Cactus Web

11 λόγοι για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σημαντικό για τα brands

Οι καταναλωτές έχουν γίνει ψηφιακοί. Περιηγούνται, ερευνούν, ψωνίζουν, εργάζονται και μοιράζονται περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σημαντικό επειδή συνδέει τα brands με τους καταναλωτές όταν αυτοί είναι πιο δεκτικοί.

Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα, τους πελάτες και τα έσοδα με έναν κλιμακούμενο και ταυτόχρονα οικονομικά αποδοτικό τρόπο.
Η τεχνολογία άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν, αξιολογούν και αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες, γεγονός που έχει ενισχύσει τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Οι διαδικτυακές διαφημίσεις είναι οι νέες διαφημιστικές πινακίδες, τα podcast είναι το νέο ραδιόφωνο και τα πάντα τροφοδοτούνται από την τεχνητή νοημοσύνη.
Ζούμε, εργαζόμαστε, συνδεόμαστε, χαλαρώνουμε, μαθαίνουμε και αγοράζουμε online.

Το αποτελεσματικό ψηφιακό μάρκετινγκ είναι πλέον αδιαπραγμάτευτο για τις μάρκες που θέλουν να βρίσκονται εκεί όπου βρίσκονται οι πελάτες τους.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τη σημασία των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ και πώς μπορούν να οδηγήσουν στην απόλυτη επιτυχία της μάρκας σας.

1.Αυξημένη αναγνωρισιμότητα της μάρκας μέσα απο το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Για να αποκτήσετε νέους πελάτες, είναι απαραίτητο να επεκτείνετε πρώτα την εμβέλειά σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας. Μια στιβαρή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σας βοηθά να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο κοινό πιο γρήγορα και αποτελεσματικά από ό,τι οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλαπλά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ για να επεκτείνετε τη διαδικτυακή παρουσία της μάρκας σας, όπως

Μηχανές αναζήτησης
Βίντεο
Μάρκετινγκ επιρροής
Podcasts
Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
Διαδικτυακά σεμινάρια
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Προγραμματισμένη διαφήμιση
Μάρκετινγκ θυγατρικών
Διαφημίσεις pay-per-click (PPC)
Ίσως το πιο σημαντικό, το ψηφιακό μάρκετινγκ μειώνει το συνολικό κόστος μάρκετινγκ και ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας.

Εάν η κύρια στρατηγική μάρκετινγκ σας είναι η τηλεοπτική και η έντυπη διαφήμιση, ο μόνος τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα είναι να αυξήσετε τη διαφημιστική σας δαπάνη.

Ωστόσο, μπορείτε να προσεγγίσετε νέα κοινά με πολλαπλά δωρεάν ή χαμηλού κόστους κανάλια, αν χρησιμοποιήσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ. Μπορείτε επίσης να εκτελέσετε δοκιμές Α/Β για να προσδιορίσετε ποια κανάλια είναι πιο αποτελεσματικά. Αφού προσδιορίσετε τα κανάλια με την υψηλότερη απόδοση της επένδυσης (ROI), μπορείτε να διαθέσετε μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού σας αναλόγως.

2.To ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να προσφέρει χαμηλότερο κόστος απόκτησης πελατών (CAC)

Ένα κρίσιμο πλεονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι σας επιτρέπει να αποκτάτε νέους πελάτες με χαμηλότερο κόστος από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Το κόστος απόκτησης πελατών (CAC) αντιπροσωπεύει το συνολικό χρηματικό ποσό που δαπανά κατά μέσο όρο η επιχείρησή σας για την απόκτηση ενός νέου πελάτη.

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ μειώνει το κόστος απόκτησης με τους ακόλουθους τρόπους, επιτρέποντάς σας να:

Να στοχεύετε τα πιο συναφή κοινά
Να διαμορφώνετε μηνύματα με αποτελεσματική απήχηση
Να δημιουργήσετε υψηλής ποιότητας leads
Βελτίωση των ποσοστών μετατροπής στον ιστότοπο
Ενεργοποίηση εκστρατειών επαναστόχευσης
Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση εκστρατειών σε πραγματικό χρόνο
Αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών μάρκετινγκ
Εν κατακλείδι: μια καλά εκτελεσμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σας βοηθά να αποκτήσετε πελάτες, μειώνοντας παράλληλα το συνολικό κόστος απόκτησης.

