fbpx

Πώς τα brand values βοηθούν να συνδεθείτε καλύτερα με τις νέες γενιές

Πώς τα brand values βοηθούν να συνδεθείτε καλύτερα με τις νέες γενιές

Εξερευνήστε πώς αλληλοεπιδρούν οι Gen Zers και Millennials με εταιρίες στα κανάλια επικοινωνίας, τη σημασία των brand values και τις μορφές εξατομικευμένης αλληλεπίδρασης που εκτιμούν περισσότερο οι νεότερες γενιές.

Βρείτε τα σωστά κανάλια επικοινωνίας

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα ψηφιακά κανάλια είναι σημαντικά για τις νεότερες γενιές. Στο τέλος του 2018, άτομα κάτω των 35 ετών ξόδεψαν συνολικά 21,1 δισεκατομμύρια ώρες σε κινητά, σε σύγκριση με 16 δισεκατομμύρια ώρες σε ζωντανό τηλεοπτικό πρόγραμμα. Εκτιμάται λοιπόν ότι η «Γενιά Ζ» (ηλικίας 18–24) αφιερώνει πάνω από 4 ώρες την ημέρα στο κινητό έναντι λιγότερο από 1,5 ώρα την ημέρα στην τηλεόραση. Δεδομένης αυτής της συμπεριφοράς, διαπιστώνεται ότι το κινητό αποτελεί πλέον ισχυρό μέσο διασύνδεσης της εταιρίας με τις νεότερες γενιές.

Η «Γενιά Υ» (ηλικίας 18–24) και η «Γενιά Ζ» (ηλικίας 25–38) αφιερώνει αρκετό χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μεγάλο μέρος του οποίου στο Facebook. Έχει διαπιστωθεί πως τα προϊόντα του Facebook (Facebook.com, Instagram, WhatsApp, Messenger κ.λ.π.) επηρεάζουν την ευαισθητοποίηση της νεότερης γενιάς ως προς τα κίνητρα και τα brand values μιας εταιρίας  και ωφελούν ακόμα και στην προώθησή της από το προφίλ των χρηστών στο Facebook.

Συνδεθείτε με νεότερες γενιές μέσω αξιών επωνυμίας (brand values)

Για τις νεότερες γενιές, η αυθεντικότητα και η επιμονή στις αξίες κάποιου είναι σημαντικές. Αυτά τα χαρακτηριστικά επεκτείνονται επίσης στο πώς αισθάνονται για τις επωνυμίες και πώς οι τελευταίες αντιπροσωπεύουν τα πιστεύω και τις αξίες τους (brand values). Ειδικότερα, η «Γενιά Z» αναμένει ότι οι εταιρίες θα αναβιώσουν τις αξίες τους, καθώς και θα συμβάλλουν διαρκώς στην κοινωνία.

Ένας τρόπος με τον οποίο ένα brand μπορεί να δημιουργήσει σημαντικές συνδέσεις με τις νεότερες γενιές στο διαδίκτυο είναι να είναι ανοιχτό και διάφανο σχετικά με τις αξίες που αντιπροσωπεύει. Για παράδειγμα, αφού μάθουν για τις αξίες μιας εταιρίας, οι καταναλωτές της «Γενιάς Ζ» είναι πιθανότερο να παροτρύνουν και άλλους ώστε να ανακαλύψουν το brand από ότι θα έκανε ο μέσος καταναλωτής. Είναι επίσης, έως και 1,5 φορές πιθανότερο να ενθαρρύνουν τους άλλους να ανακαλύψουν την εταιρία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφού μάθουν για τις αξίες της (brand values).

Meaning of brand values for Gene Z and Millennials

Πιθανότητα αγοράς όταν οι αξίες εταιρίας (brand values) και κοινού συμβαδίζουν

 

Δημιουργήστε μια πιο αποτελεσματική και εξατομικευμένη εμπειρία με τον πελάτη

Οι τακτικές που επικεντρώνονται στην εξατομικευμένη αλληλεπίδραση των εταιριών με τις νεότερες γενιές είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές. Ωστόσο, οι γενιές διαφέρουν σε αυτό που προτιμούν.

Για παράδειγμα, ενώ η «Γενιά Ζ» τείνει να προτιμά την υποστήριξη πελατών μέσω μηνυμάτων, η «Γενιά Υ» συχνά επιλέγει την άμεση αλληλεπίδραση στη σελίδα της εταιρίας. Τέλος, η φύση των δεδομένων που είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προκειμένου να λάβουν την εξατομικευμένη εμπειρία, διαφέρει.

 

Πηγή: Facebook for Business