fbpx

Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ θα απογειώσει την επιχείρησή σας

Πώς το ψηφιακό μάρκετινγ θα απογειώσει την επιχείρησή σας

Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ θα απογειώσει την επιχείρησή σας

Το ψηφιακό μάρκετινγκ ήρθε για να μείνει. Αν θέλετε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας, αυτό είναι που πρέπει να κάνετε. Οι διαφημίσεις σε εφημερίδες, περιοδικά και ραδιόφωνο εξακολουθούν να είναι αποτελεσματικές ως ένα επίπεδο για τις μικρές επιχειρήσεις, αλλά ας το παραδεχτούμε – αυτά τα μέσα παλιάς σχολής δε φτάνουν ούτε στο ελάχιστο την απόδοση των SEO, social media marketing, marketing Pay Per Click (PPC) ή άλλες μορφές ψηφιακού περιεχομένου.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι προσβάσιμο και μάλιστα όταν γίνεται σωστά, είναι πιο οικονομικό και αποδοτικό. Αλλά σίγουρα δεν είναι απλό. Δεν μπορείτε απλώς να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα WordPress, μια σελίδα Facebook ή μια καμπάνια AdWords και να περιμένετε να καρποφορήσουν. Όπως όλα τα πράγματα, το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει πολλά μυστικά μονοπάτια για το δρόμο προς την επιτυχία. Μάλιστα, μερικά από αυτά τα μονοπάτια εξελίσσονται συνεχώς με την τεχνολογία. Αυτό μερικές φορές μπορεί να είναι αφόρητο για τις μικρές επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους να ενισχύσουν τις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ.

Ο καταιγισμός πληροφοριών που δέχεστε καθημερινά σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να σας εξαντλούν, αλλά μην ανησυχείτε. Η ομάδα της Cactus θα σας παραθέσει 6 εύκολες και σύντομες συμβουλές για το ψηφιακό μάρκετινγκ που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

1. Προτρέψτε το κοινό σας σε δράση (Call-to-action)

«Λάβε συμμετοχή τώρα!», «Ζήτησε προσφορά!», «Εγγράψου τώρα!», «Book now!» είναι μερικά παραδείγματα Call-to-action. Καμία καμπάνια ψηφιακoύ μάρκετινγκ δεν είναι ολοκληρωμένη χωρίς να παροτρύνει το κοινό της για δράση. Ο σκοπός του CTA είναι απλός – να δώσει στους χρήστες μια σαφή οδηγία που τους κατευθύνει στην αγορά των προϊόντων/υπηρεσιών σας. Στο ψηφιακό μάρκετινγκ οι παροτρύνσεις για δράση είναι σημαντικές για όλες τις μορφές του με γνώμονα τον αγοραστή, είτε δημιουργείτε Google Ads είτε Facebook Ads. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το CTA ώστε να συνδέσει την επιχείρησή σας με το slogan σας.

2. Να είστε γρήγοροι όσο αφορά το ψηφιακό μάρκετινγκ

Ψηφιακό μάρκετινγκ: Μέσος όρος χρόνου σε κινητά εβδομαδιαίως

Γνωρίζατε ότι ο μέσος άνθρωπος ελέγχει το κινητό του περισσότερες από 1.500 φορές την εβδομάδα; Σύμφωνα με μια μελέτη της Tecmark, διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα κινητά τους για περισσότερες από τρεις ώρες την ημέρα για να εκτελέσουν περισσότερες από 221 καθημερινές εργασίες. Επιπρόσθετα, πίσω στο 2015 μια έρευνα της Microsoft αναφέρει ότι η μέση διάρκεια προσοχής του ατόμου ήταν 8 δευτερόλεπτα, η οποία είναι ισοδύναμη με αυτή ενός χρυσόψαρου. Συνεπώς, είναι απαραίτητο για έναν επιχειρηματία που έχει ψηφιακή παρουσία να είναι γρήγορος, ενδιαφέρον και πιεστικός στις στρατηγικές του. Ο χρόνος που διαθέτετε για να κάνετε συνδέσεις με πιθανούς πελάτες είναι μόλις λίγα δευτερόλεπτα όταν αφορά το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Το περιεχόμενο της καμπάνιας σας πρέπει να είναι ενδιαφέρον, άμεσο και αισθητικά απολαυστικό. Το βασικό σας μήνυμα θα πρέπει είτε να προκαλεί ισχυρά συναισθήματα στον αναγνώστη είτε να παρέχει αρκετά κίνητρα για να επισκεφθεί στην ιστοσελίδα σας. Κρατήστε το απλό, λοιτό και ενδιαφέρον. Δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε χώρος για πολυπλοκότητα.

3. Προσαρμόστε τις Landing Pages

Η δημιουργία μιας τέλειας διαφήμισης ή μιας ανάρτησης στο Facebook είναι μόνο το ένα μέρος της εξίσωσης – χρειάζεστε επίσης, μια σχετική σελίδα προορισμού (Landing Page). Είναι δελεαστικό να θέλετε οι διαφημίσεις σας, οι δημοσιεύσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο ψηφιακoύ μάρκετινγκ χρησιμοποιείτε να οδηγούν στην αρχική σας σελίδα. Αλλά πώς πιστεύετε ότι οι επισκέπτες σας θα αντιδράσουν εάν προσγειωθούν στην ιστοσελίδα σας και δεν μπορούν να βρουν ό, τι είναι αυτό που τους ενθάρρυνε να κάνουν κλικ;