3. Αυτοματοποίηση δραστηριοτήτων από το ψηφιακό μάρκετινγκ

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σημαντικό είναι ότι σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε πολλές από τις δραστηριότητες μάρκετινγκ. Αυτό σας βοηθάει να εκτελείτε τις εκστρατείες μάρκετινγκ ταχύτερα. Σας επιτρέπει επίσης να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ και να εξοικονομήσετε προσπάθεια, πόρους και κόστος. Όλα αυτά συμβάλλουν στη μείωση του CAC που περιγράφεται παραπάνω.

Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ σας επιτρέπει να φροντίζετε περισσότερους leads με συνέπεια. Ταυτόχρονα, σας βοηθά να απελευθερώσετε πόρους, ώστε να μπορείτε να αφιερώσετε χρόνο σε προσπάθειες μάρκετινγκ που είναι πιθανότερο να παράγουν μετατροπές, πωλήσεις και επαναλαμβανόμενες αγορές. Συνολικά, η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ είναι ένα δομικό στοιχείο για την κλιμάκωση του μάρκετινγκ σας.

Ορισμένοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τις δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:

Προγραμματίστε εκ των προτέρων τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Αυτοματοποιήστε την παράδοση ακολουθιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Διασώσετε τα εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών
Δημιουργήστε ροές εργασίας για να αυτοματοποιήσετε τη βαθμολόγηση των leads, την ανατροφή των leads, την παρακολούθηση των πελατών κ.λπ.

4.Απο το ψηφιακό μάρκετινγκ προκύπτει εύκολη εξατομίκευση και προσαρμογή.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να εξατομικεύετε και να προσαρμόζετε τις εκστρατείες μάρκετινγκ για να στοχεύετε σε συγκεκριμένα τμήματα κοινού καθώς και σε μεμονωμένους πελάτες. Αντί να στοχεύετε σε ευρύ, ασαφές, γενικό κοινό, μπορείτε να εστιάσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ στα δημογραφικά στοιχεία και τις ομάδες που ενδιαφέρονται περισσότερο για τα μηνύματά σας.

Τα First-party data είναι σημαντικά επειδή σας βοηθούν να τμηματοποιείτε τα κοινά και να δημιουργείτε συγκεκριμένο περιεχόμενο για κάθε ομάδα. Εκτός από τα δεδομένα πρώτου μέρους που συλλέγετε, μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε δεδομένα δεύτερου ή τρίτου μέρους.

Αφού συγκεντρώσετε τα δεδομένα, δημιουργήστε λεπτομερή κοινά και προσαρμοσμένες καμπάνιες μάρκετινγκ για κάθε ένα από αυτά. Στη συνέχεια, εξατομικεύστε περαιτέρω τις καμπάνιες σας με βάση τα εκφρασμένα ενδιαφέροντα ή τη διαδικτυακή συμπεριφορά κάθε ατόμου. Ως αποτέλεσμα, κάθε πελάτης αισθάνεται ότι λαμβάνει ένα εξατομικευμένο και σχετικό μήνυμα.

Όλη αυτή η προσαρμογή και εξατομίκευση οδηγεί συνήθως σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.

Για παράδειγμα, μια μάρκα ομορφιάς που εξυπηρετεί πολλαπλά κοινά θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το ψηφιακό μάρκετινγκ για να δημιουργήσει ξεχωριστές καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και περιεχομένου για κάθε κοινό-στόχο.

Μια καμπάνια θα μπορούσε να εστιάζει σε προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας για γυναίκες ηλικίας 20 ετών. Μια άλλη μπορεί να εστιάζει σε προϊόντα μακιγιάζ για γυναίκες ηλικίας 30 ετών.

Κάθε τμήμα του κοινού λαμβάνει ψηφιακά μέσα που είναι σχετικά με αυτό, οδηγώντας σε αυξημένο ενδιαφέρον, δέσμευση, μετατροπές και πωλήσεις.

5.Το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει Βελτιωμένη παραγωγή leads

Το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα όσον αφορά τη δημιουργία lead. Η μετάβαση στην ψηφιακή τεχνολογία διευκολύνει τους δυνητικούς πελάτες να βρουν την επωνυμία σας, να μάθουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και τελικά να γίνουν ένα lead στο pipeline σας.

Για παράδειγμα, μέσω αποτελεσματικών στρατηγικών βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τις πιθανότητες ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται κοντά στην κορυφή των SERPs για σχετικές λέξεις-κλειδιά. Αυτό θέτει με οικονομικά αποδοτικό τρόπο την επωνυμία σας μπροστά σε πελάτες που αναζητούν ενεργά αυτό που προσφέρετε – αυξάνοντας την πιθανότητα να γίνουν lead.

