 18–24) περνά περισσότερες από 8 ώρες ημερησίως online! Δεδομένης αυτής της συμπεριφοράς, διαπιστώνεται ότι το κινητό αποτελεί πλέον ισχυρό μέσο διασύνδεσης της εταιρίας με τις νεότερες γενιές.
Η “Γενιά Ζ” (ηλικίας 18–24) και η “Γενιά Υ” (ηλικίας 25–38) αφιερώνει αρκετό χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μεγάλο μέρος του οποίου στο Facebook. Έχει διαπιστωθεί πως τα προϊόντα του Facebook (Facebook.com, Instagram, WhatsApp, Messenger κ.λ.π.) επηρεάζουν την ευαισθητοποίηση της νεότερης γενιάς ως προς τα κίνητρα και τα brand values μιας εταιρίας και ωφελούν ακόμα και στην προώθησή της από το προφίλ των χρηστών στο Facebook.
Συνδεθείτε με νεότερες γενιές μέσω αξιών επωνυμίας (brand values)
Για τις νεότερες γενιές, η αυθεντικότητα και η επιμονή στις αξίες κάποιου είναι σημαντικές. Αυτά τα χαρακτηριστικά επεκτείνονται επίσης στο πώς αισθάνονται για τις επωνυμίες και πώς οι τελευταίες αντιπροσωπεύουν τα πιστεύω και τις αξίες τους (brand values). Ειδικότερα, η “Γενιά Z” αναμένει ότι οι εταιρίες θα αναβιώσουν τις αξίες τους και θα συμβάλλουν διαρκώς στην κοινωνία.
Ένας τρόπος με τον οποίο ένα brand μπορεί να δημιουργήσει σημαντικές συνδέσεις με τις νεότερες γενιές στο διαδίκτυο είναι να είναι ανοιχτό και διάφανο σχετικά με τις αξίες που αντιπροσωπεύει. Τα brand values αποτελούν πλέον αναπόσπαστο και απαραίτητο τμήμα της δημιουργίας εταιρικής ταυτότητας. Για παράδειγμα, αφού μάθουν για τις αξίες μιας εταιρίας, οι καταναλωτές της “Γενιάς Ζ” είναι πιθανότερο να παροτρύνουν και άλλους ώστε να ανακαλύψουν το brand. Είναι επίσης, έως και 1,5 φορές πιθανότερο να ενθαρρύνουν τους άλλους να ανακαλύψουν την εταιρία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφού μάθουν για τις αξίες της (brand values).
Δημιουργήστε μια πιο αποτελεσματική και εξατομικευμένη εμπειρία με τον πελάτη
Οι τακτικές που επικεντρώνονται στην εξατομικευμένη αλληλεπίδραση των εταιριών με τις νεότερες γενιές είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές. Ωστόσο, οι γενιές διαφέρουν σε αυτό που προτιμούν. Το digital marketing και το community management οφείλουν πλέον να προσαρμόζονται πλήρως στις αξίες του κοινού και να υιοθετούν πιο κοινωνική προσέγγιση.
Για παράδειγμα, ενώ η “Γενιά Ζ” τείνει να προτιμά την υποστήριξη πελατών μέσω μηνυμάτων, η “Γενιά Υ” συχνά επιλέγει την άμεση αλληλεπίδραση στη σελίδα της εταιρίας. Τέλος, η φύση των δεδομένων που είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προκειμένου να λάβουν την εξατομικευμένη εμπειρία, διαφέρει.
Πηγή: Facebook for Business