Αφιερώστε επιπλέον χρόνο για να δημιουργήσετε σχετικές σελίδες για τις καμπάνιες σας. Εάν για παράδειγμα, διαθέτετε κατάστημα κηπουρικής και δημιουργείτε μια καμπάνια για τα καλύτερα λουλούδια που θα φυτέψετε το Μάρτιο, τότε συμπεριλάβετε ένα σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας με μια σελίδα όπου το περιεχόμενό της αφορά αυτό το θέμα. Με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες σας θα διατηρήσουν το ενδιαφέρον τους για το περιεχόμενό σας, αλλά και θα αισθανθούν πως αξιοποίησαν κατάλληλα το χρόνο τους. Οι άνθρωποι πλέον είναι ανυπόμονοι όταν αναζητούν πράγματα στο διαδίκτυο. Δώστε τους ακριβώς αυτό που θέλουν με τις κατάλληλες Landing Pages.

4. Επενδύστε σε όμορφες εικόνες

Το ρητό ότι «μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις» άλλωτε προσδιορίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ και άλλωτε όχι. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ψηφιακό μάρκετινγκ δεν υπάρχει υποκατάστατο για περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, το περιεχόμενο του χρειάζεται στοιχεία πολυμέσων για να τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων. Και όταν εξετάζετε τις επιλογές σας για περιεχόμενο πολυμέσων, η απόκτηση εικόνων υψηλής ποιότητας είναι πολύ πιο εύκολη από την παραγωγή βίντεο, κινούμενων σχεδίων ή γραφημάτων.

Οι υπέροχες φωτογραφίες της επιχείρησής σας, των υπαλλήλων σας, των προϊόντων σας και ακόμη και των πελατών σας είναι ανεκτίμητες. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε σε πληρωμένες και οργανικές social media marketing καμπάνιες. Μπορείτε επίσης, να τις χρησιμοποιήσετε σε παραδοσιακές μορφές μάρκετινγκ, όπως φυλλάδια και έντυπες διαφημίσεις.

Η καλύτερη επιλογή σας είναι να επενδύσετε σε μια επαγγελματική φωτογράφηση. Σίγουρα, μπορεί να τραβήξετε μερικές αξιοπρεπείς φωτογραφίες με το κινητό σας, αλλά οι επαγγελματικές φωτογραφίες θα αυξήσουν τη συνολική ποιότητα της ιστοσελίδα σας.

5. Να έχετε έντονη παρουσία στα social media

Δεν αρκεί απλώς να έχετε μια σελίδα στο Facebook. Ενημερώστε την τακτικά για να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να προσελκύσετε τους πιο πιστούς σας πελάτες. Μην περιορίζετε την παρουσία σας στο Facebook μόνο στην προώθηση πωλήσεων και ειδικών προσφορών (κάτι που είναι εξίσου χρήσιμο και σημαντικό).

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook για να προσθέσετε επιπλέον αξία στην επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ενημερώνετε το κοινό σας για το αντικείμενο εξειδίκευσής σας. Έτσι, το κοινό θα συνδέσει τον κλάδο ειδικότητάς σας με την επιχείρησή σας.

Τέλος, μην ξεχνάτε να απαντάτε σε σχόλια. Φανείτε ενθουσιασμένοι για την επικοινωνία σας και μην αποφεύγετε το διάλογο. Έχετε υπόψη πως ο τρόπος με τον οποίο απαντάτε σε αρνητικά σχόλια μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Να είστε πάντα ευγενικοί και να στέλνετε προσωπικά μηνύματα σε δυσαρεστημένους πελάτες για να μάθετε πώς μπορείτε να γίνετε καλύτεροι στην επικοινωνία σας και κατ’ επέκταση στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Γενικά, όταν δείχνετε στο κοινό σας ότι ενδιαφέρεστε και κυρίως ότι τους ακούτε βοηθάει την επιχείρησή σας να ανθίσει.

6. Κάντε σύμμαχό σας την τεχνολογία

Η τεχνολογία κινείται γρήγορα και καλό είναι ακολουθείτε τον ίδιο ρυθμό μαζί της. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι τα video streaming. Τα video streaming έχουν γίνει δημοφιλή κυρίως σε Facebook, Instagram και Twitter τον τελευταίο χρόνο. Έχετε παρουσιάσει ποτέ ένα μεγάλο εταιρικό γεγονός live streaming; Εάν όχι, ίσως ήρθε η στιγμή να κάνετε το επόμενο βήμα.

Όποια μέσα και αν χρησιμοποιείτε για το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, να σκέφτεστε πάντα τρόπους για να αξιοποιείτε στο μέγιστο την τεχνολογία. Οι πελάτες σας πιθανότατα να το κάνουν ήδη, εσείς γιατί να απουσιάζετε; Από όσα αναφέραμε σήμερα είναι καλό να συγκρατήσετε πως το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει πολλές μορφές (Social Media Marketing, Google Ads, Facebook Ads) στις οποίες δεν μπορείτε να διαπρέψετε εν μια νυκτί. Προσπαθείστε να μη χαθείτε ή αγχωθείτε από την πληθώρα πληροφοριών που δέχεστε σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ. Θυμηθείτε τις παραπάνω κατευθυντήριες γραμμές και αναλογιστείτε πώς θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στην επιχείρησή σας. Τότε μόνο θα καταφέρετε να αναδειχθείτε σε αυτόν τον πολύπλοκο και συνεχώς μεταβαλλόμενο χώρο του ψηφιακoύ μάρκετινγκ.

 

Πηγή: Main Street ROI