Πριν αποφασίσουν αν θα αγοράσουν ή όχι ένα προϊόν, το 53% των αγοραστών στις ΗΠΑ πραγματοποιούν έρευνα χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης και περίπου το 32% όλων των κλικ πηγαίνουν στο κορυφαίο αποτέλεσμα αναζήτησης στο Google.

Όσο πιο ψηλά εμφανίζονται οι σελίδες του ιστοτόπου σας στις σχετικές αναζητήσεις, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες οι επισκέπτες σας να μετατραπούν σε leads και τελικά σε πελάτες.

Οι εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ αποτελούν επίσης έναν εξαιρετικό τρόπο για τη δημιουργία leads, διασφαλίζοντας ότι οι σωστοί άνθρωποι βλέπουν το μήνυμά σας τη σωστή στιγμή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλαπλά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ για να το πετύχετε αυτό, όπως SEO, μάρκετινγκ περιεχομένου, ψηφιακές διαφημίσεις, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλα.

6.Tο ψηφιακό μάρκετινγκ βελτιώνει τη φήμη της μάρκας

Λίγα πράγματα είναι πιο σημαντικά από τη φήμη της μάρκας σας. Περίπου το 91% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια μάρκα με θετικές κριτικές στο διαδίκτυο. Ενώ το 82% επιβεβαιώνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσει από έναν οργανισμό με αρνητικές κριτικές.

Στο σημερινό ψηφιακό περιβάλλον, μερικές κακές κριτικές ή κάποια αρνητική δημοσιότητα μπορεί να κοστίσουν εκατομμύρια σε πωλήσεις μιας μάρκας. Για παράδειγμα, το 85% των πελατών αντιμετωπίζουν τις διαδικτυακές αξιολογήσεις με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν τις συστάσεις από στόμα σε στόμα.

Μια κακή διαδικτυακή φήμη είναι δύσκολο να ξεπεραστεί. Το 2017, αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα βίντεο με έναν επιβάτη να αποβιβάζεται με τη βία από μια πτήση της United Airlines. Αυτό ουσιαστικά έσπασε το διαδίκτυο, συγκεντρώνοντας γρήγορα πάνω από 100 εκατομμύρια προβολές. Στη συνέχεια, το διαδίκτυο κατακλύστηκε από memes και μαύρο χιούμορ, επιτιθέμενο στην αεροπορική εταιρεία. Ο αντίκτυπος έκανε τη United Airlines να χάσει πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία.

Ένα από τα βασικά οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επηρεάσει θετικά τη φήμη της μάρκας σας. Για παράδειγμα, το αποτελεσματικό SEO σάς επιτρέπει να ελέγχετε την πρώτη σελίδα της Google για κρίσιμες λέξεις-κλειδιά της μάρκας, εξισορροπώντας τυχόν αρνητικότητα που μπορεί να υπάρχει στο διαδίκτυο.

Τα εργαλεία μάρκετινγκ που επιτρέπουν την παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε τις αναφορές της μάρκας σας ή των λέξεων-κλειδιών. Στη συνέχεια, μπορείτε να ανταποκριθείτε γρήγορα σε τυχόν αρνητικές αναφορές πριν ξεφύγει οτιδήποτε από τον έλεγχο.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία και μάρκετινγκ περιεχομένου για να παρέχετε στο κοινό σας πολλές θετικές διαδικτυακές εμπειρίες σε όλα τα κανάλια. Στη συνέχεια, καθοδηγήστε τους πελάτες να αφήσουν θετικές διαδικτυακές κριτικές.

7. Στοχεύστε σε ολόκληρο το marketing funnel

Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να στοχεύσετε σε κάθε στάδιο του marketing funnel
(TOFU, MOFU, BOFU) πολύ πιο εύκολα από ό,τι με το offline marketing .

Για το top-of-the-funnel (TOFU), εκτελέστε καμπάνιες που προσελκύουν το ενδιαφέρον συγκεκριμένων κοινών. Το μείγμα της αγοράς σας θα μπορούσε να περιλαμβάνει SEO, ψηφιακές δημόσιες σχέσεις και content μάρκετινγκ.

το ψηφιακό μάρκετινγκ

Εάν ο στόχος σας είναι να καλλιεργήσετε τις ενδιαφερόμενες προοπτικές μέχρι να είναι έτοιμες να αγοράσουν από εσάς, μια καμπάνια middle-of-the-funnel (MOFU) μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε ακριβώς αυτό. Συμπεριλάβετε στο μείγμα MOFU webinars, white papers, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και leads για τις ροές εργασίας, καθώς και διαφημιστικές εκστρατείες επαναστόχευσης.

