fbpx

Πώς να κάνετε την ιστοσελίδα σας – GDPR συμβατή

ιστοσελίδα gdpr

Πώς να κάνετε την ιστοσελίδα σας – GDPR συμβατή

Ιστοσελίδα GDPR

Ο Κανονισμός Γενικής Προστασίας Δεδομένων (GDPR) τέθηκε σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018. Ενώ πολλοί θεωρούν ότι πρόκειται για την «ημέρα της κρίσης» του μάρκετινγκ, είναι στην πραγματικότητα μια απλή διαδικασία υπό την προϋπόθεση ότι καταλαβαίνετε πώς να κάνετε την ιστοσελίδα σας GDPR συμβατή.

 

Το κίνητρο πίσω από τον κανονισμό της ΕΕ είναι να προστατεύσει τους καταναλωτές και τους πελάτες από τις αυξανόμενες παραβιάσεις των δεδομένων. Αρκετές μεγάλες επιχειρήσεις έχουν πέσει θύματα παραβιάσεων, συμπεριλαμβανομένων των eBay, Linkedin, Bupa και Zomato.

 

Οι δύο βασικοί παράγοντες του κανονισμού GDPR είναι απλοί: να διατηρούν τα δεδομένα των πελατών ασφαλή και να κάνουν τις επικοινωνίες μάρκετινγκ όσο το δυνατόν πιο σαφείς. Η μη τήρηση αυτών των προτύπων οδηγεί σε υψηλό πρόστιμο, το οποίο ανέρχεται από 500.000 ευρώ, έως 20 εκατ. Ευρώ ή 4% του ετήσιου κύκλου εργασιών. Παρακάτω σας εξηγούμε πώς να ενσωματώσετε αυτά τα θέματα και να συμμορφώνεστε με την ιστοσελίδας σας με το GDPR.

 

Online φόρμες επικοινωνίας

Σχεδόν όλες οι ιστοσελίδες έχουν μια φόρμα επικοινωνίας, είτε είστε χειρουργός τοπικού γιατρού, ασφαλιστική εταιρεία ή εστιατόριο – αυτός είναι ο απλούστερος τρόπος για τους επισκέπτες να επικοινωνούν απευθείας μαζί σας.

 

Για να διαμορφώσετε τη φόρμα επικοινωνίας σας σύμφωνα με το GDPR, μπορεί να σας βοηθήσει αν δικαιολογείτε γιατί ζητάτε οποιεσδήποτε λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, όταν ο χρήστης προσθέτει τον αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, βοηθά τις πληροφορίες να αναδυθούν λέγοντας «Έτσι θα επικοινωνήσουμε μαζί σας» ή κάτι παρόμοιο.

 

Κάτι υποχρεωτικό να προσθέσετε στη φόρμα επικοινωνίας σας έχει ένα τετραγωνίδιο για τους χρήστες για να επιβεβαιώσει ότι αποδέχονται τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας σας και τον τρόπο με τον οποίο συμφωνούν να επικοινωνήσουν.

 

Πρέπει να προστεθεί ένα άλλο τετραγωνίδιο εάν επιθυμείτε να στείλετε περισσότερες πληροφορίες μάρκετινγκ στον πελάτη. Αυτό το τετραγωνίδιο πρέπει να αφαιρεθεί όταν ξεκινήσει και θα χρειαστείτε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο για κάθε τύπο επικοινωνίας, είτε πρόκειται για μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μήνυμα κειμένου είτε για δημοσίευση.

 

Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Βασικό χαρακτηριστικό του κανονισμού GDPR είναι να διασφαλίσει ότι οι χρήστες ή οι χρήστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν λαμβάνουν ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε πρόκειται για εταιρείες που γνωρίζουν είτε δεν γνωρίζουν. Πριν από τις 25 Μαΐου, οι οργανώσεις έχουν ενθαρρυνθεί να στείλουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ολόκληρο τον κατάλογο των συνδρομητών τους και να τους ζητήσουν να συμμετάσχουν ξανά για να λαμβάνουν ενημερωτικά δελτία, ενημερώσεις και προωθήσεις στο μέλλον.

 

Αν οι πελάτες επιλέξουν να αγνοήσουν αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αυτοί θα καταργηθούν αυτόματα από τις λίστες, κάτι που το έχουν δεχθεί με ικανοποίηση πολλοί που προσπαθούν να μειώσουν την πρόσληψη διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Προχωρώντας προς τα εμπρός, οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων πρέπει να στέλνουν υλικό μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο σε εκείνους που έχουν επίσημα ενεργοποιήσει τη συμμετοχή τους και διευκολύνουν τους χρήστες να διακόψουν την εγγραφή τους. Σε περίπτωση που το παραβούν και αυτό αναφερθεί, ενδέχεται να διωχθούν από το ICO.

 

Πολιτική απορρήτου

Ενώ μια πολιτική απορρήτου ήταν πάντα ένα βασικό χαρακτηριστικό του υποσέλιδου κάθε ιστοσελίδας, αυτό είναι πλέον υποχρεωτικό για κάθε ενεργή ιστοσελίδα και πρέπει να περιλαμβάνει βασικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί τα δεδομένα του πελάτη. Η ιστοσελίδα σας στέλνει ερωτήσεις σε άλλες εταιρείες ή συνεργάτες; Αυτό πρέπει να αναφέρετε με σαφήνεια και να συμπεριλάβετε και τα ονόματα των εταίρων.

 

Διαχείριση δεδομένων

Οι πελάτες έχουν τώρα ένα «δικαίωμα να σβηστούν» ώστε να μπορούν να αφαιρέσουν τις λεπτομέρειες τους από μία ιστοσελίδα και τη βάση δεδομένων, αν το ζητήσουν. Οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας θα πρέπει να έχουν μια διαδικασία που θα καλύπτει αυτό το θέμα και επίσης να διευκολύνουν τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να το ζητήσουν, είτε να το αναφέρουν σαφώς στην πολιτική απορρήτου τους είτε αλλού στην ιστοσελίδα.

Για να τονιστεί η ασφάλεια των δεδομένων των πελατών, οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων υποχρεούνται να διατηρούν όλα τα δεδομένα ασφαλιζόμενα σε ένα κρυπτογραφημένο περιβάλλον. Προσθέτοντας ένα πρωτόκολλο https στην ιστοσελίδα σας, βοηθάτε να κρυπτογραφείτε τα δεδομένα που καταχωρούν οι πελάτες στην ιστοσελίδα σας.

Ιστοσελίδα GDPR

Οι κανόνες GDPR υπογραμμίζουν ότι όλα τα δεδομένα πρέπει να αποθηκεύονται στην ΕΕ. Ενώ αυτό μπορεί να είναι δύσκολο χρησιμοποιώντας λειτουργίες και λογισμικό που βασίζεται στις Η.Π.Α. και στο εξωτερικό, είναι σημαντικό να ελέγξετε αν αυτές οι εταιρείες είναι συμβατές με GDPR αν εργάζεστε με GoDaddy, WordPress, Google, Zoho ή Mongodb.

Όταν πραγματοποιείτε αλλαγές για την ιστοσελίδα σας, θυμηθείτε: ενημερώνομαι καθαρά για τον πελάτη και λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα του; Εάν ναι, θα είστε ένα βήμα πιο κοντά στο να είστε πρωταθλητής GDPR.

Στη Cactus κατασκευάζουμε ιστοσελίδες συμβατές με το GDPR ,εάν επιθυμείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να κατασκευάσουμε μια ιστοσελίδα και για την δική σας επιχείρηση.

Υπεύθυνος Διαδικτυακών Εφαρμογών