Και αν θέλετε να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής, την αφοσίωση των πελατών και τις επαναλαμβανόμενες αγορές, το μάρκετινγκ bottom-of-the-funnel (BOFU) μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό. Το μείγμα αγοράς BOFU μπορεί να περιλαμβάνει online υπολογιστές, διαφημίσεις, κουπόνια, προγράμματα πιστότητας, upsells, cross-sells και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την αγορά.

Για να δημιουργήσετε μια σταθερή ροή leads και να τους μετατρέπετε σε πωλήσεις, απευθυνθείτε σε κάθε στάδιο του funnel μετατροπής. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι τόσο σημαντικό επειδή αποτελεί μια ισχυρή full-funnel marketing στρατηγική .

8.Το ψηφιακό μάρκετινγκ σας βοηθά να προσεγγίστε τους πελάτες που είναι έτοιμοι να δράσουν

Το ψηφιακό μάρκετινγκ σας φέρνει σε θέση να προσεγγίσετε πελάτες που είναι έτοιμοι να δράσουν. Ανάλογα με το πού βρίσκονται στο ‘ταξίδι’ του πελάτη, μπορεί να θέλουν να εγγραφούν για μια δωρεάν δοκιμή ή να ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες. Ή, ίσως έχουν ήδη αγοράσει και ίσως θέλουν να συστήσουν έναν φίλο με αντάλλαγμα μια έκπτωση.

Ανεξάρτητα από το στάδιο στο οποίο βρίσκονται, το διαδικτυακό μάρκετινγκ πείθει τους δυνητικούς πελάτες να προβούν στις ενέργειες που θέλετε.

Για να προσεγγίσετε τους πελάτες που είναι έτοιμοι να αγοράσουν, μπορείτε:

Στοχεύστε σε λέξεις-κλειδιά BOFU
Να προσφέρετε δωρεάν δοκιμές ή εκπτώσεις
Να προσφέρετε επιδείξεις προϊόντων ή διαβουλεύσεις
Να συμπεριλάβετε κλήσεις προς δράση (CTA) στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
Να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να στοχεύσετε κοινά που μοιάζουν με εσάς.

Για να προσεγγίσετε τους πελάτες που αναζητούν περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε:

Να απαντάτε σε συνήθεις ερωτήσεις σε αναρτήσεις ιστολογίου ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Να δημιουργήσετε χρήσιμους οδηγούς, ηλεκτρονικά βιβλία, διαδικτυακά σεμινάρια ή άλλους πόρους.
Να παράγετε χρήσιμα βίντεο
Να χρησιμοποιήσετε το SEO για να στοχεύσετε σε λέξεις-κλειδιά TOFU και MOFU
Με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, υπάρχει συχνά ένα σημαντικό κενό μεταξύ της στιγμής που ένας πελάτης βλέπει το μήνυμά σας και της στιγμής που ενεργεί. Το ψηφιακό μάρκετινγκ σας επιτρέπει με μοναδικό τρόπο να προσεγγίσετε πελάτες που είναι έτοιμοι να δράσουν τώρα, σε πραγματικό χρόνο.

το ψηφιακό μάρκετινγκ

9.Το ψηφιακό μάρκετινγκ παρέχει εξελιγμένη παρακολούθηση και μέτρηση

Για να επιτύχετε θετικό ROI μάρκετινγκ, καθορίστε βασικές μετρήσεις και παρακολουθήστε τις επιδόσεις. Αυτό σας επιτρέπει να προσδιορίσετε ποιες καμπάνιες και κανάλια είναι πιο αποτελεσματικά, ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε το συνολικό σχέδιο μάρκετινγκ.

Σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση (ραδιόφωνο, έντυπες διαφημίσεις, διαφημιστικές πινακίδες κ.λπ.), το ψηφιακό μάρκετινγκ σας επιτρέπει να παρακολουθείτε κάθε πτυχή του μάρκετινγκ σας.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε πόσοι χρήστες του διαδικτύου είδαν ή έκαναν κλικ σε μια ψηφιακή διαφήμιση. Μπορείτε να προσδιορίσετε ποιοι τύποι ψηφιακού μάρκετινγκ μετατρέπονται καλύτερα και αν το κοινό σας προτιμά τα smartphones ή τους επιτραπέζιους υπολογιστές. Με όλα αυτά τα δεδομένα, υπολογίστε την απόδοση επένδυσης (ROI) των διαφόρων καναλιών και προσδιορίστε ποιες καμπάνιες έχουν τις υψηλότερες επιδόσεις.

Με τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ, είστε σε θέση να προσαρμόζετε τις καμπάνιες σας σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώνετε τα αποτελέσματα. Εάν μια συγκεκριμένη διαφήμιση αποδίδει ελάχιστα, τότε εκτελέστε μια δοκιμή α/β με εναλλακτικές εκδόσεις. Ή αν μια σελίδα προορισμού δεν μετατρέπει καλά, τότε δοκιμάστε διαφορετικές εκδόσεις της σελίδας μέχρι να βρείτε αυτή που έχει απήχηση στους επισκέπτες.

Υπάρχουν αμέτρητα εργαλεία για την παρακολούθηση και τη μέτρηση της συμπεριφοράς των χρηστών, της δέσμευσης και των διαδρομών μετατροπής. Για παράδειγμα, το Google Analytics μπορεί να αποδώσει τιμές σε δολάρια στους επισκέπτες με βάση τα στοιχεία πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Και το λογισμικό ανάλυσης συμπεριφοράς, όπως το Mouseflow, μπορεί να αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με τη δέσμευση στη σελίδα ή τα conversion funnels .

10. Προσαρμοστείτε στη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των πελατών

Η συμπεριφορά των πελατών αλλάζει διαρκώς και αυτό σημαίνει ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ σας θα πρέπει να εξελίσσονται. Αν δεν συμβαδίζετε με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, τότε οι δραστηριότητες μάρκετινγκ σας μπορεί να γίνουν ξεπερασμένες και αναποτελεσματικές.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ σας επιτρέπει να προσαρμοστείτε σε αυτές τις αλλαγές με στρατηγικές συμπεριφορικού μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, με την πανδημία, πολλοί καταναλωτές μετατόπισαν την αγοραστική τους συμπεριφορά σε ψηφιακή πρώτα. Αυτό σήμαινε ότι οι έμποροι σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων έπρεπε να μετατοπίσουν τους προϋπολογισμούς από το offline μάρκετινγκ προς το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Ή μπορεί να παρατηρήσετε ότι ένα συγκεκριμένο κανάλι, όπως η διαφήμιση PPC, γίνεται λιγότερο αποτελεσματικό. Με το διαδικτυακό μάρκετινγκ, μπορείτε να προσαρμόσετε γρήγορα τη στρατηγική σας και να αρχίσετε να επενδύετε περισσότερο στο μάρκετινγκ περιεχομένου, για παράδειγμα.

11. Κλιμακώστε το μάρκετινγκ σας

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι εξισώνει τους όρους ανταγωνισμού και σας επιτρέπει να κλιμακώνετε τις προσπάθειές σας καθώς αναπτύσσεστε. Στην πραγματικότητα, ακόμη και οι έμπειροι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις μπορούν να βρουν τα μέσα για να ανταγωνιστούν τους γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Amazon, με το σωστό σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ στη θέση του.

Από την άλλη πλευρά, το παραδοσιακό μάρκετινγκ, όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή οι έντυπες διαφημίσεις, μπορεί να είναι δύσκολο και δαπανηρό να κλιμακωθούν. Επιπλέον, αν λειτουργείτε πολλαπλές τοποθεσίες με τούβλα, υπάρχει απλώς ένα φυσικό εμπόδιο για τη γρήγορη κλιμάκωση.

Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, όμως, μπορείτε να επεκτείνετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ με πολύ πιο απρόσκοπτο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε ισχυρές στρατηγικές SEO για να καταταγείτε σε νέες περιοχές ή για νέες λέξεις-κλειδιά και να ξεκινήσετε διαφημίσεις σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να στοχεύσετε σε ακροατήρια που δεν είχαν προσεγγιστεί προηγουμένως.

Ή να ατομικοποιήσετε το περιεχόμενό σας για μεγαλύτερη εμβέλεια κοινού και να διπλασιάσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το διαδικτυακό μάρκετινγκ για να εισέλθετε σε νέες γεωγραφικές αγορές και να προσελκύσετε νέους πελάτες από διαφορετικά μέρη του κόσμου.

Επειδή ένα σημαντικό μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να αυτοματοποιηθεί, μπορείτε να επεκταθείτε με λιγότερο χρόνο και προσπάθεια από ό,τι θα κάνατε διαφορετικά. Όλα αυτά υπογραμμίζουν τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στον σημερινό κόσμο και σας δίνουν τη δυνατότητα να πετύχετε περισσότερα με χαμηλότερο CAC. Αρκετά ισχυρός συνδυασμός για την επωνυμία σας!

Για συμπληροματικές πληροφορίες και στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε η Cactus είναι στη διάθεση σας για να σας κατατοπίσει ανάλογα τις ανάγκες σας .

πηγή: